Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

De 1ste Lots of Fluff kittens! #969 nieuwe foto's Fiona

• Log in om te reageren
969 reacties op dit onderwerp
hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#526 Geplaatst 14 oktober 2012 - 19:22

ik blijf maar genieten van al die fluffkes :heart:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#527 Geplaatst 14 oktober 2012 - 19:32

Sedes zei:

Haar superhero-maskertje :)

:lachen: :lachen: :lachen:   Dat past inderdaad bij haar. Ze loopt nooit, ze vliegt  :)
Geplaatste afbeelding

Christel70
Christel70
  • 1.515 berichten
  • 2 katten

#528 Geplaatst 14 oktober 2012 - 19:34

Ge had haar mss beter mega mindy genoemd :slach:
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#529 Geplaatst 14 oktober 2012 - 19:45

Moh zo lief!!!! :love: :love: :love: :love:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#530 Geplaatst 14 oktober 2012 - 19:48

Christel70 zei:

Ge had haar mss beter mega mindy genoemd :slach:

:lachen: :lachen: :lachen:   Of "Mega-Trouble"   :lachen: :lachen: :lachen:    Want als zij komt aangevlogen, is dat niet noodzakelijkerwijs om te helpen   hahahaha

Bewerkt door snoopy, 14 oktober 2012 - 19:49.

Geplaatste afbeelding

Tinuwyn
Tinuwyn
  • 951 berichten
  • 4 katten

#531 Geplaatst 14 oktober 2012 - 21:23

snoopy zei:

:lachen: :lachen: :lachen:   Of "Mega-Trouble"   :lachen: :lachen: :lachen:    Want als zij komt aangevlogen, is dat niet noodzakelijkerwijs om te helpen   hahahaha

:ha :ha :ha

Cats in Zen
Cats in Zen
  • 292 berichten
  • 3 katten

#532 Geplaatst 15 oktober 2012 - 08:33

Ze zijn superschattig :heart: :heart: :heart:

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#533 Geplaatst 15 oktober 2012 - 09:03

snoopy zei:

:lachen: :lachen:

zo lief zeg :heart:
banner

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#534 Geplaatst 15 oktober 2012 - 09:48

Een mijlpaal in het bestaan van m'n kleine cattery: de kittenren is sinds deze ochtend afgebroken. Mister Brave, aka Beau, springt sinds gisteren over de panelen van 70cm hoog, dus heb ik alles netjes afgebroken en opgeborgen voor ons volgend nestje. Ik verwacht nu wel tonnen blijken van medeleven hé...zo in het genre van " :hug: :hug: :hug:   Heidi, het vliegt toch echt voorbij, die kittentijd :hug: :hug: :hug: "     Allez ja, voel jullie niet geremd :lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding

#535 Geplaatst 15 oktober 2012 - 12:32

:hug: :hug: :hug: Het vliegt toch echt voorbij, die kittentijd ! :x :hug: :hug: :hug:
Ik wil je veel sterkte en steun toewensen in deze moeilijke tijden. Zo heel eenzaam en alleen tussen die prachtige en supermooie kittens :heart: , het leven kan toch hard zijn hé!
:x :x :x

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#536 Geplaatst 15 oktober 2012 - 13:34

Amaai, niet alleen eet hij als een paard, hij springt er ook al als één :lachen: Arme Heidi! Ik heb vooral medelijden met je dat er nu zo 3 wilde gevallen vrij rondcrossen in je huis ;)

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#537 Geplaatst 15 oktober 2012 - 14:30

Lunake zei:

Amaai, niet alleen eet hij als een paard, hij springt er ook al als één :lachen: Arme Heidi! Ik heb vooral medelijden met je dat er nu zo 3 wilde gevallen vrij rondcrossen in je huis ;)

:lachen: :lachen: :lachen:   Dan toch eerder als een Brabants trekpaard dan als een ranke Arabische volbloed   :lachen: :lachen: :lachen:      De 3 fluffers hadden sowieso al een paar weken heel de benedenverdieping voor zich hoor; rennen, springen, vliegen, klimmen zoveel ze willen. Enkel 's nachts ging de ren dicht, zodat ze zich niet in nesten konden werken zonder dat ik het zag...

Hier je knuffelbeer nog eens  :love:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_4566.JPG

Bewerkt door snoopy, 15 oktober 2012 - 14:31.

Geplaatste afbeelding

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#538 Geplaatst 15 oktober 2012 - 14:34

snoopy zei:

Little Miss Trouble's maskertje begint mooi te kleuren :love: Haar mooie blauwe oogjes gaan binnenkort dus nog veeeeeeele beter tot hun recht komen in haar donker brilletje. Grappig hoe dat kleuren begint in de ooghoekjes :hart:

Ik weet nog wel dat ik me te pletter schrok toen dat bij Hummer gebeurde (eerste biclour hè..) en ik heb echt even aan moeten wennen aan die vlekken maar hij wordt nu twee binnenkort en zijn masker wordt alleen maar donkerder en mooier :love3:
:rub: Nikki, Bailey,Hummer en Dexter

Diesel* en BamBam*, voor altijd in mijn hart !

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#539 Geplaatst 15 oktober 2012 - 14:54

katje75 zei:

Ik weet nog wel dat ik me te pletter schrok toen dat bij Hummer gebeurde (eerste biclour hè..) en ik heb echt even aan moeten wennen aan die vlekken maar hij wordt nu twee binnenkort en zijn masker wordt alleen maar donkerder en mooier :love3:

Dat vind ik dus het geweldige aan dit ras hé, ze zijn al super mooi als kitten, maar worden gaandeweg nog mooier. Hier nog eens nonkel Lewis die heel licht van tint was toen hij bij ons kwam wonen.

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_4526.jpg

Geplaatste afbeelding

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#540 Geplaatst 15 oktober 2012 - 19:06

snoopy zei:

:lachen: :lachen: :lachen:   Dan toch eerder als een Brabants trekpaard dan als een ranke Arabische volbloed   :lachen: :lachen: :lachen:      De 3 fluffers hadden sowieso al een paar weken heel de benedenverdieping voor zich hoor; rennen, springen, vliegen, klimmen zoveel ze willen. Enkel 's nachts ging de ren dicht, zodat ze zich niet in nesten konden werken zonder dat ik het zag...

Hier je knuffelbeer nog eens  :love:

Hehe :lachen: Klinkt als de kat van mijn ouders. Dat is een blok beton als die ergens vanaf springt. Hoor je zo een super elegante <DOEF> als ze de grond raakt :lachen:

Maar oooooow wat is hij mooi!!! :heart: :heart: :heart:

Catnappers... I'm watching you! :louche: This cutie is mine! :x

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens