Spring naar inhoud

- - - - -

Loki word zwaar :O

• Log in om te reageren
656 reacties op dit onderwerp
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#376 Geplaatst 14 september 2012 - 16:04

ik ga die zo hard komen catnappen hé :LOL:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#377 Geplaatst 14 september 2012 - 16:10

Stijn_Poezenpaleis:-) zei:

ik ga die zo hard komen catnappen hé :LOL:

Dan moet ge mij en fluffy eerst trotseren :twisted:

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#378 Geplaatst 14 september 2012 - 16:33

Fluf zal wel lukken met temptations :LOL:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#379 Geplaatst 14 september 2012 - 16:48

Stijn_Poezenpaleis:-) zei:

Fluf zal wel lukken met temptations :LOL:

nee toch niet ;)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#380 Geplaatst 14 september 2012 - 20:00

Kheb Finn, die dat enkel zn droogbrokjes wou aan het vers voer gekregen. Alleen wil hij dus die Rc mouse niet eten maar wel brokjes in saus. Kheb momenteel enkel nog wiskas kittenvoer maar ga morgen achter wat beters. Als hij maar eet zeker. Hij heeft nu zn kommetje tenminste bijna leeg gegeten, die mouse weigert hij resoluut.

Bewerkt door Eibhlin, 14 september 2012 - 20:15.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#381 Geplaatst 15 september 2012 - 10:31

Een van de katjes had daarnet zo een slijmerige hoest, stopt dan even en wat later doet hij verder en het lijkt alsof hij iets moet uitspuwen, haarbal?? Mijn kat spuwt geen haarballen dus geen idee of het dus normaal is :s

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#382 Geplaatst 15 september 2012 - 10:55

:anyone:
Ben een beetje ongerust :( ze liggen nu te slapen.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#383 Geplaatst 15 september 2012 - 11:27

Khoop maar dat het ook niet niesziekte is want zo begon het bij mn vorige kat dus ook. Kheb al gans google afgezocht maar vind niet veel dat helpt...

Kan het ook zijn dat hij per ongeluk water opgesnoven heeft tijdens het drinken en is dat erg? Mijn grote kat heeft da wel eens gehad en na wat niezen was het over. De eerste keer dat hij hoeste was toen hij naast zn eet en drink kommetjes zat. 2de keer was 10minuten later ofzo.

Bewerkt door Eibhlin, 15 september 2012 - 11:37.

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#384 Geplaatst 15 september 2012 - 12:09

Een haarbal zal het wel niet zijn.

Het belangrijkste is dat er geen vocht in de longen komt. Dit kan door bv. reflux of te gulzig drinken of...
Kittens van die leeftijd eten ook nog wel elk pluchke op dat ze tegen komen onderweg. Alles vinden ze interessant, en moeten ze toch eens van proeven. Het kan dus ook dat het wat irritatie was van een stofje.

Hou het gewoon in het oog. En als het blijft duren, kan je er maandag mee naar de DA.
Kan je het anders eens filmen en hier downloaden?

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#385 Geplaatst 15 september 2012 - 12:16

Maylun zei:

Een haarbal zal het wel niet zijn.

Het belangrijkste is dat er geen vocht in de longen komt. Dit kan door bv. reflux of te gulzig drinken of...
Kittens van die leeftijd eten ook nog wel elk pluchke op dat ze tegen komen onderweg. Alles vinden ze interessant, en moeten ze toch eens van proeven. Het kan dus ook dat het wat irritatie was van een stofje.

Hou het gewoon in het oog. En als het blijft duren, kan je er maandag mee naar de DA.
Kan je het anders eens filmen en hier downloaden?

Eten durven ze wel heel gulzig doen en drinken doen ze nochtans al een weekje zelf. Maar ja, misschien dat hij zn neus te diep stak ofzo? Tis nochtans maar een klein kommetje.

Voorlopig lopen ze hier rond te crossen en spelen en heb ik het niet meer gehoord. Hopelijk blijft het zo. Als hij het nog doet (hopen van niet) zal ik het proberen filmen.

Moest het water zijn, zou hij toch ook niet wurgen, of wel? Sowieso kunnen ze niets groot ingeslikt hebben buiten een brokje want khad net gestofzuigd en zorg dat er niets rondslingert dat kan ingeslikt worden.

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#386 Geplaatst 15 september 2012 - 12:48

Ik zie nu pas het filmpje! Zo verschrikkelijk lief! :heart: Hopelijk hoest hij niet meer nu!

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#387 Geplaatst 15 september 2012 - 13:13

Voorlopig al een uur niets gehoord. Ze slapen momenteel, kheb ze effe in de bench gelaten zodat ik ze goed in de gaten kan houden. Hopelijk was het een pluisje ofzo. Misschien was er een pluisje of wat haar in zn drinkkommetje gevallen en binnen gedronken. Ik ververs hun water nochtans 2x per dag maar kan altijd zeker.

Bewerkt door Eibhlin, 15 september 2012 - 13:14.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#388 Geplaatst 15 september 2012 - 13:23

Tzal mss hopelijk toch nx erg geweest zijn zeker. Kmaak me altijd zo snel enorme zorgen als er wat is :trance: en dat soort dingen gebeuren dan ook echt altijd als ik alleen thuis ben en er geen enkele dierenarts te bereiken is...

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#389 Geplaatst 15 september 2012 - 13:30

Da's bij mij ook zo als het een troost kan zijn ;) O.a. daarom zou ik niet meer zonder het forum kunnen denk ik :lachen:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#390 Geplaatst 15 september 2012 - 13:55

kate2 zei:

Da's bij mij ook zo als het een troost kan zijn ;) O.a. daarom zou ik niet meer zonder het forum kunnen denk ik :lachen:

Ja idem hier en dan als een gek de hele tijd refresh hopen op een antwoord dat ik eindelijk kan kalmeren. En dan duurt 5 minuten precies 5uur! Kzou echt helemaal gek worden als er wat mis zou gaan. Gelukkig is er een dierenarts op loopafstand moest het nodig zijn. Mijn dierenarts is beetje ver om ff snel heen te crossen...