Spring naar inhoud

- - - - -

Loki word zwaar :O

• Log in om te reageren
656 reacties op dit onderwerp
Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#316 Geplaatst 07 september 2012 - 17:08

PeggyJ zei:

Katten denken in 3D, dus als je genoeg mogelijkheden geeft om ook de hoogte in te kunnen mag dit geen probleem zijn. En zo hebben ze altijd iemand om mee te spelen ;)

Die zijn hier genoeg ja :) we hebben zo een rek staan:
Geplaatste afbeelding
daar staat een krabpaal achter zodat ze er op kunnen. Binnenkort komt aan de andere kant van het huis de NILAY petfun krabpaal met tal van mandjes en een ton. Ook kunnen ze boven in beide kamer, die staan altijd standaard open en daar staat er een mandje voor fluf, al kiest ze mn bed. Kunnen ze ook voor de ruit en misschien kan ik de oude krabpaal naar boven verhuizen ofzo als ik daar plaats vind.

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#317 Geplaatst 07 september 2012 - 17:51

Zo te lezen heb je plaats genoeg en kun je ze lekker beide houden :d heb je ze nog gewogen bij de DA?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#318 Geplaatst 07 september 2012 - 19:50

Mn vriend is in elk geval te vinden om ze alle 2 te houden. Gaat wel effe wennen zijn zo plots met 3 poezels, ik hoop dat ze niet alle 3 bij mij gaan slapen haha, fluf perst me nu al uit bed. En als ik een taartje eet krijgt ze beetje van die gele creme, met 3 ga ik taart zonder creme hebben haha.

Ik vind het idee wel beetje zielig om ze te scheiden eerlijk gezegd. Kzie dat zo al voor me, die uit elkaar trekken, eentje zit zo zielig te kijken naar zn broertje die de deur uit gaat :cry: moet er bijna bij janken eerlijk gezegd. Ze zijn zo lief samen.

Bewerkt door Eibhlin, 07 september 2012 - 19:50.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#319 Geplaatst 07 september 2012 - 20:09

Kheb ze hun profieltjes al gemaakt :heart:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#320 Geplaatst 07 september 2012 - 20:44

Effe praktisch vraagje, vanaf welke leeftijd vinden jullie dat het veilig is ze uit de bench te laten en ook snachts, dus als volwaardige huiskat? Nu zijn ze uiteraard nog te klein maar kwil graag beetje een idee :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#321 Geplaatst 08 september 2012 - 11:37

Ik zou ze nu toch ook al durven uit de bench laten hoor ;) , maar ik zou ze dan wel gewoon 1 ruimte tot hun beschikking geven zodat ze niet te ver moeten lopen voor hun kattenbak enzo.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#322 Geplaatst 08 september 2012 - 11:39

PeggyJ zei:

Ik zou ze nu toch ook al durven uit de bench laten hoor ;) , maar ik zou ze dan wel gewoon 1 ruimte tot hun beschikking geven zodat ze niet te ver moeten lopen voor hun kattenbak enzo.

Ja maar dat is het probleem, mijn huis is 1 ruimte afgezien van de badkamer en inkomhal :d als ze er uit willen laat ik ze wel rond lopen onder toeziend oog want ze klimmen overal op en kunnen er dan niet meer af tenzij ze vallen O:) dus loop ik de hele dag kittens overal af te halen haha

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#323 Geplaatst 08 september 2012 - 11:40

Oh je zal ze houden? :LOL: Da's echt geweldig nieuws! :) Super dat je dit doet en dikke proficiat met je nieuwe katjes! Ze zien er echt snoezig uit :heart:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#324 Geplaatst 08 september 2012 - 11:42

kate2 zei:

Oh je zal ze houden? :LOL: Da's echt geweldig nieuws! :) Super dat je dit doet en dikke proficiat met je nieuwe katjes! Ze zien er echt snoezig uit :heart:

