Spring naar inhoud

- - - - -

Loki word zwaar :O

• Log in om te reageren
656 reacties op dit onderwerp
Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#571 Geplaatst 24 november 2012 - 16:41

Bekijk berichtchanatas, op 24 november 2012 - 13:33, zei:

Ja dat lijkt me ook geen doen als je je katten in aparte ruimtes moet houden omdat ze anders gaan vechten...zou in mijn huisje geen eens kunnen, want woon niet zo groot!! Die van mij kunnen niet zo goed met elkaar overweg, maar ze accepteren elkaar wel en laten elkaar dan meestal ook wel met rust.

Ja ik draai me soms ook teveel haha...meestal ligt er een kat op mn benen en als ik me dan een beetje wil verleggen dan springen ze er af haha!! Probeer altijd wel zoveel mogelijk stil te liggen, maja als Taco op mn benen ligt, zo'n 5.5 kilo dan wordt het af en toe wel zwaar.
Ik sta dan altijd op met een stijve nek als ik me niet goed kon leggen. :p Erg vervelend maarja, soms merk ik het niet in mn slaap want ik pas me automatisch aan aan de kat blijkbaar.

Zou hier ook niet lukken om ze apart te houden, lijkt me ook enkel stress voor jezelf + voor de kat. Moest je nu zeggen je woont enorm groot en die dieren hebben veeeeel plaats maar 1 van die kitten van iemand die ik ken leeft in een kleine bergruimte, haar 2de in de woonkamer en een 3de boven in de slaapkamer.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#572 Geplaatst 24 november 2012 - 16:47

Hun nieuwe mandje waar ze samen in kunnen slapen is toe gekomen, jeeeeeeej!

Geplaatste afbeelding
Finn is het alvast goedkeurend aan het uittesten. Ja het is enorm groot maar is ook wat op de groei gekocht zodat ze er als grote poezels nog samen in kunnen en wie weet ooit met 3 al ze beetje proppen?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#573 Geplaatst 25 november 2012 - 18:39

:) :dance: :dance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#574 Geplaatst 25 november 2012 - 20:41

Iemand enig idee wat dat gedrag te betekenen heeft? Laatste tijd is fluffy geminderd met blazen naar hun. Ik zie ze plots steeds vaker bij hun komen liggen en samen spelen. Is eigenlijk sinds ze elke dag samen in huis zijn ganse dagen als ik naar school ben ook. Misschien een betere band opgebouwd ofzo. Maar nu zie ik dus soms dat fluffy bij hun komt liggen in de zetel en dat ze haar vanachter gaan wassen en zij begint dan te spinnen. Is dat gewoon ook sociaal wassen en heeft ze dat liever niet aan haar kopje en verkiest dan haar poep ofzo of reageren die kittens op een bepaalde geur bij haar op die plaats.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#575 Geplaatst 05 december 2012 - 09:28

Vraagje, heeft Loki een dikke staart volgens jullie? Vroeg het me af omdat velen die langs komen de opmerking maken "amai die kleine heeft een dikke staart". Het is nochtans een korthaartje. Zn staart is inderdaad wel vrij pluizig en dikker dan die van fluffy als ze naast elkaar zitten. Kan die staart zo een soort van pluimstaart worden of is het een gewone staart? Vroeg me dit gewoon eventjes af :) Finn zn staartje kan zelfs 2x in die van loki maar Finn is dan ook algemeen een pak smaller gebouwd.

Hier kan je misschien even vergelijken:
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#576 Geplaatst 05 december 2012 - 10:34

Geplaatste afbeelding
Nog eent, hij lag net zo mooi :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#577 Geplaatst 06 december 2012 - 14:34

Zijn staart is inderdaad wel pluiziger zo op de foto te zien :)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#578 Geplaatst 16 december 2012 - 10:14

Pfff die 2 beginnen echt wel enoooooorm druk te worden. En kmoet dan nog 1,5 maand wachten eer ze gecastreerd worden. Tegen dan hebben ze de boel en mn zenuwen gesloopt. Fluffy was een overactief geval maar deze 2 doen er toch nog een schep bovenop zeg :o

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#579 Geplaatst 16 december 2012 - 11:52

Kga morgen toch bellen naar de da hoor... Volgens mij zijn die hormoontjes al prima ingewerkt. Ze lopen nogal vaak luid te miauwen, crossen enorm rond en Finn zat zn balletjes te wassen en ik zag dat zn mini pietje er uit kwam haha (geen idee hoe ik dat anders moet gaan verwoorden). Ze zijn wel nog maar 4,5 maand oud, zal wel niet zo een probleem zijn denk ik? 3 januari zijn ze 5 maand ongeveer zover we weten.

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#580 Geplaatst 16 december 2012 - 12:04

Neen hoor wij laten katers vroegcastreren op 10 à 11 weken.
Nog geen problemen gehad.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#581 Geplaatst 18 december 2012 - 11:16

Vrijdag 28 december worden mn kleine schatjes gecastreerd, tegen dan zijn ze bijna 5 maand naar schatting. Hopelijk gaat de rust dan beetje weer keren want vooral Loki loopt eigenlijk nogal druk en naar en zelfs op fluffy te springen sinds gisteren. Uiteraard kan fluf daar niet zo zeer met lachen dus is het hier nu ganse dagen geblaas en gegrom omdat ze hun niet in de buurt wil.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#582 Geplaatst 18 december 2012 - 13:32

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding

janallem2
janallem2
  • 5.027 berichten
  • 5 katten

#583 Geplaatst 18 december 2012 - 16:09

:geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#584 Geplaatst 18 december 2012 - 18:18

Ook wel niet echt een geweldige eindejaars cadeau eigenlijk he :d maarja, zo druk lopen is voor hun vast ook toch lastig lijkt me. Ik ben er best wel beetje nerveus voor, het is geen grote ingreep maar toch. :(

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#585 Geplaatst 19 december 2012 - 16:36

Het is me net eindelijk eens gelukt een foto van hun staarten te maken samen :d zie eens wat een contrast. Zou loki iets van zn mama hebben of is het gewoon kittenpluis, de mamapoes was langharig. Kvind zn staart wel best mooi eigenlijk, zo pluizig. Als hij die dik zet is het precies een eekhoorn haha.

Geplaatste afbeelding