Spring naar inhoud

- - - - -

Loki word zwaar :O

• Log in om te reageren
656 reacties op dit onderwerp
Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#466 Geplaatst 07 oktober 2012 - 10:35

Hahahaha en mn vriend is ook zo grappig om mee te lachen. Achteraan ons huis hebben we zo een smalle ruimte en daar staat de kittenbench, krabpaal, speeltunnel, speelgoed en.... zijn bureau hahaha. Hij word dus steeds als hij aan zn pc zit overspoeld door katten :d Kzeg ja is het u nog niet opgavellen... je word verdrongen, kijk eens rond u, allemaal kattenspullen. Hahahaha zn gezicht toen :slach:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#467 Geplaatst 07 oktober 2012 - 20:28

Verdorie, daarnet zag ik finn in de kattenbak spelen en precies een hapje kattenzand nemen. Geen idee of hij het nu op gegeten heeft of weer uitgespuwd :evil: hopelijk kan dit niet al te veel kwaad? Ze aten al weken niet meer van het kattenzand, geen idee waar hij dat idee nu plots vandaan haalde.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#468 Geplaatst 08 oktober 2012 - 12:11

Als het niet klontvormend is kan het niet zoveel kwaad ;)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#469 Geplaatst 08 oktober 2012 - 12:22

PeggyJ zei:

Als het niet klontvormend is kan het niet zoveel kwaad ;)

Jawel, was uit fluf haar bak. Ze aten al een hele tijd niet meer van de steentjes. Vandaag heb ik het hem niet meer zien doen. Misschien een rare bui gehad ofzo? Kheb wel al eens een test gedaan en als de korrels met water in contact komen smelten ze, dus enkele zal misschien zo geen ramp zijn. Kan me toch moeilijk voorstellen dat dat lekker is.

Fluf durft ook wel eens een steentje op eten die ze op de grond vind maar zij is groter en dat is dan maar 1 steentje.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#470 Geplaatst 08 oktober 2012 - 20:25

Pfff man man kreeg hier net een half attack. Loki was de trap op gelopen en wou zo naar de tv kast kruipen. Ik spring recht maar te laat. Valt die kleine duts op de chauffage en zo via daar op de grond :(

Gelukkig mankt hij niet of lijkt geen pijn te hebben. Hij is nu aan het eten en speelt terug. Hopelijk moet ik me geen zorgen maken? Moet ik iets in de gaten houden? Mn hart sloeg echt over pffff

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#471 Geplaatst 08 oktober 2012 - 20:29

Mn hart slaat alweer overtoeren :(

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#472 Geplaatst 08 oktober 2012 - 20:42

Kun je nu :censored: :censored: geloven dat die kleine net weer de trap 2x is op gelopen! Kan ik dus echt niet mee lachen he. Blijkbaar zal hij zich toch totaal geen pijn gedaan hebben maar ik zit hier wel leuk kotsmisselijk van het verschieten :evil:

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#473 Geplaatst 08 oktober 2012 - 20:46

Kittens he :heart: Och ja, hier doen de volwassen katten nog domme dingen, dus het zijn niet enkel de ukjes die stommiteiten doen.
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#474 Geplaatst 08 oktober 2012 - 20:58

Tinne zei:

Kittens he :heart: Och ja, hier doen de volwassen katten nog domme dingen, dus het zijn niet enkel de ukjes die stommiteiten doen.

Ja idem, ik was vandaag aan het kuisen. De kittenkrabpaal stond op tafel. Dacht fluf heee ik spring vanaf de grond op die krabpaal. Uiteraard met krabpaaltje en al de grond op. Maar voor zo een grote kat ziet dat er altijd net iets minder erg uit. Die komen vaak beter neer en kunnen toch tegen een groter stootje + de hoogte is minder erg denk ik?

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#475 Geplaatst 08 oktober 2012 - 21:03

Een kat die van een grote hoogte valt kan vaak beter neer komen dan een kat die van minder hoog valt ;) Dat komt omdat ze in het eerste geval meer tijd hebben om zich in de lucht te draaien, zodat ze met hun pootjes in de juiste richting kunnen neerkomen. Het evenwichtsorgaan van onze poezenbeesten is goed ontwikkeld.
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#476 Geplaatst 08 oktober 2012 - 21:06

Tinne zei:

Een kat die van een grote hoogte valt kan vaak beter neer komen dan een kat die van minder hoog valt ;) Dat komt omdat ze in het eerste geval meer tijd hebben om zich in de lucht te draaien, zodat ze met hun pootjes in de juiste richting kunnen neerkomen. Het evenwichtsorgaan van onze poezenbeesten is goed ontwikkeld.

Gelukkig :) Finn is dit weekend zo op zn pootjes van de krabpaal naar gekomen. Was nu wel minder hoog dan de trap. Kheb hem niet zien neer komen dus geen idee of hij op zn pootjes terecht kwam. Hij is in elk geval eerst op de chauffage gevallen, wat zn val vast wel brak. Zo verder richting grond achter de kast. Kheb geen plof gehoord maar het leek wel alsof hij op zn pootjes neer kwam aan het geluid af te leiden. Hij doet gelukkig niet raar, oef :)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#477 Geplaatst 09 oktober 2012 - 11:01

Volgens mij nemen die kleintjes dat toch erg letterlijk dat leren met vallen en opstaan. Ze beginnen nu echt uit te proberen om naar alles te springen en op alles te kruipen en springen. Alleen durft dit dus wel eens mis lopen. :s Daarnet miste Finn net de eettafel, hoorde ik alweer BONK! :trance: mijne arme tikker. Fluf deed domme dingen maar zo lomp als die 2 herinner ik ze me toch niet hoor.

Bewerkt door Eibhlin, 09 oktober 2012 - 11:02.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#478 Geplaatst 11 oktober 2012 - 10:38

Morgen worden mn kleintjes 10 weekjes, jeeeej :catwalk2

Ze doen het nog steeds heel goed, lekker spelen, ook met fluffy. Eten nog steeds goed en zijn echte schatten geworden :)
Hier nog even een fototje van mn 2 snoezies, zie hoe groot ze worden!

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding

Enkel eet Finn denk ik net iets te veel pluisjes op die hij vind en knabbelt overal op. Gisteren kreeg hij weer zo een hoestbuitje zoals hij een hele tijd terug had. Beetje eten gegeven en was direct over. Daarnet deed het weer een keer of 2. Binnenkort toch eens aan de DA vragen. Niesziekte kan het niet zijn, zn oogjes en neusje is normaal en hij is reeds gevaccineerd daarvoor.

Bewerkt door Eibhlin, 11 oktober 2012 - 11:05.
Reden van bewerken: foto's toegevoegd

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#479 Geplaatst 11 oktober 2012 - 10:41

Haarbal?

Heb je kattengras staan?
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#480 Geplaatst 11 oktober 2012 - 10:59

Evyke81 zei:

Haarbal?

Heb je kattengras staan?

Ja maar staat voorlopig wat hoger omdat finn er in sprong ipv er van at. Kzal het terug op de grond zetten :)