Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

De 1ste Lots of Fluff kittens! #969 nieuwe foto's Fiona

• Log in om te reageren
969 reacties op dit onderwerp
blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#151 Geplaatst 31 augustus 2012 - 17:09

snoopy zei:

:lachen: :lachen: :lachen:     Geweldig! Mijn lieve kleine schattige pluizige modellekes hebben weer iemand door de knieën laten gaan  ;)     Tinuwyn, bij deze heet ik je van harte welkom in de ragdollfanclub!  :flower:

Wel ik ben eveneens door de knieën gegaan...
Jouw Belle is in 1 woord geweldig prachtig en zo mooi. Oeps, dat zijn er meer dan 1 :oops: maar ben er echt verliefd op :love4:
Jouw website is zeer mooi en overzichtelijk en ben me aan het afvragen of mijn huis nog meer compleet zou zijn met een ragdoll in huis  :)

dell Arte
dell Arte
  • 203 berichten
  • 4 katten

#152 Geplaatst 31 augustus 2012 - 18:50

Ik kijk ook altijd uit naar jouw fotootjes :trance:

Die krabpaal doet het hem helemaal op foto :jump:
Benieuwd hoe lang het duurt voor ze hem afbreken :d

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#153 Geplaatst 31 augustus 2012 - 19:24

Amai zeg, zoveel lieve en toffe reacties...ik ga er van blozen :d

@ Blubje: da's een vraag die je enkel zelf kan beantwoorden natuurlijk, het enige dat ik je kan meegeven, is mijn enthousiasme voor dit geweldige ras. Ze zijn in één woord, om even in jouw stijl door te gaan, onbeschrijflijk geweldig, charmant, adembenemend, lief, zacht, vriendelijk en zo veel meer... :lachen: :lachen: :lachen:

@ Dell Arte: ze zijn natuurlijk dankbaar fotomateriaal, en ok, who cares dat mijn strijk blijft liggen als ik mooie foto's in de plaats krijg  :lachen: :lachen: :lachen:    Jij nog enkele weken aftellen en dan kan jij ons hier doen watertanden met je eerste nestje  :)     De krappaal is intussen al in gebruik, er zijn er 2 die er al opklimmen, "toevallig" die 2 die ook al hun plasjes in de kattenbak doen en brokjes eten...
Geplaatste afbeelding

Sedes
Sedes
  • 801 berichten
  • 1 katten

#154 Geplaatst 31 augustus 2012 - 19:59

snoopy zei:

Vandaag zijn de kleine Fluffers 1 maandje oud. Het is zo eindeloos genieten, elke dag brengt een hele hoop "ooooh" en "hoe lief" momenten. :love:   Twee van hen doen al flink hun plasjes op de kattenbak, en dat zijn ook de twee die zo nu en dan al eens een brokje eten. Zodra ik me in de kittenren zet, kruipen ze direct op en over mij (en erg dat ik dat vind), ze laten zich knuffelen en ik kan soms met moeite de drang weerstaan om erin te bijten ;)   Op de laatste foto zie je hun nieuwe superdeluxe krabpaal, die ze eerder deze week kregen van 2 lieve vriendinnen :thumb:
Wie heeft er nog tv of zo nodig als je zo'n 4 fluffies hebt :heart:

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#155 Geplaatst 31 augustus 2012 - 21:44

Oeh en ook weer nieuwe foto's en filmpje op je website :LOL: Luv it :love3: :love3: :love3:

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#156 Geplaatst 02 september 2012 - 16:34

Ik kreeg van Heidi net het slechte nieuws dat één van de katertjes, Mr Perfect, gisteren overleden is, waarschijnlijk aan een darmobstructie :( Heidi, ook via deze weg nog heel veel sterkte de komende dagen! :hug

Bewerkt door Lunake, 02 september 2012 - 16:34.

Sedes
Sedes
  • 801 berichten
  • 1 katten

#157 Geplaatst 02 september 2012 - 17:11

Dan zijn ze al 1 maand oud & dan toch nog :@ :8

Sterkte :hug:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#158 Geplaatst 02 september 2012 - 17:20

Spijtig nieuws :( kan je dat merken als ze een darmobstructie hebben? De mijne zijn nu ook een maandje oud. Hopelijk kan ze het een plaatsje geven.

Christel70
Christel70
  • 1.515 berichten
  • 2 katten

#159 Geplaatst 02 september 2012 - 17:32

Hoe spijtig :( :( :( :(
Arm klein dutske, het ga je goed in de poezenhemel :cry: :cry: :cry: :cry:
Veel sterkte !!!
Geplaatste afbeelding

kika
kika
  • 3.844 berichten
  • 2 katten

#160 Geplaatst 02 september 2012 - 17:36

:( :( veel sterkte!
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#161 Geplaatst 02 september 2012 - 17:38

Totaal kapot ben ik ervan, ik kan aan geen mens vertellen hoe pijn het doet een kleintje een maand bij je te hebben, en dan machteloos staan als het plots fout gaat... 100% zekerheid over wat er scheelde, heb je pas na een autopsie. Ik heb in alle emotie van gisteren beslist m'n jongen nergens naartoe te brengen. Ik heb hem tot het laatste moment geknuffeld en toegesproken en ik probeer me te troosten met de wetenschap dat ik voor hem gedurende de maand dat hij bij ons mocht zijn, meer dan alles gedaan heb om van hem een gelukkig dolletje te maken. Hij heeft voor altijd een plekje in mijn hart...en ik weet dat mijn perfecte pluizige schat net zo intens genoten heeft van alle knuffel en speelmomenten samen, als ik...  Rust zacht lieve schat...
Geplaatste afbeelding

Anathema
Anathema
  • 1.245 berichten
  • 3 katten

#162 Geplaatst 02 september 2012 - 17:49

Ohw wat lees ik hier? :( Arm prutske en mama Belle
Sterkte Snoopy :(

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.280 berichten

#163 Geplaatst 02 september 2012 - 18:09

:( Ach , wat erg , dat moet verschrikkelijk zijn je jongen dat je al een maand vertroeteld moeten afgeven , ik wens je veel sterkte nu , en voor Mr Perfect , rust zacht mooie jongen !!!!
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#164 Geplaatst 02 september 2012 - 20:21

Heel veel sterkte met dit plotse verlies :( :( :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#165 Geplaatst 02 september 2012 - 20:29

heel veel sterkte met het verlies van je kleine manneke :hug:
:rub: Nikki, Bailey,Hummer en Dexter

Diesel* en BamBam*, voor altijd in mijn hart !

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens