Spring naar inhoud

- - - - -

Loki word zwaar :O

• Log in om te reageren
656 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#451 Geplaatst 04 oktober 2012 - 14:13

Is het vallen van de bladeren :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#452 Geplaatst 04 oktober 2012 - 14:24

Haha, denk het. Daarnet lag fluf op haar gemak te slapen besliste hij er bij te kruipen. Daar was ze het toch niet volledig met eens... voorlopig lijkt hij beetje uitgeraasd, ligt nu eindelijk sinds een half uurtje te slapen :d zo een zot gat. Hij slaagt er op de gekste manieren in om overal op te graken. Zo klimt hij op mn stoelen en dan de tafel op, via de handdoeken op de keuken, via de trap op de tv kast. Kijk ik om en zie ik hem plots op ooghoogte passeren ipv op de grond :trance:

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#453 Geplaatst 04 oktober 2012 - 15:09

hihi zotte Finn!!! :LOL:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#454 Geplaatst 05 oktober 2012 - 08:23

Ze zijn in elk geval terug in hun element.

Vaak lopen ze te miauwen als ze spelen met elkaar of speeltjes. Is dat gewoon bij hun spel gedrag of moet ik daar aandacht aan schenken? Of gewoon hun miauwkunsten oefenen haha.

Ze kunnen in elk geval erg moeilijk zonder elkaar, als de ene de andere effe kwijt is loopt die echt zoooo zielig te miauwen en rond te lopen tot hij hem vind. :love3:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#455 Geplaatst 05 oktober 2012 - 08:29

Foto's??? ;)
Ik zou die malle katjes eens in actie willen zien.
Heerlijk toch, kittens in huis.
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#456 Geplaatst 05 oktober 2012 - 08:33

kiki zei:

Foto's??? ;)
Ik zou die malle katjes eens in actie willen zien.
Heerlijk toch, kittens in huis.

Kzal vandaag eens achter hun aan lopen en een filmpje maken :d ze zijn echt zo grappig om bezig te zien. De kattentunnel word elke dag wel eens gesloopt, lijkt wel alsof er een tornado door gaat. Vandaag zijn ze al weer 9 weken oud, gaat zo enorm snel zeg :o

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#457 Geplaatst 05 oktober 2012 - 08:59

Ze zaten net in de katten tunnel te spelen, effe mn gsm gepakt en filmpje gemaakt. Hier zijn we hoe Loki vakkundig Finn plet onder de tunnel haha. En fluffy, die zat er bij en keek er naar :d  http://www.kattensit...!.html#bekijken

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#458 Geplaatst 05 oktober 2012 - 12:21

Heerlijk filmpje maar met Fluf moet ik nog 't meeste lachen.... :thumb: :thumb:
Hij vraagt zich precies af wat hij nu moet met die kleine rakkers.
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#459 Geplaatst 05 oktober 2012 - 12:33

kiki zei:

Heerlijk filmpje maar met Fluf moet ik nog 't meeste lachen.... :thumb: :thumb:
Hij vraagt zich precies af wat hij nu moet met die kleine rakkers.

Haha ja en zo schrikken af en toe :d meestal zijn die 2 aan het spelen en kijkt ze gewoon van een afstandje toe, lekker veilig. Gisteren avond was ze verzeild geraakt tussen hun spel. Ze zat in de tunnel toen die 2 kleintjes er door kwamen stormen haha.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#460 Geplaatst 05 oktober 2012 - 19:41

:LOL: :LOL: :LOL: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#461 Geplaatst 07 oktober 2012 - 08:41

:o wow, ik vroeg me al sinds gisteren af hoe die plots op mn eettafel terecht gekomen waren, blijkbaar kunnen ze er gewoon al op springen. Al is dat niet zo een super leuke vooruitgang want nu beschouwen ze de tafel als extra speel mogelijkheden.

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#462 Geplaatst 07 oktober 2012 - 10:07

:LOL: Wat een leuke spookjes in huis. :LOL: Het zal niet gemakkelijk zijn voor Fluffy met die 2 bengeltjes.
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#463 Geplaatst 07 oktober 2012 - 10:22

Mauricke zei:

:LOL: Wat een leuke spookjes in huis. :LOL: Het zal niet gemakkelijk zijn voor Fluffy met die 2 bengeltjes.

Bwa soms krijgt ze het wel eens op haar zenuwen maar ze kan zich ook rustig terug trekken. Als ze op de krabpaal ligt te slapen laten ze haar tot nu toe wel met rust. Juist ja, haar staart he :) die vinden ze enorm leuk speelgoed, vooral als die van de vensterbank hangt te zwieren.

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#464 Geplaatst 07 oktober 2012 - 10:27

Stijn_Poezenpaleis:-) zei:

ik ga die zo hard komen catnappen hé :LOL:
hahaha Stijn, je hebt gelijk .... ik ben ook elke dag benieuwd wat er nu staat van Eibhlin ;)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#465 Geplaatst 07 oktober 2012 - 10:30

marieke v. Damme zei:

hahaha Stijn, je hebt gelijk .... ik ben ook elke dag benieuwd wat er nu staat van Eibhlin ;)

:d Tzijn ook zo enorm boeiende diertjes e. Elke dag steken die wel iets nieuws uit. Hun nieuwe poging, nu ze de tafel overmeesterd hebben is om op de tv kast te komen :) al vrees ik dat we dan niet veel tv meer gaan moeten kijken met 2 zotte spookskes er voor.