Spring naar inhoud

- - - - -

Loki word zwaar :O

• Log in om te reageren
656 reacties op dit onderwerp
Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#481 Geplaatst 11 oktober 2012 - 11:05

Of nen anti-haarbalpasta halen bij de apotheek

Whiskas heeft ook anti-hairballsnoepkes.
Maar of die nu effectief werken weet ik niet, Pluche is in elk geval bereid om er een moord voor te plegen.
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#482 Geplaatst 11 oktober 2012 - 11:07

En het kattengras ligt alweer omver :d hij is er momenteel vooral mee aan het spelen.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#483 Geplaatst 11 oktober 2012 - 11:08

Evyke81 zei:

Of nen anti-haarbalpasta halen bij de apotheek

Whiskas heeft ook anti-hairballsnoepkes.
Maar of die nu effectief werken weet ik niet, Pluche is in elk geval bereid om er een moord voor te plegen.

Ja dacht ik ook net aan, geen idee of ze helpen, een vriendin van me geeft haar kat die dagelijks tegen haarballen.

Zal es kijken of ik die pasta vind :) Vanaf welke leeftijd kunnen ze haarballen krijgen?

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#484 Geplaatst 11 oktober 2012 - 11:09

Volgens mij vanaf ze zich deftig beginnen wassen.
Die van jou dus al iets sneller, want ze moeten het zelf doen.  Anders deed mama dat he
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#485 Geplaatst 11 oktober 2012 - 11:13

Evyke81 zei:

Volgens mij vanaf ze zich deftig beginnen wassen.
Die van jou dus al iets sneller, want ze moeten het zelf doen.  Anders deed mama dat he

En finn wast Loki dan nog eens ook, de luierik geniet er dan natuurlijk van. Straks eens gaan kijken, ben ik nog es buiten want sinds die bollekes hier zijn ben ik meer kluizenaar dan iets anders haha.

Bewerkt door Eibhlin, 11 oktober 2012 - 11:13.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#486 Geplaatst 11 oktober 2012 - 11:21

Kheb een pluisje van de krabpaal uit zn neus gehaald. Kwas hem eens goed aan het inspecteren en zag plots iets grijs/zwart aan zn neusje zitten. Die kitten krabpaal pluist nogal erg als ze er aan hangen te klauteren.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#487 Geplaatst 11 oktober 2012 - 16:32

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#488 Geplaatst 11 oktober 2012 - 16:40

Kben ze ondertussen wat gewoon aan het maken aan mn muziek haha, de eerste keer stoven ze er nogal vandoor, past nochtans super bij hun namen :d

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#489 Geplaatst 12 oktober 2012 - 09:18

Daarnet mn bollekes nog eens kunnen wegen :)
Loki weegt nu 1350gram ongeveer (bleef het minst goed zitten) en Finn 1250 grammetjes. Is dat goed voor hun leeftijd?

Nochtans in het begin was Loki de kleinste, nu is het omgekeerd.

Bewerkt door Eibhlin, 12 oktober 2012 - 09:21.

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#490 Geplaatst 12 oktober 2012 - 09:23

Ze worden echt mooi :heart: Ik heb gisteren ook z'n mooie haarbal gevonden toen ik thuis kwam. Ik heb een tijdje die whiskas snoepen gegeven en die pasta, maar ik heb niet de indruk dat dat echt veel verschil maakte... Kattengras geef ik niet meer, moesten ze echt teveel van overgeven en kan me niet voorstellen dat dat gezond is?

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#491 Geplaatst 12 oktober 2012 - 09:27

kate2 zei:

Ze worden echt mooi :heart: Ik heb gisteren ook z'n mooie haarbal gevonden toen ik thuis kwam. Ik heb een tijdje die whiskas snoepen gegeven en die pasta, maar ik heb niet de indruk dat dat echt veel verschil maakte... Kattengras geef ik niet meer, moesten ze echt teveel van overgeven en kan me niet voorstellen dat dat gezond is?

Ja he, worden echte poezen al. Gistere kwam er iemand langs die ze 2 weken niet gezien had en die verschoot ook hoe veel ze groeien :)

Hier nog geen haarballen, fluf kakt die ook uit, hopelijk zij ook :) Die snoepjes ga ik eens proberen, helpt het niet hebben ze alvast een lekker snack. Kattengras eet enkel fluf maar valt best mee qua overgeven. Ze eet eigenlijk sowieso graag planten en daar moet ze dan ook van overgeven, geen giftige uiteraard. :) Maar valt goed mee, denk dat ze misschien op 2 maand tijd dan 1x overgeeft en dat is dan vaak gewoon een spriet gras met wat wit slijm ofzo bij. Soms zelf maaaaanden niets, ze eet er niet zo veel van eigenlijk. De kleintjes vinden het vooral leuk speelgoed.

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#492 Geplaatst 12 oktober 2012 - 09:30

Dat valt dan inderdaad mee! Lilly moest daar zeker 1 keer per week van overgeven :o En ze blijft bij mij die snoepjes ook krijgen hoor, ze lust ze supergraag :)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#493 Geplaatst 12 oktober 2012 - 09:39

Hier krijgen ze straks ook de snoepjes :) benieuwd of ze die gaan lusten.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#494 Geplaatst 12 oktober 2012 - 11:46

Kheb net even een filmpje weten te maken van die hoest van Finn. Flufje kwam zelfs bezorgd kijken. Daarna is hij gewoon gaan eten en spelen. Iemand een idee wat het kan zijn? Toch gewoon een haarbal?

http://www.kattensit...e.html#bekijken

Bewerkt door Eibhlin, 12 oktober 2012 - 11:47.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#495 Geplaatst 12 oktober 2012 - 12:33

Ziet er voor mij idd uit als haarbal-ophoest-poging
Geplaatste afbeelding