Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

De 1ste Lots of Fluff kittens! #969 nieuwe foto's Fiona

• Log in om te reageren
969 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#841 Geplaatst 13 november 2012 - 15:36

:loveshower: :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#842 Geplaatst 13 november 2012 - 17:05

Bekijk berichtSedes, op 13 november 2012 - 13:11, zei:

Huh? Blijft little miss trouble niet bij jullie?

Toch wel toch wel...dat moest inderdaad "Magic" zijn ipv "Trouble". Geen kat die gelooft dat het van mijnentwege geen fout was, maar een test om te zien hoe alert jullie nog zijn na 56 pagina's?   :engel: :engel: :engel:

Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#843 Geplaatst 13 november 2012 - 17:11

Bekijk berichtLunake, op 13 november 2012 - 13:47, zei:

Little miss magic zal het zijn ;)

Is ze ondertussen ook afgeleverd bij haar nieuwe thuis? Hoe is het verlopen?

Ze is inderdaad vertrokken. Ze verkende de gelijkvloers vlotjes en ging zelfs al 2 keer op de kattenbak op de 2u daar ik daar was. De eerste update heb ik ook al ontvangen; ze heeft zich heel uitgebreid laten knuffelen en ligt nu te dutten in de zetel. 'k Heb wel wat traantjes weggepinkt, het is uiteindelijk toch een beetje een kindje dat je achterlaat, maar ik weet dat ook zij een echt gouden mandje heeft gevonden en een zalig verwend prinsessenleventje tegemoet gaat. :dance:

Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#844 Geplaatst 13 november 2012 - 17:35

En hier zijn de aller aller allerlaatste foto's, die ik vandaag genomen heb van "Fiona". De laatste foto is in haar nieuwe huisje getrokken...eerlijk waar...ze hebben daar een identieke klim-krabmuur gemaakt met wandbedje, zoals dat ook hier het geval is. En ook hun enthousiasme over de kattenbakkast die hier in gebruik is, hebben ze omgezet in een heuse kattenbakkast voor Fiona in haar nieuwe thuis. :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_6093.JPG
  • IMG_6084.JPG
  • IMG_6103.JPG
  • IMG_6115.JPG
  • IMG_6128.JPG

Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.287 berichten

#845 Geplaatst 13 november 2012 - 18:37

Fiona zal er verwend worden zo te horen .....en voor jou Snoopy ..het zal  even wennen worden zonder de 2 Fluffjes !!! :hug
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#846 Geplaatst 13 november 2012 - 19:10

Fiona heeft niet te klagen, Beau ook niet en Little Miss Trouble zeker ook niet! 't Was super om dat nestje te kunnen volgen!! Heel erg bedankt voor de alle foto's en dikke proficiat met je prachtige eerste nestje!

Sedes
Sedes
  • 801 berichten
  • 1 katten

#847 Geplaatst 13 november 2012 - 20:00

Bekijk berichtsnoopy, op 13 november 2012 - 17:05, zei:

Toch wel toch wel...dat moest inderdaad "Magic" zijn ipv "Trouble". Geen kat die gelooft dat het van mijnentwege geen fout was, maar een test om te zien hoe alert jullie nog zijn na 56 pagina's?   :engel: :engel: :engel:
't is wel juist de katten waarbij je in gratie moet blijven é :p

En idd  vraag maar een grote troostknuffel aan Belle, Lily en Lewis
Het was inderdaad heel fijn om je eerste nestje te volgen & je hebt toch wat mensen verliefd laten worden op het ragdoll-ras :)

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#848 Geplaatst 14 november 2012 - 00:49

Bekijk berichtSedes, op 13 november 2012 - 20:00, zei:

Het was inderdaad heel fijn om je eerste nestje te volgen & je hebt toch wat mensen verliefd laten worden op het ragdoll-ras :)

Verliefd op die grote beesten met dat fluffy haar? Neeeeeuuuuu, pfff, helemaal niet  :---) 't Is perfect normaal dat ik dit topic nog eens aan het doorlopen ben vanaf de eerste foto's, ik doe dat regelmatig met elk topic :p

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#849 Geplaatst 14 november 2012 - 07:34

:lachen: :lachen: :lachen:    Kate toch!

