Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

De 1ste Lots of Fluff kittens! #969 nieuwe foto's Fiona

• Log in om te reageren
969 reacties op dit onderwerp
Tinuwyn
Tinuwyn
  • 951 berichten
  • 4 katten

#541 Geplaatst 15 oktober 2012 - 19:10

Ohhhh, wat is Lewis toch ook een enorm prachtige kerel :love4: :love4:

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#542 Geplaatst 16 oktober 2012 - 08:34

Lunake zei:

Catnappers... I'm watching you! :louche: This cutie is mine! :x

Zou dat opvallen als ik de kittens kom vervangen met pluche versies O:) :engel: :engel:

Geplaatste afbeelding
banner

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#543 Geplaatst 16 oktober 2012 - 08:35

Liz, enkel rond snoet zo wat bijkleuren en dat gaat ech niet opvallen hoor :---)

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#544 Geplaatst 16 oktober 2012 - 09:47

Liz, superidee!!!! :LOL: Nee, dat zal zeker niet onmiddellijk opvallen. Alleen zal het voor mij wel moeilijk zijn om geen foto's van mijn nieuw katje op KS te plaatsen :x

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#545 Geplaatst 16 oktober 2012 - 10:03

hilleke zei:

Liz, enkel rond snoet zo wat bijkleuren en dat gaat ech niet opvallen hoor :---)

ok, dus ik noteer op het papiertje van de winkel: kleurshampoo :x

kate2 zei:

Liz, superidee!!!! :LOL: Nee, dat zal zeker niet onmiddellijk opvallen. Alleen zal het voor mij wel moeilijk zijn om geen foto's van mijn nieuw katje op KS te plaatsen :x

ah, maar onze nieuwe kittens komen dan toevallig van een andere cattery hé, lots of puff, ken je die niet :engel: :engel:
banner

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#546 Geplaatst 16 oktober 2012 - 10:05

:ha Nog niet. Maar ik zal ze wel goed leren kennen eens ik mijn volgend katje daar ga halen binnen een weekje of twee? :x

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#547 Geplaatst 16 oktober 2012 - 10:27

:knuppel: :knuppel: :knuppel:   Wablief?????  :knuppel: :knuppel: :knuppel:   Jullie worden erger met de dag! Liz! Bedenker van snode plannen! Hilleke! Dat had ik van u nooooooit verwacht! Kate! Partner in crime, as usual!  :knuppel: :knuppel: :knuppel:

Pas maar op dat jullie bij dé ultieme catnap-poging geen kennis maken met "cattery Lots of HUFF", waar men krijgt... letterlijk naar het hoofd geslingerd... "Lots of Stuff"...en nee...dat zullen niet de schattige fluffertjes zijn  ;)

Ik ga mijn burcht hier moeten versterken...effe mijn vriend google raadplegen..."verhuur van krokodillen en andere mensonvriendelijke killers"..."milieuvriendelijke verdelging van catnappers"..."aanschaf GPS sabotagezender die de bestemming aanduidt in Siberië"...
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#548 Geplaatst 16 oktober 2012 - 10:38

Goh, Snoopy, ik weet toch dat hun snode plannetje nooit of nooit zal werken, want jij herkend je lieverdjes niet uit de duizend, maar uit de honderdenduizenden.

Ben al bang wanneer ik hier kittens heb rondlopen, wetende dat Liz ook in regio Leuven woonachtig is. Zal tegen dan maar 3dubbele sloten op de deuren laten plaatsen en mijn hondje leren grommen :d

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#549 Geplaatst 16 oktober 2012 - 10:40

Goed om weten wat je allemaal zal doen! Dan kunnen we ons beter voorbereiden :catangel

venusschoen
venusschoen
  • 1.141 berichten
  • 7 katten

#550 Geplaatst 16 oktober 2012 - 10:40

Ze zijn zo schoon hé. :love4: :love4: :love4:

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#551 Geplaatst 16 oktober 2012 - 10:48

snoopy zei:

:knuppel: :knuppel: :knuppel:   Wablief?????  :knuppel: :knuppel: :knuppel:   Jullie worden erger met de dag! Liz! Bedenker van snode plannen! Hilleke! Dat had ik van u nooooooit verwacht! Kate! Partner in crime, as usual!  :knuppel: :knuppel: :knuppel:

Pas maar op dat jullie bij dé ultieme catnap-poging geen kennis maken met "cattery Lots of HUFF", waar men krijgt... letterlijk naar het hoofd geslingerd... "Lots of Stuff"...en nee...dat zullen niet de schattige fluffertjes zijn  ;)

Ik ga mijn burcht hier moeten versterken...effe mijn vriend google raadplegen..."verhuur van krokodillen en andere mensonvriendelijke killers"..."milieuvriendelijke verdelging van catnappers"..."aanschaf GPS sabotagezender die de bestemming aanduidt in Siberië"...

Oei oei krokodillen, die zullen ook wel lekkere fluffkittens lusten :h

maar wel lief dat je aan milieuvriendelijke verdelging denkt ;)

(ps je weet toch dat het allemaal voor te lachen is he, als je het niet leuk zou vinden, moet je het zeggen, want ik heb nu eenmaal moeite om serieus te zijn of blijven ;) ik ben altijd grapjes aan het maken :p )
banner

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#552 Geplaatst 16 oktober 2012 - 10:48

hilleke zei:

Goh, Snoopy, ik weet toch dat hun snode plannetje nooit of nooit zal werken, want jij herkend je lieverdjes niet uit de duizend, maar uit de honderdenduizenden.

Ben al bang wanneer ik hier kittens heb rondlopen, wetende dat Liz ook in regio Leuven woonachtig is. Zal tegen dan maar 3dubbele sloten op de deuren laten plaatsen en mijn hondje leren grommen :d

oooh Nelle-kittens :x :x :x :x je brengt mij op ideeën :x
banner

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#553 Geplaatst 16 oktober 2012 - 10:49

kate2 zei:

Goed om weten wat je allemaal zal doen! Dan kunnen we ons beter voorbereiden :catangel

we moeten ons plannetje wat bijstellen, heb jij toevallig krokodillenvangkooien liggen of moeten we naar de doehetzelf :p ?
banner

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#554 Geplaatst 16 oktober 2012 - 10:56

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen:  Natuurlijk kan ik daar tegen...hoe meer zottigheid, hoe liever  ;)
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#555 Geplaatst 16 oktober 2012 - 10:56

Volgens mij is het voldoende als we een buffel of anders versvoer meenemen en dat aan die krokodillen geven, niet? Dan zullen die te druk aan het eten zijn om in ons geïnteresseerd te zijn :x

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens