Spring naar inhoud

- - - - -

Loki word zwaar :O

• Log in om te reageren
656 reacties op dit onderwerp
Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#406 Geplaatst 19 september 2012 - 18:12

snoopy zei:

Super dat je ze binnen gaat houden :thumb:     Of ze al dan niet besmet zijn...da's een beetje een loterij hé. Symptomen van de ziektes ontwikkelen zich gaandeweg, het is niet zo dat besmette kittentjes meteen doodziek zijn. Ik duim in ieder geval dat de testen negatief zullen uitdraaien en dat je kleine schatjes waar je al zo hard je best voor gedaan hebt, een mooi lang gelukkig luilekker leventje tegemoet mogen gaan  :thumb:

Khoop het ook, kprobeer er me niet te druk in te maken... In elk geval de kat van mn vriendin die naast die persoon woont van wie de moeder is heeft haar kat al eens op van alles laten testen en alles was negatief. Ze had dat gedaan omdat die katten nogal vaak haar kat durven aanvallen en vechten enzo. Dus dat stelde me al ergens beetje gerust. Moest er een kat zijn met aids ofzo zou hij het ook wel al kunnen gehad hebben lijkt me.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#407 Geplaatst 19 september 2012 - 19:37

Ok nu heb ik zenuwen en wil ik dat het zo snel mogelijk vrijdag is, bah bah... Geduld is een mooie zaak zeggen ze, doe mij daar dan maar een portie van aub.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#408 Geplaatst 20 september 2012 - 13:12

jeeeeej de reisbakken zijn net toegekomen en in elkaar gezet :) Fluffy demonstreert even hoe groot ze zijn :) de kleintjes hadden geen zin om stil te zitten.

Geplaatste afbeelding

Bewerkt door Eibhlin, 20 september 2012 - 13:19.

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#409 Geplaatst 20 september 2012 - 13:44

Oh die zijn leuk zeg :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#410 Geplaatst 20 september 2012 - 13:51

Nashota zei:

Oh die zijn leuk zeg :)

Ja he :) ze zaten echt snel in elkaar. Ze zijn samenplooibaar dus super handig om op te bergen. Khad ze besteld via zooplus maandag :)

Ik koop nooit meer van die plastieken bakken met een ijzeren tralies voor. Fluffy word compleet gek in zo een ding en begint met haar snoet tegen die tralies te kloppen. :o In die stoffen bakken kan ze zich niet bezeren en is ze merkelijk veeeeeeel kalmer. Daarom voor de kleintjes dus ook zo eentje :) de roze gaat naar fluf, kon het niet laten omdat ik het zo een mooi kleur vond. Haar reistas gaat dan naar 1 van de katertjes omdat die ook zwart is :d

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#411 Geplaatst 20 september 2012 - 17:04

Ik zal eens gaan zien op Zooplus, maar ik vrees dat ze niet geschikt zullen zijn voor mijn grote katten :8

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#412 Geplaatst 20 september 2012 - 17:07

Ik was er al bang voor, ze zijn voor katjes tot 6 kilo :8

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#413 Geplaatst 20 september 2012 - 17:14

Shota kan daar niet in hoor Ina. ;) ;) ;)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#414 Geplaatst 20 september 2012 - 17:14

Ja de mijne wegen niet zo veel, tzijn htk'tjes :) Kmoet wel zeggen, mocht fluf ooit zwaarder worden. Ik neem eigenlijk echt nooit die bakken vast aan het handvat, kvind dat altijd was riskant eigenlijk O:)

Bewerkt door Eibhlin, 20 september 2012 - 17:17.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#415 Geplaatst 20 september 2012 - 18:29

Man man Loki kan mij toch soms echt serieus doen schrikken ze. Die wil dus niets liever dan altijd maar hoger en altijd maar verder te klimmen en springen. Werkelijk alles test die kleine uit! Krabpaal met 3 verdiepen, wedden dat ik heeeelemaal tot boven klim? En weg is ie. Daarnet kreeg hij plots het geweldig geniale plan om van de krabpaal naar de bureau te willen springen :o Spring ik er als een gek naartoe, uiteraard baf 2 pootjes op de bureau en dan richting vloer. Al een geluk dat de kattentunnel zn val wat brak, sjeeez :s Ik denk dat die kleine een serieuze acrobaat gaat worden! En dan lag ik me niet druk maken haha, kwil nu ook niet dat hij te pletter stort :s

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#416 Geplaatst 20 september 2012 - 19:18

Gelukkig springt hij rond alsof er niets gebeurd is :) Dat ze maar snel beetje groter zijn, kunnen ze tegen een stootje en is het gezonder voor mn hartje :d

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#417 Geplaatst 20 september 2012 - 20:13

Euh, is het ok als de kittens in fluffy  haar bak hun behoeften soms doen of beter niet qua gezondheid? Fluffy  lijkt er geen probleem met te hebben.

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#418 Geplaatst 20 september 2012 - 20:19

Eibhlin zei:

Euh, is het ok als de kittens in fluffy  haar bak hun behoeften soms doen of beter niet qua gezondheid? Fluffy  lijkt er geen probleem met te hebben.

Dat is helemaal niet erg hoor.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#419 Geplaatst 21 september 2012 - 07:42

Maylun zei:

Dat is helemaal niet erg hoor.

Hah ok :) als ze groot zijn komt er ergens nog wel een derde bak zodat ze allemaal in theorie in hun eigen bakje kunnen gaan.

Ik verwonder me toch echt vaak wat een taaie diertjes katten toch zijn. Waar die zich allemaal door slaan, op jonge leeftijd met een flesje opvoeden en hard vechten zo lang ze kunnen. Ze zien rond bouncen of af iets vallen dat je denkt van oooohneeee en dan huppelen ze gewoon weer verder, zowel fluf als de kleintjes. Echt interessante dieren vind ik :)

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#420 Geplaatst 21 september 2012 - 18:21

Choeke zei:

Shota kan daar niet in hoor Ina. ;) ;) ;)

:lachen: :lachen: Nee he, Shota is 2 weken geleden gewogen bij de DA en hij is 7,3 kilo :heart: