Spring naar inhoud

- - - - -

Loki word zwaar :O

• Log in om te reageren
656 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#556 Geplaatst 20 november 2012 - 19:26

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#557 Geplaatst 20 november 2012 - 19:28

Vandaag zijn ze weer alleen thuis gebleven :) nog steeds prima, jeeeej. Ze hebben gewoon met zn 3 fijntjes het hele huis ter beschikking nu. Niets gebroken en ze leken ook niet gevochten te hebben.

Kheb ook een oplossing gevonden voor hun hyperactiviteit als ik wil slapen. Ik speel nu een half uur met de hengel tot ze er bij neervallen, letterlijk. :d Ze waren goed moe gisteren haha, kheb ze van de hele nacht niet gehoord tot 7u deze morgen.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#558 Geplaatst 21 november 2012 - 08:18

Finnetje lag net op mn schoot en ik zag plots dat hij precies een hartje op zn rugje heeft staan. :)

Geplaatste afbeelding

Lief he :love3:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#559 Geplaatst 21 november 2012 - 09:05

Heel lief... :d
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#560 Geplaatst 21 november 2012 - 11:42

Staat nog mooi als profielfoto :) en past bij de achtergrond die ik al had :d Komt door al die overvloed aan liefde dat dat hartje is gaan vormen haha. :d

Marlies86
Marlies86
  • 301 berichten
  • 2 katten

#561 Geplaatst 21 november 2012 - 14:09

Hihi leuk :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#562 Geplaatst 22 november 2012 - 15:27

:) :) :)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

venusschoen
venusschoen
  • 1.141 berichten
  • 7 katten

#563 Geplaatst 22 november 2012 - 17:55

heel leuk zo'n hartje
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#564 Geplaatst 24 november 2012 - 10:04

Maandag ga ik eens bellen naar de da of ik ze ergens volgende maand binnen kan doen voor hun castratie. Tijdje zitten twijfelen wat te doen, wachten tot 6 maand of vroeger. Maar ik wil ook niet te laat zijn, fluffy was op haar 5 a 5,5 maand al krols. Ze worden begin december 4 maand. Het probleem is dus ook dat als ik wacht tot 5 maand dat dit midden in die feestdagen valt en het dan waarschijnlijk lastig is een afspraak te maken. Daarna zit ik dan met de blok en examens.

Toch wel spannend voor die kleine bollekes.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#565 Geplaatst 24 november 2012 - 10:13

Ja ok... Loki lag zonet fluffy te wassen op haar intiem plekje en begon te flehmen... Voorteken? Verbaas me al compleet dat ze zich laat wassen door hem, nog nooit eerder gezien...

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#566 Geplaatst 24 november 2012 - 11:43

Heb dit topic een beetje gemist volgens mij haha!! Wat een schatjes zijn het!! Maar een kat die niet krols is laat zich toch niet dekken?? Of is dit niet zo? Ik heb Taco hier op 6 maanden laten helpen, maar een tijdje geleden liep de krolse kat van de buurvrouw buiten, en Taco erachteraan...en is toen op die kat gesprongen haha....blijkbaar zitten die hormonen nog in zn lijf, had dit niet verwacht eigenlijk. Gelukkig maar dat Taco steriel is en de kat dus niet zwanger kon maken.
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#567 Geplaatst 24 november 2012 - 11:55

Ik denk ook niet dat ze zich gaat laten dekken maar de poging op zich gaat ze al niet goed met kunnen lachen. Fluffy is gecastreerd dus dat is geen probleem. :) Ik wil ook hun sproeigedrag graag voor zijn dat ik hier niet met een sproeiende kat zit.

Zo te zien is het wel anders uitgedraaid dan ik gedacht had. Finn is echt haar stoeivriendje, die liggen hier altijd met elkaar te worstelen. Terwijl Loki daar doet ze dat dus zelden tot nooit mee, bij hem gaat ze eerder rustig liggen en laat ze zich blijkbaar wassen. Ik moet iets gemist hebben deze week toen ik op school zat denk ik.

Het zijn inderdaad echt schatjes, echt enooorm lieve katjes. Elke avond komen ze bij ons in de zetel kruipen en vleien. Snacht's slapen ze nu ook altijd bij mij en dan word ik wakker met 2 pluisbolletjes naast mn hoofd :)

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#568 Geplaatst 24 november 2012 - 12:54

Bekijk berichtEibhlin, op 24 november 2012 - 11:55, zei:

Ik denk ook niet dat ze zich gaat laten dekken maar de poging op zich gaat ze al niet goed met kunnen lachen. Fluffy is gecastreerd dus dat is geen probleem. :) Ik wil ook hun sproeigedrag graag voor zijn dat ik hier niet met een sproeiende kat zit.

Zo te zien is het wel anders uitgedraaid dan ik gedacht had. Finn is echt haar stoeivriendje, die liggen hier altijd met elkaar te worstelen. Terwijl Loki daar doet ze dat dus zelden tot nooit mee, bij hem gaat ze eerder rustig liggen en laat ze zich blijkbaar wassen. Ik moet iets gemist hebben deze week toen ik op school zat denk ik.

Het zijn inderdaad echt schatjes, echt enooorm lieve katjes. Elke avond komen ze bij ons in de zetel kruipen en vleien. Snacht's slapen ze nu ook altijd bij mij en dan word ik wakker met 2 pluisbolletjes naast mn hoofd :)

Nee gelijk heb je...Taco sprong ook regelmatig op Balou, maar dan om te spelen...en Balou kon daar ook niet om lachen.
Fijn om te lezen dat ze het allemaal goed met elkaar kunnen vinden. Fluffy heeft er een speel en slaap/was maatje bij haha.

Gezellig is dat het om wakker te worden met 2 van die kleintjes naast je!! Hier liggen ze nu ook steeds vaker weer bij me in bed, en het liefst zo dicht mogelijk tegen me aan!!
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#569 Geplaatst 24 november 2012 - 13:01

Kben ook wel blij, ik hoor vaak verhalen van mensen die hun katten in aparte kamers moeten steken en dat die anders vechten. Lijkt me ook geen leven zo, een kat boven, eentje in de living, eentje in de garage. Het is hier ook soms eens geblaas en gegrom maar niet dat ze elkaar om de nek vliegen. :) Daarnet zaten ze een samenzwering te houden precies. Met zn 3 in een kringetje de hele tijd... Misschien afspreken hoe ze mn pakje van zooplus gaan stelen die elk moment toe kan komen haha.

Kvind dat echt zalig, in bed liggen en die kleine bolletjes zo voelen tegen u aan kruipen. Echt schattig als ze dan hun plekje aan het zoeken zijn. Soms woel ik wel te veel en dan gaan ze op mn badjas op de grond liggen ocharme. Maar er is een grote mooie mand onder weg voor hun. :)

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#570 Geplaatst 24 november 2012 - 13:33

Ja dat lijkt me ook geen doen als je je katten in aparte ruimtes moet houden omdat ze anders gaan vechten...zou in mijn huisje geen eens kunnen, want woon niet zo groot!! Die van mij kunnen niet zo goed met elkaar overweg, maar ze accepteren elkaar wel en laten elkaar dan meestal ook wel met rust.

Ja ik draai me soms ook teveel haha...meestal ligt er een kat op mn benen en als ik me dan een beetje wil verleggen dan springen ze er af haha!! Probeer altijd wel zoveel mogelijk stil te liggen, maja als Taco op mn benen ligt, zo'n 5.5 kilo dan wordt het af en toe wel zwaar.
Geplaatste afbeelding