Spring naar inhoud

- - - - -

Loki word zwaar :O

• Log in om te reageren
656 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#226 Geplaatst 31 augustus 2012 - 16:34

Fluffy heeft gewoon tijd nodig om aan de kleintjes te wennen, maar op haar tempo zal ze ze uiteindelijk wel aanvaarden hoor en kan ze ze heel veel leren. :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#227 Geplaatst 31 augustus 2012 - 17:35

Ja en die tijd krijgt ze zeker :) ik vind dat ze het nu al super doet eigenlijk. Kan me wel voorstellen dat als er zo een klein spook plots aan je staart hangt dat dat inderdaad wel vervelend kan zijn. Maar soms komt die zorgzamere kant er toch beetje door. Ze zou vast een goede mama geweest zijn :) het is wel goed dat ze een voorbeeld hebben natuurlijk :) en de kleintjes laten zich gelukkig niet al te veel afschrikken door een blaas of een grom. Dan draaien ze hun kontje en gaan ze gewoon de andere kant op :d

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#228 Geplaatst 31 augustus 2012 - 19:24

Moeten kittens van 4 weken ook elke 4uur een flesje?

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#229 Geplaatst 01 september 2012 - 00:14

Verdorie fluffy kan een lastpak zijn :evil: ze loopt echt constant die kleintjes op te zoeken en dan komen ze bij haar en is het ook niet goed. Nu heeft ze weer wat nieuw gevonden. In de plaats van blazen zet ze haar met 1 poot in de lucht, komen ze dichter gaat ze zo 3x kort op hun kopje petsen gelukkig zonder klauwtjes. Maar ze zoekt ze gewoon zelf op...totaal niet logisch toch.

Daarnet nog maar eens die mouse geprobeerd, ondertussen heeft fluffy al veel extratjes gehad, straks kan die op dieet. De mouse weg gooien vind ik gewoon zo zonde als ze er totaal niet aan gekomen zijn. Ze blijven maar knabbelen op die speen, uiteindelijk drinken ze wel maar tegen dan liggen mn handen open, zijn ze zelf vast al moe en ik geïrriteerd :p de aanhouder wint zeker. Kheb al voer in hun mondje gedaan, aan hun neusje gewreven, op de speen gedaan maar ze willen dus nog niet.

Mn handen jeuken enkel echt als gek door al die mini krabjes en putjes van hun klauwen. Ik doe er dan wat handcreme aan maar is het echt om je gek te krabben :o enige tips daar voor?

Het beginnen steeds meer 2 gekke actievelingen te worden, ze beginnen zo lichtjes aan spurtjes te nemen wat best grappig zicht is :d springen gek in het rond en zitten constant elkaar te bespringen.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#230 Geplaatst 01 september 2012 - 00:45

mss zullen ze zotter zijn van korreltjes? kan je ook eens proberen hé!

met fluffy komt dat wel goed hoor :) dat petsen op hun kopje is eerder om te testen denk ik, om te zien of ze echt zo lief zijn als ze eruit zien ;)

kleine diertjes (kittens op pups) werden hier meestal ook genegeerd zolang ze superklein waren, precies of ze waren bang om ze pijn te doen. eens ze ouder zijn, zal ze er wel mee spelen :)

goh, mss eens beetje meer tijd tussen hun flesje laten, en dan eerst eens vastvoer voorschotelen, van de honger zullen ze er dan mss wel van eten.
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#231 Geplaatst 01 september 2012 - 07:19

Fluf heeft me zonet behoorlijk teleur gesteld, ze gaf Loki zo een harde pets dat die arme kleine een meter vooruit geschoven werd over de vloer. Die zat daar helemaal verward, ocharme. Bij Finn haalt ze zo geen stoten uit :evil: arme kleine. Kheb natuurlijk niet gezien wat Loki gedaan heeft, die durft haar soms wel eens meppen eigenlijk, maar dan nog. Denk dat die 2 geen beste maatjes gaan worden... Ik weet nu niet of ik gewoon moet doen tegen haar of laten merken dat ze iets fout deed.

Finn lijkt wel door te hebben dat het eten is op het bord, steekt er zn neusje eens aan, likt een keer maar daar blijft het bij. Ik had fluffy ook een bord eten gegeven en hij zat naar haar te kijken hoe ze at dus hij heeft dat wel redelijk door denk ik. Loki daar in tegen die loopt gewoon dwars door het bord alsof het een deel van de vloer is. Al een geluk dat ze zichzelf al wat kunnen wassen, zn pootje was volledig vies, zo heeft hij toch iets binnen haha. Kzal es proberen om de 5uur ofzo. Toen ze 4 weken waren deden ze ook zo moeilijk bij hun flesjes en toen ik om de 4 uur ging geven was het precies iets beter. Ze drinken beiden toch makkelijk 70ml per dag.