In ieder geval, ik ben heel blij dat de fluffers gedurende die dikke 3 maanden op zoveel trouwe volgers hebben mogen rekenen. Nu ze zijn uitgevlogen, Beau en Lily hun eigen topic al hebben en misschien binnenkort ook Fiona, zal dit topic wel stilaan wegzakken. Een slotje gaan we er niet opzetten hé, mocht er iemand een aanval hebben van extreme heimwee, dan kan die op z'n minst z'n diepste gevoelens hier nog neerpennen  :LOL:   En mocht Fiona geen eigen topic krijgen, dan zal ik hier af en toe nog een foto van haar posten. :thumb: :thumb: :thumb:

Belle is in ieder geval heel blij dat lieve Lily nog bij ons is. En Lily heeft op haar beurt voor de eerste keer bij mij op bed geslapen. Ze was ongeloooooooflijk lief. Ze heeft me 2 keer gewekt voor een knuffelpartij, ronken als gek, koppekes geven, zich helemaal tegen mij aanvlijen. Na de 2de ronde is ze zelfs in slaap gevallen met haar hoofdje naast mij op het kussen, hoe schattig is dat??? :love2: :love2: :love2:

Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#850 Geplaatst 14 november 2012 - 08:03

ma zo lief zeg, je mag ze 's nachts ook wel eens langs sturen naar mij hoor, ik wil ook zo'n knuffelmomentje :loveshower: ;)

Je hebt supergoed voor ze gezorgd en ze hebben allemaal hun gouden mandjes gevonden waar ze ongelooflijk hard verwend gaan worden! En wij kunnen ze gelukkig nog blijven volgen, dus eigenlijk een win-win voor iedereen :thumb: :x

banner

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#851 Geplaatst 14 november 2012 - 11:25

:loveshower: :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Anathema
Anathema
  • 1.245 berichten
  • 3 katten

#852 Geplaatst 14 november 2012 - 13:48

Het was een prachtig nestje vol fluffyness :loveshower: :loveshower:

Ik hoop echt dat we op termijn ook Fiona hier op ks gaan kunnen volgen!

Ilona_13
Ilona_13
  • 1.870 berichten
  • 2 katten

#853 Geplaatst 14 november 2012 - 16:04

Wij vonden het supertof om dit te mogen volgen!! Bedankt Snoopy :) :flower:

Seg...mag ik even off topic een vraag stellen?
Welke camera gebruik jij? :)

All you need is love...and a cat! :love3:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#854 Geplaatst 14 november 2012 - 17:10

Bekijk berichtIlona_13, op 14 november 2012 - 16:04, zei:

Wij vonden het supertof om dit te mogen volgen!! Bedankt Snoopy :) :flower:

Seg...mag ik even off topic een vraag stellen?
Welke camera gebruik jij? :)

Dat mag jij zeker...geen :cop: :cop: :cop:  te zien...   Ik heb een Canon Powershot S95.   Het is niet mijn eerste Canon toestelletje, ben er altijd al tevreden over geweest eigenlijk.

Geplaatste afbeelding

Ilona_13
Ilona_13
  • 1.870 berichten
  • 2 katten

#855 Geplaatst 14 november 2012 - 19:08

Bekijk berichtsnoopy, op 14 november 2012 - 17:10, zei:

Dat mag jij zeker...geen :cop: :cop: :cop:  te zien...   Ik heb een Canon Powershot S95.   Het is niet mijn eerste Canon toestelletje, ben er altijd al tevreden over geweest eigenlijk.

mmmm interessant :) Mercii!

All you need is love...and a cat! :love3:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens