Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

De 1ste Lots of Fluff kittens! #969 nieuwe foto's Fiona

• Log in om te reageren
969 reacties op dit onderwerp
venusschoen
venusschoen
  • 1.141 berichten
  • 7 katten

#631 Geplaatst 19 oktober 2012 - 16:06

Murron zei:

Waaaah... ik kom ze stelen! :heart: Enneh... je bent niet veel thuis dit weekend zei je? ;) :x

kan ook dat ze wel thuis is, zou toch eerst eens aanbellen.... :rub:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#632 Geplaatst 19 oktober 2012 - 16:09

venusschoen zei:

kan ook dat ze wel thuis is, zou toch eerst eens aanbellen.... :rub:

Een zeer wijze opmerking  :lachen: :lachen: :lachen:   M'n bussen met bioverdelging staan paraat :p :p :p
Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#633 Geplaatst 19 oktober 2012 - 16:18

zie ze daar liggen :love4: :love4: :love4:  

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

dell Arte
dell Arte
  • 203 berichten
  • 4 katten

#634 Geplaatst 19 oktober 2012 - 16:19

Heidi, dat is niet slim om dat hier openbaar te maken dat je niet thuis gaat zijn hé :) Kan je ze niet meenemen? :-k

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#635 Geplaatst 19 oktober 2012 - 16:34

dell Arte zei:

Heidi, dat is niet slim om dat hier openbaar te maken dat je niet thuis gaat zijn hé :) Kan je ze niet meenemen? :-k

Maar Eva...ik heb niet gezegd dat ik niet thuis ben hé...gewoon dat ik een heel druk weekend voor de boeg heb... Ik kan er niet aan doen dat bij sommigen de drang om een fluffertje te bezitten zo groot is, dat ze zich roekeloos gaan gedragen hé  :lachen: :lachen: :lachen:   Dus voor iedereen die van plan is om deze richting uit te komen voor het uitvoeren van een catnap...niet doen...rij maar door naar Eva in Baal, die heeft ook kleine ragdolls en da's maar een 10km van hier  :lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#636 Geplaatst 19 oktober 2012 - 17:30

Haha inderdaad een druk weekend impliceert niet dat je niet thuis gaat zijn natuurlijk. Maar een mens mag dromen hé :love3: hier zitten dan ook veel te veel mooie dolletjes!

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#637 Geplaatst 19 oktober 2012 - 18:03

@ Murron: mag ik jou dan meteen bij de "nieuwe oogst ragdoll-lovers" rekenen? :lachen: :lachen: :lachen:    Kate & Liz zijn nog niet zo heel lang geleden ook door de knieën gegaan, dus je kan dat hier gewoon in de groep gooien zenne  :lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#638 Geplaatst 19 oktober 2012 - 20:24

:loveshower: :loveshower: :loveshower: , je foto's zijn weer onweerstaanbaar
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#639 Geplaatst 19 oktober 2012 - 21:59

snoopy zei:

@ Murron: mag ik jou dan meteen bij de "nieuwe oogst ragdoll-lovers" rekenen? :lachen: :lachen: :lachen:    Kate & Liz zijn nog niet zo heel lang geleden ook door de knieën gegaan, dus je kan dat hier gewoon in de groep gooien zenne  :lachen: :lachen: :lachen:

Amai wees daar maar zeker van!! Het is eigenlijk begonnen door Bambi van Joyce87, dat vind ik echt een prachtig beestje. Ik ben nog nieuw in al die kattenrassen maar kan toch momenteel stellen dat ragdolls mijn favorietjes zijn geworden :) misschien moet ik een plan uitdokteren met Kate en Liz :x of binnen x aantal jaartjes als er wat meer plek is voor een extra mandje :heart: je hebt echt een geweldig nestje!

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#640 Geplaatst 19 oktober 2012 - 23:20

Je maakt de start van mn weekend weer helemaal goed Snoopy :love: :love: :love:

Maandag 3de date met ons Beauke :) Kijk er alweer helemaal naar uit!

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#641 Geplaatst 20 oktober 2012 - 14:31

Murron zei:

Amai wees daar maar zeker van!! Het is eigenlijk begonnen door Bambi van Joyce87, dat vind ik echt een prachtig beestje. Ik ben nog nieuw in al die kattenrassen maar kan toch momenteel stellen dat ragdolls mijn favorietjes zijn geworden :) misschien moet ik een plan uitdokteren met Kate en Liz :x of binnen x aantal jaartjes als er wat meer plek is voor een extra mandje :heart: je hebt echt een geweldig nestje!

aha, nog een partner in crime, welkom bij de club :x :x
banner

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#642 Geplaatst 20 oktober 2012 - 15:05

Ooohh proficiat met je eerste nestje :love4: :love4: :love4:
Is nonkel Lewis blij met zijn nieuwe speelkameraadjes?
Hoe oud zijn ze intussen?

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#643 Geplaatst 20 oktober 2012 - 17:24

MissKitty zei:

Ooohh proficiat met je eerste nestje :love4: :love4: :love4:
Is nonkel Lewis blij met zijn nieuwe speelkameraadjes?
Hoe oud zijn ze intussen?

Hey Edith! Ze zijn 11 weekjes oud intussen, schatjes van de bovenste plank  :)   Nonkel Lewis is heel blij met het gezelschap. Hij speelt ermee...wast hen...laat de kittens tegen zich slapen en met zijn staart spelen...in ruil voor het pikken van hun kittenbrokken  :lachen: :lachen: :lachen:   Het is echt een plezier te zien dat ze het zo goed doen samen, ik denk dat hij in de veronderstelling is dat het zijn kleintjes zijn, niet wetende dat Belle in Duitsland een scheve schaats gereden heeft  :lachen: :lachen: :lachen:     Veel foto's zie je op onze site hé. Hoe zit het bij jullie? Kittenplannen? Want er zij  er hier verschillende die absoluut niet mogen afkicken van hun ragdollverslaving, dus alle hulp is welkom  ;)
Geplaatste afbeelding

Tinuwyn
Tinuwyn
  • 951 berichten
  • 4 katten

#644 Geplaatst 20 oktober 2012 - 18:45

Ik heb het hier al vaak gezegd maar ik blijf het zeggen, ze zijn prachtig!
Zeker met z'n 3tjes samen in 1 foto :love4: :love: :love4:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#645 Geplaatst 22 oktober 2012 - 07:49

Hier zijn m'n schatjes weer :love:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_4942.JPG
  • IMG_4988.JPG
  • IMG_4924.JPG

Geplaatste afbeelding