Spring naar inhoud

- - - - -

Loki word zwaar :O

• Log in om te reageren
656 reacties op dit onderwerp
Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#256 Geplaatst 03 september 2012 - 21:14

Kzal es proberen, kzie dat ze nu wel offline is. Zou 1 maaltijd zo veel kwaad kunnen? Kzal morgen weer gaan rond zoeken naar een apotheek die het wel heeft. Maar ze nu zonder melk zetten lijkt me ook niet zo een goed plan denk ik. De poeder zou van goede kwaliteit zijn volgens veel sites. Kweet het ook effe niet meer :( probeer zo mn best te doen :(

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#257 Geplaatst 03 september 2012 - 21:15

:heart: :heart: :heart: :heart: wat een mooikes

Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten

#258 Geplaatst 03 september 2012 - 21:19

Heel veel succes!
Ze zien er echt supergoed uit. Je doet echt goed werk! :)

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#259 Geplaatst 03 september 2012 - 21:32

Als je geleidelijk overschakelt, geeft dit geen problemen, maar het is een compleet andere samenstelling waardoor het kan dat ze erop reageren.
Dat is niet gezegd he, maar de kans bestaat.

We zullen mee duimen dat het vlekkeloos verloopt  :)
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#260 Geplaatst 03 september 2012 - 21:33

Dankje :) geeft me toch een iets beter gevoel. Ze slapen nu. Kdenk niet dat als ze 1 of 2x andere melk krijgen het erg fout kan gaan. De eerste dag heb ik ze ook whiskas melk moeten geven bij gebrek aan kittenpoeder, hebben ze niets van gehad. Dat heb ik trouwens wel staan, geen idee of dat beter is, denk het niet zeker?

Morgen ga ik in de voormiddag eens de apotheek op de markt checken, ze zeiden me in die apotheek van wacht dat zij dat normaal hebben en vonden het ook vreemd dat die gesloten waren, maarja daar heb ik dus niets aan. Hopelijk morgen open.

Khoop dat het beiden mooie grote katers worden :) ze hebben net weer lekker lopen spelen en de boel verkennen onder waakzaam oog van fluf :)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#261 Geplaatst 03 september 2012 - 21:36

Evyke81 zei:

Als je geleidelijk overschakelt, geeft dit geen problemen, maar het is een compleet andere samenstelling waardoor het kan dat ze erop reageren.
Dat is niet gezegd he, maar de kans bestaat.

We zullen mee duimen dat het vlekkeloos verloopt  :)

Ja khad het al willen zien, de melk is iets dunner en ruikt ook anders. Ik duim ook zeker en vast :)

In elk geval is Finn zn ontlasting eindelijk op gang gekomen wel. De heeft hier 3 dagen alles lopen ophouden en nu komt het er allemaal uit :) poepje ziet er ook terug goed uit. Enkel Loki perst nog steeds te hard voor wat er maar uit komt.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#262 Geplaatst 03 september 2012 - 21:41

En een dierenarts kan dat ook staan hebben hoor.
De mijne toch in elk geval
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#263 Geplaatst 03 september 2012 - 21:47

Ja dacht ik ook aan, ben naar een dierenarts gegaan maar die was dus ook gesloten :evil: echt kheb me serieus kapot geƫrgerd vandaag. Uuuuuuren heb ik rond gelopen en gereden. Kvind dat eerlijk gezegd echt niet kunnen dat ze zomaar allemaal sluiten voor een stomme kermis.

Als de apotheek gesloten is morgen dan maar de dierenarts eens bellen. Moet die toch sowieso bellen want kwil graag nog eens een kleine check up voor de kleintjes. Ook nog effe vragen ivm Loki zn poepje.

Kga dan mn bedje maar in, beetje aan rust toe :( de kleintjes slapen lekker in hun heerlijke knuffelzak :)

Nog bedankt voor alle advies in elk geval :) dit forum is al enorm handig geweest

Anousje
Anousje
  • 2.436 berichten
  • 2 katten

#264 Geplaatst 03 september 2012 - 22:30

Wat zijn ze mooi! :heart:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#265 Geplaatst 04 september 2012 - 01:46

Net een kleine nachtelijke checking gedaan en geen diaree tot nu toe. Enkel 2 heel actieve speelvogels :)

Mijn kleine bollies zijn heel blij met de vele complimentjes die ze krijgen :)
Iemand al enig idee welk vachtje het word? :d

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#266 Geplaatst 04 september 2012 - 08:25

Ik zag daarnet iets dat me klein beetje bang maakte. Loki gaat soms zelfstandig op de bak, steeds vaker. Nu heeft hij net voor het eerst daar gekakt en ik zag dat er dus wat bloed bij zat. Je hoort hem ook zo zn best doen de hele boel er zo snel mogelijk er uit te persen :( moet ik me daar grote zorgen om maken? Hij eet normaal en is levendig dus ziek zal hij zich niet voelen. Enige nadeel is dat hun kakjes nog niet vast zijn, volgens de DA normaal bij fleskittens, maar ja, dan hangen zn pootjes dus vol kak. Al een geluk dat ik nog moest kuisen vandaag :trance:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#267 Geplaatst 04 september 2012 - 09:03

Alweer alle apotheken aan het afbellen in de omgeving Wetteren. Ik begin echt heel boos te worden nu :evil: stel je eens voor dat je vandaag voorbeeld een nestje kittens vind, die dringend melk nodig hebben. En NERGENS vind je het he!! Kheb nu net naar de euhm 6de? apotheek gebeld vandaag en EIN-DE-LIJK! om 11 uur mag ik er om. Dus moet ik zo meteen weer helemaal naar merelbeke om eindelijk de juiste poeder.

Eentje van de 2 lijkt nu wel wat diaree te hebben, hopelijk met hun normale melk gaat dit snel over gaan? Pfff...

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#268 Geplaatst 04 september 2012 - 12:02

Hoe moeilijk het soms ook is, probeer in je gedachten te houden dat je fantastisch werk levert!
Dat die kleintjes zonder jou niet zouden staan waar ze nu staan... het is vervelend dat die apothekers nu allemaal dicht waren, want dat maakte het extra moeilijk voor je he...
Hopelijk heb je nu de juiste melk gekregen om 11u en kan je er weer tegenaan... :heart:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#269 Geplaatst 04 september 2012 - 12:29

Eibhlin zei:

Ik zag daarnet iets dat me klein beetje bang maakte. Loki gaat soms zelfstandig op de bak, steeds vaker. Nu heeft hij net voor het eerst daar gekakt en ik zag dat er dus wat bloed bij zat. Je hoort hem ook zo zn best doen de hele boel er zo snel mogelijk er uit te persen :(

Als het vers bloed is dat je ziet, moet je je niet direct zorgen maken hoor. Door het persen kan er een klein haarvaatje gesprongen zijn wat dit bloedspoor kan geven, dit is niet ernstig. :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#270 Geplaatst 04 september 2012 - 12:58

Nadine zei:

Hoe moeilijk het soms ook is, probeer in je gedachten te houden dat je fantastisch werk levert!
Dat die kleintjes zonder jou niet zouden staan waar ze nu staan... het is vervelend dat die apothekers nu allemaal dicht waren, want dat maakte het extra moeilijk voor je he...
Hopelijk heb je nu de juiste melk gekregen om 11u en kan je er weer tegenaan... :heart:

Dankje :) ja als alles zo enorm tegen gaat lijkt het wel effe een complete ramp. Ze hebben hier net lopen rond spelen, beginnen eindelijk interesse te tonen in de honderden balletjes, muisjes en wat nog dat hier rond slingeren :)

Ze hebben ook net hun flesje gehad met hun vertrouwde melkje, en drinken dat ze deden. Leek wel alsof ze een dag geen eten gehad hadden :o

Finn heeft Fluffy een kopje gegeven, was zoooo lief :heart: ik denk dat die 2 een mooie match gaan worden.