Dankje :) Ja was er echt al lang over aan het denken wat ik nu zou doen :) maar denk dat ik enorm spijt zou hebben als ik ze uit elkaar haal. Ze amuseren zich hier te pletter en ik geef ze alles wat ze maar nodig hebben en dat eis ik van een ander baasje ook en ja, je bent nooit zeker dat ze dat ook gaan doen.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#325 Geplaatst 08 september 2012 - 16:00

Eibhlin zei:

Ja maar dat is het probleem, mijn huis is 1 ruimte afgezien van de badkamer en inkomhal

Je kan een ruimte altijd van elkaar scheiden door een simpel hekje ;) , of een gewone houten plaat ?
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#326 Geplaatst 08 september 2012 - 18:17

Zo een hekje zoals vb waar je konijntjes in doet? Voorlopig gebruik ik de doos van de bench die past net tussen mn rek en de tv kast :)

Kben net een lading bordjes gaan inslaan voor de poezels zodat ze elke dag hun eigen vers bordje krijgen :) en een kattenbak. Ze hadden geen voor kittens dus dan maar een gewone genomen maar een vrij laag model. Eentje heeft er al in gekakt, de andere vind de korrels enkel lekker. Er zit niet klonterend catsan in dus zal wel niet zo kwaad kunnen.

Kheb net in de kast een hangmat gevonden van op de krabpaal die ik niet gebruik want fluf wou er nooit in. Kheb die effe in de bench gehangen en leek me wel leuk, enkel, hoe kan ik zorgen dat ze er gemakkelijk uit kunnen? In is geen probleem ze klimmen toch graag op de bench.
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#327 Geplaatst 08 september 2012 - 22:04

Pffff ben echt zo kwaad op dit moment en gewoon misselijk van ongerustheid en de schrik. Loki klom in de zetel, mn vriend zat daar. Zegt die jaja ik let wel op hem. Ik zeg nog let wel goed op ze zijn rap. Begint Loki plots te lopen en laat hij hem :censored: :censored: uit de zetel donderen. Gelukkig ligt er hoogpollig tapijt waardoor zn val waarschijnlijk niet hard was maar ik weet niet of hij de salontafel mee gehad heeft. Hij doet normaal maar maak me echt enorme zorgen. Khoop echt dat hij niets voor heeft dat je niet ziet op het eerste zicht. En ik wou lekker gaan slapen pfff, zit ik hier met hoofdpijn en een hartslag van 120 of meer.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#328 Geplaatst 08 september 2012 - 22:15

Je mag je zo geen zorgen maken, ze zijn echt niet van suiker hoor :)

Relax!
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#329 Geplaatst 08 september 2012 - 22:19

Evyke81 zei:

Je mag je zo geen zorgen maken, ze zijn echt niet van suiker hoor :)

Relax!

Mja kweet katten kunnen tegen een stootje maar kreeg echt letterlijk een steek in mn hart toen ik het zag gebeuren. Kon wel janken pfff. Ze zijn nu wel iets meer dan 5 weken maar toch, ze zien er nog zo fragiel uit :( Khoop wel dat hij zn hoofdje niet gestoot heeft. Hij heeft net flink gegeten dus denk dat zn kaakje wel ok is. Kben in elk geval wel behoorlijk kwaad op mn vriend. Kvind dit nu echt zo een lompe actie, ik hou ze zo goed in de gaten, draag er zo zorg van en hij heeft ze eens nog geen 5 minuten bij ze en gebeurt dit. :evil:

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#330 Geplaatst 08 september 2012 - 22:22

Zal wel niks zijn hoor... ze kunnen wel tegen een stootje... en als het tapijt dik is, dan is hij veilig geland he...
Geef hem even een dikke knuffel en hij is het alweer vergeten...
Wat dat houden van alletwee betreft... ik wilde je niet pushen hoor... ;-)
Ik ga ervan uit dat je er zelf ook goed over nagedacht hebt... en je vriend wilde het ook al he... :oops: dat ik me achteraf niet verveeld moet voelen omdat ik je een paar keer gevraagd heb of allebei houden geen optie is... ;-)