Het was me hier alweer wat, en dat op een zaterdag ochtend 6 uur :trance: goeiemorgen zeggen ze dan.

Bewerkt door Eibhlin, 01 september 2012 - 07:23.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#232 Geplaatst 01 september 2012 - 07:25

Deze morgen leek het nochtans goed te gaan, ik trof ze zo aan:
Geplaatste afbeelding
zo een hekel kan ze er dan toch niet aan hebben. Lijkt beetje alsof ze niet goed weet wat ze wil of wat ze moet doen ofzo.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#233 Geplaatst 01 september 2012 - 09:49

Ze heeft hem ondertussen alweer gemept :evil: Ze gaat echt gewoon de hele tijd bij hun zitten, dan komen ze naar haar toe en dan mept ze. Lopen ze de andere kant op, gaat ze er weer bij zitten, komen ze terug naar haar, hop weer fout. Is dat soms een onderdeel van hun sociale rangorde instellen ofzo? Opdenduur ben ik bang dat ze ze toch iets aan doet ofzo? Ze gaat ook de hele tijd naast de bench gaan zitten.

Bewerkt door Eibhlin, 01 september 2012 - 10:04.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#234 Geplaatst 01 september 2012 - 10:22

Ik zou me niet zoveel zorgen maken hoor, ze zal de kittens niet verwonden ;) . Het ziet er vaker heftiger uit dan het in werkelijkheid is hoor.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#235 Geplaatst 01 september 2012 - 10:35

PeggyJ zei:

Ik zou me niet zoveel zorgen maken hoor, ze zal de kittens niet verwonden ;) . Het ziet er vaker heftiger uit dan het in werkelijkheid is hoor.

Ik hoop het, het ziet er in elk geval inderdaad wel erg uit :( Als ze mept roep ik wel eens op haar dat ze wel stopt want daarnet bleef die poot maar op en neer meppen.

Het is dan gewoon normaal gedrag om zich als baas te laten gelden? Finn slaat ze echt heel zelden maar die komt ook gewoon zelden in haar buurt, en als die dat doet gaat hij gewoon naast haar zitten ipv zoals Loki doet. Loki probeert haar staart te pakken, tikt soms ook tegen haar met zn pootje en loopt soms gewoon recht tegen haar aan met opzet.

Moesten ze nu wat ouder zijn zou ik ze wat meer durven laten doen maar ze zien er nu nog zo enorm kwetsbaar uit en dan zie je een kat van dik 5kg uithalen naar hun.

Momenteel is de rust weer gekeerd en liggen ze alle 3 te slapen. Ik ben blij want de laatste 2 dagen is het hier plots enorm druk beginnen worden. Ze beginnen vaker wakker te zijn en willen rond lopen en dan fluf die er telkens tussen gaat zitten, moet ik ook de hele tijd in de buurt blijven. Overdosis katten haha :d

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#236 Geplaatst 01 september 2012 - 19:08

Ik had 2 dagen terug wat olijolie in hun melkje gedaan en vandaag heeft Loki eindelijk goed veel kaka gedaan :LOL: nu Finn nog...

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#237 Geplaatst 02 september 2012 - 16:19

Hmm Loki zn poepje is nu terug in orde, geen bloed meer enzo maar nu is het Finn die geen kaka doet. Hij lijkt het al 3 dagen op te houden. Als ik hem wil doen plassen/kakken plast hij wel en dan probeer ik verder te doen tot hij kakt. Soms lijkt het alsof er wat aan komt maar dan trekt hij het terug naar binnen. Als ik dan een vers doekje neem trekt hij zn staartje tussen zn achterpootjes :onzeker:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#238 Geplaatst 02 september 2012 - 20:29

Kheb zn buik net extra lang zitten masseren en er kwamen enkele serieus stinkende scheten uit dat lief klein bolletje :misselijk: hij lijkt in elk geval niet zo veel last te hebben van iets.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#239 Geplaatst 03 september 2012 - 12:32

Hij heeft eindelijk kaka gedaan :) de hele boel kwam er uit, en persen dat hij deed. Zal wel een opluchting geweest zijn.

Hier effe een foto van mn 2 schatten, ze zijn al flink een maand oud :)
Geplaatste afbeelding

furrball
furrball
  • 553 berichten
  • 4 katten

#240 Geplaatst 03 september 2012 - 12:37

:goofy: :heart: Zo'n knapperds...