Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

De 1ste Lots of Fluff kittens! #969 nieuwe foto's Fiona

• Log in om te reageren
969 reacties op dit onderwerp
Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#736 Geplaatst 01 november 2012 - 16:54

Wat een heerlijk filmpje van de spelende kittens :loveshower: :loveshower: :loveshower: daar wordt je toch meteen vrolijk van :d
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#737 Geplaatst 01 november 2012 - 17:04

die lessen verlopen vlotjes blijkbaar, dus ik vermoed dat ik de fluffpoetsploeg eerstdaags mag verwachten?
Heb nog een plaatsje voor de vespa in de garage, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken ;)

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#738 Geplaatst 01 november 2012 - 19:01

Prachtige foto's opnieuw :loveshower: En meesterlijke parkeertalenten daar in huis :lachen:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#739 Geplaatst 02 november 2012 - 09:30

Bekijk berichtsnoopy, op 01 november 2012 - 10:06, zei:

Lief toch hoe de eeuwige vriendjes Belle & Lewis samen op de werpkist naar de regen en de vallende blaadjes zitten te kijken...daar krijg ik zo'n warm gevoel van :love2: :love2: :love2:

Volgens mij zien ze hun eigen in de raam en zijn ze zichzelf aan het bewonderen. :lachen:

venusschoen
venusschoen
  • 1.141 berichten
  • 7 katten

#740 Geplaatst 02 november 2012 - 10:17

schattige foto's.  Vespa staat volledig goed. :love4:
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#741 Geplaatst 02 november 2012 - 12:22

Hier zijn ze weer...samen met mama Belle op de werpkist, Beau Pretty in Pink, Fiona in haar eeuwige strijd met de deurstopper en Miss Trouble (ik noem haar Lily Pili omdat ze zo hevig is) heel zelfzeker in de lens kijkend, en als laatste eentje speciaal voor Liz  :lachen: :lachen: :lachen: 'k Ben eigenlijk toch wel trots op m'n fluffers zenne :love:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_5382.JPG
  • IMG_5337.jpg
  • IMG_5331.JPG
  • IMG_5390.jpg
  • IMG_5349.JPG

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#742 Geplaatst 02 november 2012 - 12:43

Schoon zenne :love:

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#743 Geplaatst 02 november 2012 - 13:04

Ooh, ze blijven echt zo schattig he :loveshower: Ik ben wel super blij dat ze graag met de speeltjes spelen :thumb:

Het kort wel af zeker? Wanneer gaan ze verhuizen?

banner

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#744 Geplaatst 02 november 2012 - 13:12

Beau vertrekt normaliter volgende week zaterdag naar zijn nieuwe thuis. En Fiona vertrekt ergens de week erna. Natuurlijk ga ik hen missen en zal ik wel eens moeten slikken als ik hen achterlaat, maar ik denk dan maar dat dit een heel ander afscheid gaat zijn dan het afscheid dat ik heb moeten nemen van m'n lieve kleine Mr. Perfect... :cry: :cry: :cry:
Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#745 Geplaatst 02 november 2012 - 13:25

Bekijk berichtsnoopy, op 02 november 2012 - 13:12, zei:

Beau vertrekt normaliter volgende week zaterdag naar zijn nieuwe thuis. En Fiona vertrekt ergens de week erna. Natuurlijk ga ik hen missen en zal ik wel eens moeten slikken als ik hen achterlaat, maar ik denk dan maar dat dit een heel ander afscheid gaat zijn dan het afscheid dat ik heb moeten nemen van m'n lieve kleine Mr. Perfect... :cry: :cry: :cry:

Ja dat snap ik wel :hug: :hug: :hug:  Maar hij kan als sterretje altijd blijven waken over zijn broertje en zusjes en hij zal nooit vergeten worden :hug:

banner

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#746 Geplaatst 02 november 2012 - 13:31

Kleine Mr. Perfect heeft jammergenoeg de kans niet gehad om oud te worden bij mensen die hem graag zien zoals Beauke en Fiona. Hij zal hier met open armen onthaald worden en we houden contact hé ;) Nu is het ons beurt om jou te overladen met fotootjes!

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#747 Geplaatst 02 november 2012 - 13:32

Bekijk berichtLunake, op 02 november 2012 - 13:31, zei:

Kleine Mr. Perfect heeft jammergenoeg de kans niet gehad om oud te worden bij mensen die hem graag zien zoals Beauke en Fiona. Hij zal hier met open armen onthaald worden en we houden contact hé ;) Nu is het ons beurt om jou te overladen met fotootjes!

:ha :ha ja jij hebt een belangrijke plicht die je moet volbrengen hé ;) ook voor de KS-leden :p

banner

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#748 Geplaatst 02 november 2012 - 13:45

Bekijk berichtLiz, op 02 november 2012 - 13:25, zei:

Ja dat snap ik wel :hug: :hug: :hug:  Maar hij kan als sterretje altijd blijven waken over zijn broertje en zusjes en hij zal nooit vergeten worden :hug:

Da's heel lief Liz...en inderdaad...vergeten zal ik hem nooit. Hij is voor mij het meest stralende sterretje aan de hemel...

Bekijk berichtLunake, op 02 november 2012 - 13:31, zei:

Jaja Lunake, dat overstelpen met foto's wordt zelfs contractueel vastgelegd in het "KS-addendum"  :goofy:     @Liz: moet daar nog meer inkomen dan de overstelping? Wat dacht ge van een filmke of 5 per jaar?  :lachen:

Geplaatste afbeelding

dell Arte
dell Arte
  • 203 berichten
  • 4 katten

#749 Geplaatst 02 november 2012 - 13:47

:( :hug
Gelukkig kan je je optrekken aan die andere schatjes :love4:  Wij hebben 4 dagen na de geboorte nog eentje moeten afgeven en ik denk nu nog soms van 'allez, eigenlijk hadden ze hier met 4 moeten zitten'.

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#750 Geplaatst 02 november 2012 - 13:47

Bekijk berichtsnoopy, op 02 november 2012 - 13:45, zei:

Jaja Lunake, dat overstelpen met foto's wordt zelfs contractueel vastgelegd in het "KS-addendum"   :goofy: @Liz: moet daar nog meer inkomen dan de overstelping? Wat dacht ge van een filmke of 5 per jaar?   :lachen:

Ja zeker, filmpjes horen er ook bij hé :p En misschien minstens één keer per jaar een bezoekdag voor alle fans :lachen: ;) ?

banner

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens