Spring naar inhoud

- - - - -

Loki word zwaar :O

• Log in om te reageren
656 reacties op dit onderwerp
Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#106 Geplaatst 19 augustus 2012 - 15:05

Jij doet al zo ontzettend je best... maar ga aub inderdaad asap langs de gemeente met je vriendin... en vraag om een oplossing... voor het helemaal uit de hand loopt... blijkbaar heb je een sterk karakter, dus ik hoop dat je het zal doen/aandurven...
Is er geen GOEDE opvang bij jullie in de buurt? Waar die mama en de 5 kittens terecht zouden kunnen? Of misschien is het wel dezelfde mama? Die nu "de rest" van het nestje ergens anders gelegd heeft? (of kan dit niet?)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#107 Geplaatst 19 augustus 2012 - 15:41

Nadine zei:

Jij doet al zo ontzettend je best... maar ga aub inderdaad asap langs de gemeente met je vriendin... en vraag om een oplossing... voor het helemaal uit de hand loopt... blijkbaar heb je een sterk karakter, dus ik hoop dat je het zal doen/aandurven...
Is er geen GOEDE opvang bij jullie in de buurt? Waar die mama en de 5 kittens terecht zouden kunnen? Of misschien is het wel dezelfde mama? Die nu "de rest" van het nestje ergens anders gelegd heeft? (of kan dit niet?)

We gaan dinsdag voormiddag meteen gaan. Het nestje is jonger dan die dat ik hier heb dus het is waarschijnlijk van een andere kat van die buurman. Ik ga ze in elk geval duidelijk maken dat er dus alweer kittens liggen op dit moment, dat het dus dringend is! Het enige waar we naar kunnen bellen voor eventueel opvang is hier in melle, animal trust. Hopelijk hebben die ook al niet hun handen vol. Voor de rest weet ik niet echt van organisaties die dit doen, en jah asiel is ook geen optie voor zo kleintjes (eigenlijk voor zowat geen enkele kat vind ik :( )

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#108 Geplaatst 19 augustus 2012 - 15:45

Kan je bij Kitten in nood niet meer terecht?
Anders even kattenopvang waasland contacteren, die zijn hier ook actief en misschien kunnen die jullie wel helpen.

kat zoekt thuis is ook actief in het Gentse.

Ik vind het in elk geval super dat jij je zo inzet voor de katjes :thumb:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#109 Geplaatst 19 augustus 2012 - 15:57

hilleke zei:

Kan je bij Kitten in nood niet meer terecht?
Anders even kattenopvang waasland contacteren, die zijn hier ook actief en misschien kunnen die jullie wel helpen.

kat zoekt thuis is ook actief in het Gentse.

Ik vind het in elk geval super dat jij je zo inzet voor de katjes :thumb:

Kitten in nood zat volzet toen ik belde, dus ik denk dat ze dat nog steeds wel is. Kzal eens vragen aan die mensen van de gemeente wat ze doen met die kleintjes en als zij geen goede oplossing bieden zal ik maar weer eens rondbellen. Ik denk dat het in deze hitte trouwens ook al niet zo gezond is voor die kleintjes daar buiten.

Voor dieren zou ik echt alles doen hoor :) moest ik nu mn herexamens donderdag met even veel enthousiasme omarmen het zou geweldig zijn haha.

Kga die van mij nog maar eens eten geven, al vinden ze in deze warmte vast genomen worden net iets minder leuk. Maar de living is nog de koelste plek dus ze mogen wel blij zijn. De oudste zit weer onder mn bed. Maar denk dat er onweer op komst is, aiai, grote paniek dan straks :onzeker:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#110 Geplaatst 19 augustus 2012 - 16:52

Even spelen op het tapijt :heart: al vielen ze na een tijdje beiden in slaap. Kheb ze dan maar mooi ingestopt haha

Geplaatste afbeelding
Kzie trouwens net hoe veel ze al niet gegroeid zijn toen ik mn foto vergeleek met een foto van vorige week :)

Bewerkt door Eibhlin, 19 augustus 2012 - 16:55.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#111 Geplaatst 19 augustus 2012 - 19:33

Kan het zijn dat ze beetje minder honger hebben met dit hete weer? De ene heeft precies niet zo een eetlust vandaag. Moet wel zeggen dat mn grote kat ook niet bepaald veel eet in zo temperaturen.

Bewerkt door Eibhlin, 19 augustus 2012 - 19:47.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#112 Geplaatst 19 augustus 2012 - 19:52

Met de warmte kan hun eetlust wel wat minder zijn, wel zien dat je extra water geeft.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#113 Geplaatst 19 augustus 2012 - 19:55

PeggyJ zei:

Met de warmte kan hun eetlust wel wat minder zijn, wel zien dat je extra water geeft.

Aan de grote dan? die heeft een grote kom lekker fris water staan :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#114 Geplaatst 19 augustus 2012 - 19:57

Bij de kleintjes mag je dat ook geven denk ik hoor, als ze hun papje niet helemaal op hebben of tussen de voedingstijden, zeker met deze hitte.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#115 Geplaatst 19 augustus 2012 - 20:42

Kheb ze net een extra voederbeurtje aangeboden en nu namen ze heel grettig het flesje aan :) het is hier ook wel wat frisser ondertussen :)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#116 Geplaatst 19 augustus 2012 - 21:37

Eentje van de 2 is wel een erge actieveling zeg. Finn ligt steeds lekker te slapen, word Loki wakker (de kleinste) en gaat de hele bak door wandelen, over Finn heen lopen en loopt hij te piepen hoewel hij voorbeeld net al eten gehad heeft dus kan toch geen honger zijn. Dan word Finn dus ook wakker, gaat ook rond lopen en piepen. Beetje later legt hij zicht weer neer en slaapt verder waarna de andere ook volgt.

Ik denk dat deze wel een erg actieve kat zal worden :)

Bewerkt door Eibhlin, 19 augustus 2012 - 21:49.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#117 Geplaatst 19 augustus 2012 - 22:32

Blijkbaar hadden ze toch nog honger :s ze slapen nu eindelijk. Misschien doordat ze deze middag minder gegeten hadden? Normaal zijn ze nooit zo actief.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#118 Geplaatst 20 augustus 2012 - 15:52

Eindelijk eens een goeie foto kunnen nemen. Ze wegen ondertussen al bijna 100 gram meer als toen ik ze hier net binnen nam.

Geplaatste afbeelding
deze is Finn
Geplaatste afbeelding
en Loki

:heart:

Bewerkt door Eibhlin, 20 augustus 2012 - 15:53.

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#119 Geplaatst 20 augustus 2012 - 16:14

tzijn echt wel schonekes he :heart:

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#120 Geplaatst 20 augustus 2012 - 16:27

Wat gebeurt er nu met de 5 andere kittens?
Heb je al een pleegmama gevonden?
Is hun moeder tam?

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat