Spring naar inhoud

- - - - -

Verschillende merken en quotatie

• Log in om te reageren
43 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 03 augustus 2009 - 19:28

Vosse zei:

@dolfjeweerwolfje: ik kan hier shesir kopen in de Tom & Co én in de Zoomart?

Vreemd :catscratchhead . Zowel in Geel als in Turnhout kan ik het niet in Zoomart krijgen. Bij 1 van de twee (weet niet meer welk) heb ik gevraagd of ik het kon bestellen. Ze kunnen zaken bestellen (bv. Iams), maar Shesir niet!
Bij Tom en Co in Turnhout dacht ik ook dat het er niet meer was. Zal nog eens moeten zien dan. Dacht dat het daar uit assortiment was genomen omdat ze nu veel van eigen merk hebben (en dus plaats moest komen).
Daar Shesir het 'minst' goed verkocht werd, hebben ze dit eruit genomen. :evil:

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#32 Geplaatst 03 augustus 2009 - 19:38

Vosse zei:

@dolfjeweerwolfje: ik kan hier shesir kopen in de Tom & Co én in de Zoomart?

In welke dan Vosse, zoomart in Wommelgem hebben geen shesir en tom en co is ermee gestopt sinds ze met hun huismerk zijn begonnen, hier op de Diksmuidelaan, enkel die met fruit hadden ze er nog.
Zou shesir in het groot moeten vinden, hier vinden ze het allemaal even lekker, behalve 2 dan, dan zijn sheba's fanaten........

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#33 Geplaatst 04 augustus 2009 - 13:32

Flashemieke zei:

@ Smitten kitten, waar haal jij die carnibest ? Vroeger reed ik hiervoor naar Essen, dan had ik iemand gevonden in Brasschaat, maar die is ondertussen ook gestopt, nu zou een DA in Berchem dit hebben, maar vind dit zo lastig, ben daar geen klant

Ik weet niet of je daar terecht kunt als je geen klant bent bij haar en ik weet niet of ze nog nieuwe klanten voor cb aannemen, want ze hebben daar maar een klein vriezerke.

Maar je kan het haar altijd eens vragen he.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#34 Geplaatst 04 augustus 2009 - 13:33

Flashemieke zei:

In welke dan Vosse, zoomart in Wommelgem hebben geen shesir en tom en co is ermee gestopt sinds ze met hun huismerk zijn begonnen, hier op de Diksmuidelaan, enkel die met fruit hadden ze er nog.
Zou shesir in het groot moeten vinden, hier vinden ze het allemaal even lekker, behalve 2 dan, dan zijn sheba's fanaten........

Waarom niet bestellen via zooplus?

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 04 augustus 2009 - 18:50

Voorlopig doe ik dat, maar Zoomart is toch nog altijd goedkoper wat betreft de voeding (degene die ik geef toch, andere nog niet vergeleken).

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 05 augustus 2009 - 19:57

Spanishke zei:

Ja dat is wel een feit dat Santosje een grote zuipschuit is.  
:ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#37 Geplaatst 12 oktober 2009 - 23:29

Welluh...ik heb net mijn bestelling van kleine probeerverpakkingen sanabelle en orijen gekregen en meteen een test gedaan en de sanabelle ging vlot naar binnen maar de orijen bleef liggen...dus we have a winner wat mij betreft :)
Maar is sanabelle beter als Royal Canin? Betere anti oxydanten toch?

Guest_cindydk_*
Guest_cindydk_*

#38 Geplaatst 15 oktober 2009 - 12:20

Real nature van bij zoomart :d

Kitten van bijna 7 weken die voordien babycat kuipjes had van rc.
Op een dag real nature voorgezet en rc heeft afgedaan bij ons ;)
Is goedkoper dan hill's en denk dat het een huismerk is van zoomart.
Is heel natuurlijk zonder bewaarmiddelen ea.
In hill's zit 4% dierlijke bijproducten; in real nature: 66% vlees, 35% bouillon en havervlokken.
beestjes mogen ook lekker eten hé

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#39 Geplaatst 24 oktober 2009 - 14:44

Wat ik nu ook aan het uittesten ben is Optimal + kitten van Aveve. Ik heb de verpakking van rc babycat eens vergeleken en gemerkt dat die voeding enkel in vetpercentage iets hoger ligt als rc. En er zit taurine in, wat ik in babycat niet op de verpakking terug vind.
De kittens krijgen hier nu Optimal + Aveve, Royal Canin babycat en Bento Premium kitten. Wat mij opvalt is dat ze die Aveve heel graag eten en ze hebben nergens last van.
Voor de volwassenen heb ik het nog niet uigetest. Die staan op Bento Premium adult.
Alleen, binnen 1 jaar verdwijnt dat voer van de markt. Dit wegens te weinig succes. Zeer spijtig, want onze katten zijn er al dol op en zeeeeeeer goed mee.
Het zal hier dus een behoorlijke zoektocht worden naar een goed voer wat aan prijs/kwaliteiteisen voldoet.

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#40 Geplaatst 25 oktober 2009 - 13:57

En sedert gisteren heb ik van bij het witte huis, Mastery baby and mum, gehaald. Vinden ze ook wel lekker blijkbaar.
Misschien geven we Mastery in de toekomst verder.
Iemand ervaringen hiermee ?

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 25 oktober 2009 - 14:33

Ik geef mijn twee katten voornamelijk een mengeling brokken (rc en hill's; hetzelfde als dat ze bij de fokster kregen) en ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met dit eten. Ze krijgen ook wel 's morgens een half potje natvoer.  Het probleem bij mijn kater is, hij is enorm kieskeurig, ik mag niet van eten veranderen want hij zal het absoluut niet opeten, heb echt al vanalles geprobeerd (sheba, shesire,...) alles laat hij liggen.

Umbaba
Umbaba
  • 343 berichten
  • 1 katten

#42 Geplaatst 28 oktober 2009 - 10:39

Bij mij krijgen ze vooral Iams. Soms Hills of RoyalCanine.
Ik zie dat Iams hier niet veel gegeven wordt, is het niet goed voor ze of zo?
Niet dat die van mij het slecht lijken te doen. Maundy gaat al richting 13 jaar en het is haar niet aan te zien.
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 28 oktober 2009 - 11:28

Ik geef hen ook wel Iams hoor. Maar gewoon minder omdat ik dit bij Tom en Co moet halen en ik daar niet vaak kom.
Sloeber lust nu weeral iets niet. Hill's zakjes met vis in, haalt hij zijn neus voor op! Pff :catscratchhead

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#44 Geplaatst 05 november 2009 - 12:15

puntenscore van syrah:
orijen: 0/10
:ha omdat ze het absoluut niet lust, zo erg zelfs dat ze al die vieze orijen brokjes naast haar potje te verzamelen...ze mochten niet haar lekkere voedsel aanraken :ha
Tzal waarschijnlijk wel topkwaliteit zijn mor ja daar bennik vet meer! :d
Royal Canin Persian: 8/10
Ze lust het, maar ik merk dat ze wel soms last heeft van haarballen...
Hill's (kweeniemeerwelkesoort): 5/10
Diarree! Ze lust het wel heel graag maar een Pers met diarree, believe me!
Sanabelle: 9/10
Ben nu bezig met overschakelen en het bevalt me! Geen diarree, geen haarballen, lekker! :)