Spring naar inhoud

- - - - -

Loki word zwaar :O

• Log in om te reageren
656 reacties op dit onderwerp
Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#136 Geplaatst 21 augustus 2012 - 18:47

Shadow zei:

Ze worden groot, ze blijven niet klein hé, ze beginnen meer en meer te zien en willen de wereld ontdekken.
Ook kan het zijn dat ze hun mama (jou dus) zoeken, niet voor metteen voor eten maar voor gewoon bij te zijn.

Gewoon beetje met spelen dan tot ze weer moe worden. Khoop wel dat mn kat snel bijdraait, zou echt enorm super zijn mochten ze die dingen van haar krijgen. :) Als ze gegeten hebben laat ik ze altijd wel wat rond lopen. Mijn kat blijft laatste tijd nogal veel boven. Khoop dat die niet kwaad is op mij of zich slecht voelt. Ik probeer de aandacht zo veel mogelijk te verdelen maar zit deze en volgende week met examens dus het is een beetje druk :)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#137 Geplaatst 22 augustus 2012 - 18:51

Staat hier ergens op het forum een overzichtje van hoe kittens ontwikkelen, zoals vb wanneer tandjes door komen, wanneer ze op de bak beginnen gaan, wanneer vast voedsel beginnen eten? Kheb al effe zitten zoeken maar vind het precies niet :onzeker:

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#138 Geplaatst 22 augustus 2012 - 18:58

Kittens Gewicht schema Kittens
aub =)

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#139 Geplaatst 22 augustus 2012 - 19:30

Shadow zei:

Ah super, danku :)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#140 Geplaatst 22 augustus 2012 - 20:13

Pff het lukt gewoon niet om die op foto te krijgen. Maar ik vraag me af of dit kan duiden op wormpjes? De ene heeft een dikker buikje dan het ander, als sinds het begin. Maar ik mag pas ontwormen over 1,5 week. Hopelijk kan dit niet zo kwaad? Of kan dat ook ergens anders van komen? De dierenarts had er in elk geval geen opmerking over maar het valt me enorm op als ze aan het rondstappen zijn.

Ik hoop dat het beetje zichtbaar is:

Geplaatste afbeelding
de dunnere, de andere zn buikje zie je  op de achtergrond beetje

Bewerkt door Eibhlin, 22 augustus 2012 - 20:14.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#141 Geplaatst 22 augustus 2012 - 22:35

Ontwormen mag wel al.  Mijn dierenarts heeft gezegd dat het geen kwaad kan.  Met catminth kan je niets verkeerd doen.
Hij raadt zelfs aan om elk kitten dat hier binnenkomt direct te ontwormen.
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#142 Geplaatst 22 augustus 2012 - 23:24

Evyke81 zei:

Ontwormen mag wel al.  Mijn dierenarts heeft gezegd dat het geen kwaad kan.  Met catminth kan je niets verkeerd doen.
Hij raadt zelfs aan om elk kitten dat hier binnenkomt direct te ontwormen.

Denk je dat dat de oorzaam misschien kan zijn? Kan zo snel niets anders bedenken. Kzal morgen eens kijken bij de apotheek (die zullen ook zeggen is die daar weer haha, sta daar bijna elke dag om kittenpoeder of wat dan ook)

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#143 Geplaatst 22 augustus 2012 - 23:29

Van wormen krijgen ze dikke buikjes ja.  Woorden van mijn dierenarts: je moet er niet bang voor zijn, zelfs als je overdoseert, kan dat niet veel kwaad.  
Catminth is veilig daarvoor
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#144 Geplaatst 23 augustus 2012 - 00:30

Ik heb ook ontworming en daar staat zelf in de bijsluiter dat het geen kwaad kan wanneer je teveel zou geven.
Ben te lui de naam te gaan zoeken. :p

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#145 Geplaatst 23 augustus 2012 - 06:53

:d ok, dan worden ze vandaag lekker ontwormd.

Ze lopen hier nu lekker te spelen in de woonkamer. De kat geeft er toch niet veel om of die hier nu los lopen of niet, ze waagt zich niet eens in de buurt :s

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#146 Geplaatst 23 augustus 2012 - 08:59

Hmm iemand enig idee wat ik hier aan kan doen. De ene gaat soms bij de andere aan zn edel deeltje likken maar dan krijgt die dus urine binnen. Ik haal ze altijd meteen van elkaar af uiteraard als ik het zie. Ze doen dit niet uit honger want ze eten ruim voldoende en doen dit ook vlak na dat ze gegeten hebben. Moet ik ze afzonderlijk zetten ofzo?

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#147 Geplaatst 23 augustus 2012 - 11:08

Zo erg is dat niet hoor denk ik.
Hier doen onze katjes dat ook soms bij elkaar...
Waarom GOD KNOWS ziet er niet smakelijk uit maarja.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#148 Geplaatst 23 augustus 2012 - 11:12

Eibhlin zei:

Hmm iemand enig idee wat ik hier aan kan doen. De ene gaat soms bij de andere aan zn edel deeltje likken maar dan krijgt die dus urine binnen. Ik haal ze altijd meteen van elkaar af uiteraard als ik het zie. Ze doen dit niet uit honger want ze eten ruim voldoende en doen dit ook vlak na dat ze gegeten hebben. Moet ik ze afzonderlijk zetten ofzo?

Ik weet ook niet waarom de kittens het bij elkaar doen, maar moederpoes doet het ook bij haar kleintjes dus lijkt me inderdaad niet echt abnormaal gedrag
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#149 Geplaatst 23 augustus 2012 - 14:49

Haha ok, ja ik dacht al als ze zich wassen krijgen ze nog viezere dingen binnen. Maar leek me toch iets vreemd, zo heerlijk kan dat niet smaken. Zullen ze wel afleren denk ik als ze groter worden. :catscratchhead

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#150 Geplaatst 23 augustus 2012 - 14:52

Owja en over die zwerfkatten, we gingen dat dinsdag dus doen maar mn vriendin kon dan niet, dus ik zeg ok ga je dan woensdag, ik had examen. Jaja zei ze, is ze toch niet gegaan. Dus ben ik daarnet maar zelf gegaan. Hij is dus aangegeven, ze gaan de boel doorspelen naar de bevoegde instantie in de gemeente en die gaan mij opbellen om dan eens met hun ter plaatse te gaan om het probleem te bekijken en vallen te zetten.