Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

De 1ste Lots of Fluff kittens! #969 nieuwe foto's Fiona

• Log in om te reageren
969 reacties op dit onderwerp
Sedes
Sedes
  • 801 berichten
  • 1 katten

#256 Geplaatst 19 september 2012 - 23:39

Spiraaltje :dancer: veertje :dancer: spiraaltje :dancer: MIJN VEERTJE :louche:

Dat zou ongeveer Bailey haar reactie zijn op de foto ;)

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#257 Geplaatst 20 september 2012 - 01:12

ach snoopy wt een schoontje , :heart: :heart: :heart: dr geraak je mr niet op uitgekekn , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#258 Geplaatst 20 september 2012 - 07:52

En vandaag is het de beurt aan Mister Brave om jullie een fijne dag te wensen...hij brengt er meteen de sfeer in met het dansen van de Macarena...

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_3447.jpg

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#259 Geplaatst 20 september 2012 - 07:59

Ook al zo'n schatje :loveshower: :loveshower: :loveshower: net als z'n zus
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#260 Geplaatst 20 september 2012 - 08:01

oooh zo snoezig, die pootjes :heart:

Tinuwyn
Tinuwyn
  • 951 berichten
  • 4 katten

#261 Geplaatst 20 september 2012 - 08:05

Ook een heel erg mooi kereltje! :heart:
En wat zijn ze al groot aan het worden zeg :o :LOL:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#262 Geplaatst 20 september 2012 - 08:12

@ Tinuwyn: hij is de "klepper" van 't gezelschap, een echte jongen op alle vlak (hoewel die Macarena niet echt mannelijk is natuurlijk :lachen: :lachen: :lachen: )
Hij houdt van wilde spelletjes, hij eet voor 2, en loopt zij aan zij met Lewis van het ene vertrek naar het andere. "Ons mannen" op stap denk ik dan, reus Lewis met naast hem zo'n dropje :love: :love: :love:    Hij heeft ook alle dagen zijn portie knuffels nodig, ik ben blij dat het lieve karakter dat ik zo graag in onze cattery bewaard zag, ook heel duidelijk naar voor komt bij de kittens... :dancer:

Bewerkt door snoopy, 20 september 2012 - 08:12.

Geplaatste afbeelding

Tinuwyn
Tinuwyn
  • 951 berichten
  • 4 katten

#263 Geplaatst 20 september 2012 - 08:41

@ Snoopy: Wat leuk dat Lewis het zo goed kan vinden met de kleintjes. Moet super zijn om de mannen met hun tweetjes door het huis te zien wandelen! :love:
Het lieve karakter komt zelfs op de foto's duidelijk naar voor dus dat is volgens mij heel goed bewaard ;) . Lijkt me zalig zo van die kleine knuffelbeertjes in huis te hebben rondlopen en dat dan nog bovenop jullie grote knuffelberen! :love4: :love4: :love4:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#264 Geplaatst 20 september 2012 - 11:02

:LOL: :heart: :heart: :heart: , jou foto's maken het een mens heel moeilijk om niet voor een Ragdoll te vallen  

Bewerkt door PeggyJ, 20 september 2012 - 11:02.

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#265 Geplaatst 20 september 2012 - 11:19

@ Peggy: ik zie het al aankomen, nog even en je kan naast Kate2 gaan liggen...die is ook niet overeind gebleven  :lachen: :lachen: :lachen:  

Ik vind het gewoon heel fijn om veel foto's te nemen, en als jullie ervan meegenieten, dan zet ik er graag zo nu en dan enkele online...

@ Tinuwyn: het is inderdaad super om zo'n nestje in huis te hebben. Ik vind het fascinerend om te zien hoe ze dag na dag meer katten-vaardigheden ontwikkelen en hoe Belle de grenzen bepaald. De krassen op mijn benen neem ik er graag bij  :lachen:   'k Heb normaliter altijd jeans aan nu, want de fluffers prefereren momenteel mijn benen nog boven de krabpaal. Zo stond ik gisteren te telefoneren met een kitten aan mijn broek boven mijn linkerknie, en eentje boven mijn rechterknie. :lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding

calaquendi
calaquendi
  • 746 berichten
  • 8 katten

#266 Geplaatst 20 september 2012 - 11:25

snoopy zei:

Zo stond ik gisteren te telefoneren met een kitten aan mijn broek boven mijn linkerknie, en eentje boven mijn rechterknie. :lachen: :lachen: :lachen:

Geweldig hé, zo'n broekhangers die er alles voor over hebben om toch maar in je armen te belanden !  :heart: Hier wordt dat (als ze het blijven volhouden) beloond met nageltjes korter knippen om het ze af te leren.  Een volwassen Ragdoll die zo aan je broek gaat hangen is niet fijn voor je benen !

Tinuwyn
Tinuwyn
  • 951 berichten
  • 4 katten

#267 Geplaatst 20 september 2012 - 11:32

Ik ken het, Beatle deed dat ook graag toen ze klein was :LOL: . En soms, als ze in een hele gekke bui is, denk ik dat ze het nog altijd wel zou willen proberen :twisted: .

Christel70
Christel70
  • 1.515 berichten
  • 2 katten

#268 Geplaatst 20 september 2012 - 11:46

PeggyJ zei:

:LOL: :heart: :heart: :heart: , jou foto's maken het een mens heel moeilijk om niet voor een Ragdoll te vallen

Let maar op, want eens gevallen, voor altijd gevallen. :d :d
Ik ben trouwens al lang gevallen hoor en denk niet dat ik ooit nog terug recht kom :lachen:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#269 Geplaatst 20 september 2012 - 12:08

snoopy zei:

@ Peggy: ik zie het al aankomen, nog even en je kan naast Kate2 gaan liggen...die is ook niet overeind gebleven :lachen: :lachen: :lachen:

Genieten is het zeker van jou foto's :loveshower: :loveshower: en de dweil ligt al klaar onder mijn stoel voor ik je topic open :kwijl: :kwijl: :cle
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#270 Geplaatst 20 september 2012 - 14:26

Oooooh :heart: Die kleine schat brengt nu al zoveel geluk in m'n leven :) Z'n fotootjes brengen spontaan een lach op mn gezicht. Thnx Snoopy!

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens