Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

De 1ste Lots of Fluff kittens! #969 nieuwe foto's Fiona

• Log in om te reageren
969 reacties op dit onderwerp
kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#406 Geplaatst 03 oktober 2012 - 14:03

Pick me! Pick meeeeeeeeeee!!! :lachen:

Zie hoe dat dat boeleke slaapt :heart: :heart: :love4: :love: :love:  Ja maar, als er 'treats' op het tasje staat zou ik er ook in kijken ipv in klimmen hoor ;) Ze zijn echt te knoddig! :love3:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#407 Geplaatst 03 oktober 2012 - 14:09

Nou Heidi ik kan dat wel :p ik doe al mijn shoots alleen maar heb daar zo mijn trucjes voor.

Leuke foto's :loveshower:

Tinuwyn
Tinuwyn
  • 951 berichten
  • 4 katten

#408 Geplaatst 03 oktober 2012 - 14:19

Weer hele leuke foto's!! Die kleine Little Miss Trouble toch...  *zucht* :love: :love:

Zo moeilijk kan het volgens mij toch niet zijn om vrijwilligers te vinden om je te helpen met zo'n schattige fluffertjes. Maar zo'n vrijwilliger kan natuurlijk wel gevaarlijk zijn :katnap: ;) .

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#409 Geplaatst 03 oktober 2012 - 14:23

wat zijn die kleintjes toch mooi :heart:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#410 Geplaatst 03 oktober 2012 - 15:23

Solotje zei:

Nou Heidi ik kan dat wel :p ik doe al mijn shoots alleen maar heb daar zo mijn trucjes voor.

Leuke foto's :loveshower:

Dan ga ik eens in de leer moeten komen, als je een volgend nestje hebt, zal ik je er aan herinneren. Ben benieuwd hoe ze het doet... :-k   Een kwartje valium? :x
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#411 Geplaatst 03 oktober 2012 - 15:26

:loveshower: :loveshower: :loveshower: , nu is mijn dagje weer goed :LOL: . Is anders wel heel leuke decoratie, als je nu niet zo ver woonde wilde ik best een handje komen helpen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#412 Geplaatst 03 oktober 2012 - 15:26

Ooh, ma zie hoe schattig :loveshower: :loveshower: het zijn echte treats die pluizenbolletjes :h :h

Ik wil gerust komen helpen hoor, mischien kunnen de kittens dan ook eens poseren rond mijn handtas en daarna in mijn handtas :x :x O:) ???
banner

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#413 Geplaatst 03 oktober 2012 - 15:28

Liz zei:

Ooh, ma zie hoe schattig :loveshower: :loveshower: het zijn echte treats die pluizenbolletjes :h :h

Ik wil gerust komen helpen hoor, mischien kunnen de kittens dan ook eens poseren rond mijn handtas en daarna in mijn handtas :x :x O:) ???

:lachen: :lachen: :lachen:   Jij en Kate zijn een goeie tandem lijkt me  ;)   Effe off topic, met dat staafje met die bol in het midden dat ik zondag bij je kocht, spelen ze heeeeeel graag. :thumb:
Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#414 Geplaatst 03 oktober 2012 - 15:32

snoopy zei:

:lachen: :lachen: :lachen:   Jij en Kate zijn een goeie tandem lijkt me  ;)   Effe off topic, met dat staafje met die bol in het midden dat ik zondag bij je kocht, spelen ze heeeeeel graag. :thumb:

Ja ik heb een grote handtas hoor, past vast nog wel een kitten voor Kate in ook :x ;)

Super om te horen, ben blij dat ze het leuk vinden :thumb:
banner

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#415 Geplaatst 03 oktober 2012 - 18:18

Wat een mals kereltje is Beau aan het worden zeg! Hij houdt duidelijk van zn eten :lachen: :lachen: :lachen:

Bewerkt door Lunake, 03 oktober 2012 - 18:18.

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#416 Geplaatst 03 oktober 2012 - 18:21

Lunake zei:

Wat een mals kereltje is Beau aan het worden zeg! Hij houdt duidelijk van zn eten :lachen: :lachen: :lachen:

En niet alleen van dat van hem...hij heeft jammer genoeg de weg gevonden naar de etensbak van Lewis en gaat regelmatig kijken of ik een bordje natvoer gezet heb. :lachen:    Geloof me, jullie überschattige pluizenbol is een Ollbolle Beau in wording  :lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#417 Geplaatst 03 oktober 2012 - 18:24

Des te meer Beau om van te houden :heart: Maar dat ventje gaat nog een gat in onze portemonnaie eten... ik heb het al in de mot :lachen:

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#418 Geplaatst 03 oktober 2012 - 19:44

Prachtige Ragdoll's :heart: :love3: :heart: :love3:
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.280 berichten

#419 Geplaatst 03 oktober 2012 - 19:58

:heart: :heart: :heart: Wat , mooie , lieve schatjes zijn het toch !!! :love3: :love3: :love3:
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#420 Geplaatst 03 oktober 2012 - 20:33

Liz zei:

Ja ik heb een grote handtas hoor, past vast nog wel een kitten voor Kate in ook :x ;)

Super om te horen, ben blij dat ze het leuk vinden :thumb:

Super!!!! Bedankt Liz! Ik kom jullie uiteraard ook helpen hé, anders is het precies alsof ik er niets voor over heb  :x

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens