Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

De 1ste Lots of Fluff kittens! #969 nieuwe foto's Fiona

• Log in om te reageren
969 reacties op dit onderwerp
snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#196 Geplaatst 11 september 2012 - 10:49

@ Marie: ik bestel die speeltjes bij Welkom | Feline Feliz     Het zijn stuk voor stuk speeltjes die je niet vindt in de klassieke petshop of bij Zooplus. Ze zijn stukken steviger en als je het bekijkt maar een klein beetje duurder dan wat je in de petshop zou uitgeven. Alle speeltjes vallen hier heel goed in de smaak, ik heb trouwens nog een assortiment leuke hengels gekocht daar en als ik daarmee begin, zijn het Belle en Lewis die als een raket komen aangevlogen...dan haalt een mens eens nieuw speelgoed in huis voor de kittens... :lachen: :lachen: :lachen:      Snelle levering trouwens en transportkosten vallen weg als je bestelt voor een bedrag van 50 euro. Vooruit, ga maar wat surfen ;)
Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#197 Geplaatst 11 september 2012 - 10:55

Wat zijn ze schattig :loveshower: :loveshower: :loveshower:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#198 Geplaatst 11 september 2012 - 21:54

snoopy zei:

@ Marie: ik bestel die speeltjes bij Welkom | Feline Feliz     Het zijn stuk voor stuk speeltjes die je niet vindt in de klassieke petshop of bij Zooplus. Ze zijn stukken steviger en als je het bekijkt maar een klein beetje duurder dan wat je in de petshop zou uitgeven. Alle speeltjes vallen hier heel goed in de smaak, ik heb trouwens nog een assortiment leuke hengels gekocht daar en als ik daarmee begin, zijn het Belle en Lewis die als een raket komen aangevlogen...dan haalt een mens eens nieuw speelgoed in huis voor de kittens... :lachen: :lachen: :lachen:      Snelle levering trouwens en transportkosten vallen weg als je bestelt voor een bedrag van 50 euro. Vooruit, ga maar wat surfen ;)

Gogo, Wat hebben ze daar leuke speeltjes! Maar toch, ik geraak niet aan 50 euro, toeme he... Voor 50 euro kan je toch wel heel veel kopen precies...
Mijn ventje verklaart mij zot denk ik :oops:
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#199 Geplaatst 11 september 2012 - 22:44

MarieDufoor zei:

Gogo, Wat hebben ze daar leuke speeltjes! Maar toch, ik geraak niet aan 50 euro, toeme he... Voor 50 euro kan je toch wel heel veel kopen precies...
Mijn ventje verklaart mij zot denk ik :oops:

Samen bestellen met een bevriende KS-ser. Jullie tevreden, ventjes tevreden en bovenal...katjes tevreden ;)
Geplaatste afbeelding

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#200 Geplaatst 11 september 2012 - 23:45

De verleiding was ook bij ons groot om er al ééntje mee te smokkelen, maar we zullen nog even moeten wachten :LOL: Snoopy zal ze ondertussen nog 2 maandjes zwaar in de watten leggen ^^

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#201 Geplaatst 12 september 2012 - 00:58

ach snoopy lees het nu pas van mr perfect :( :cry: wt een verdriet ,vind zo erg vr je :hug: :hug: :hug: :hug: de andere kittens zijn zooomooi  geworden :heart: :heart: :heart: en nonkel lewis wt een schattige plaatjes

Bewerkt door marleen57, 12 september 2012 - 00:59.

Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#202 Geplaatst 12 september 2012 - 07:34

Lunake zei:

De verleiding was ook bij ons groot om er al ééntje mee te smokkelen, maar we zullen nog even moeten wachten :LOL: Snoopy zal ze ondertussen nog 2 maandjes zwaar in de watten leggen ^^

:LOL: :LOL: :LOL:   :neen: :neen: NO WAY dat er iemand in slaagt ze vroegtijdig mee te smokkelen.      En slaap inderdaad maar op je beide oren, ze gaan hier de komende weken nog heeeeeel hard verwend worden  ;)
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#203 Geplaatst 12 september 2012 - 07:38

marleen57 zei:

ach snoopy lees het nu pas van mr perfect :( :cry: wt een verdriet ,vind zo erg vr je :hug: :hug: :hug: :hug: de andere kittens zijn zooomooi  geworden :heart: :heart: :heart: en nonkel lewis wt een schattige plaatjes

Dankjewel Marleentje... Ik hoop echt dat ik zoiets nooit meer moet meemaken :( :( :(       De 3 anderen zijn inderdaad super schattige knuffeltjes :love: :love: :love:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#204 Geplaatst 13 september 2012 - 15:58

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#205 Geplaatst 13 september 2012 - 16:53

dukje zei:

Na enkele omzwervingen kan ik het bevestigen :d Het zijn echt ongelooflijk schattige en snoezige kittens :trance: Het is jammer genoeg niet gelukt om ze in een zakje te steken en ze mee naar huis te nemen :katnap: :p

Nog een paar fotootjes :)

Die liggen daar zo heerlijk :love: je hebt echt pracht exemplaren! :love4:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#206 Geplaatst 13 september 2012 - 17:36

Speciaal voor hun fans, foooooootooooooooo's  :LOL:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_3202.jpg
  • IMG_3200.JPG
  • IMG_3207.JPG
  • IMG_3119.jpg
  • IMG_3144.JPG
  • IMG_3187.jpg

Geplaatste afbeelding

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#207 Geplaatst 13 september 2012 - 17:38

oh my :h

Geplaatste afbeelding

Christel70
Christel70
  • 1.515 berichten
  • 2 katten

#208 Geplaatst 13 september 2012 - 19:47

Zooooo mooooooooooooi. :love3: :love3: :love3: :love3: :love3:
Geplaatste afbeelding

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#209 Geplaatst 13 september 2012 - 20:00

ze zijn echt megacute...hebbehebbehebbehebbehebbe :heart: :love3: :heart: :love3:
:rub: Nikki, Bailey,Hummer en Dexter

Diesel* en BamBam*, voor altijd in mijn hart !

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#210 Geplaatst 13 september 2012 - 20:01

Echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllll te schattig, zucht O:)
Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens