Spring naar inhoud

- - - - -

Loki word zwaar :O

• Log in om te reageren
656 reacties op dit onderwerp
Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#601 Geplaatst 29 december 2012 - 10:35

Ze zijn in elk geval terug de oude. Ze lopen hier alweer de boel onveilig te maken alsof er niets gebeurd is. Alleen moeten ze wat opletten voor norse Fluffy. Die is weer op een afstand gemene geluidjes aan het maken en blazen. Nu ja, die geur zal wel weg gaan, gek genoeg ruik ik zelfs dierenartsgeur aan hun haha. Zal misschien een of ander middeltje zijn voor ontsmetting. Hopelijk is alles binnenkort terug in orde en doet fluffy weer lief, vorige keer heeft ze dat dik 3 dagen volgehouden zo. Gelukkig valt ze hun niet aan maar loopt al klagend weg.

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#602 Geplaatst 29 december 2012 - 13:39

wat je ruikt is zeer waarschijnlijk het spul waarmee de wond ontsmet is (en blijft)
sterk spul dat wel even blijft hangen ja!

Gaat vanzelf over :)

Fijn dat ze het alweer goed doen :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#603 Geplaatst 29 december 2012 - 14:32

Bekijk berichtginnie, op 29 december 2012 - 13:39, zei:

wat je ruikt is zeer waarschijnlijk het spul waarmee de wond ontsmet is (en blijft)
sterk spul dat wel even blijft hangen ja!

Gaat vanzelf over :)

Fijn dat ze het alweer goed doen :)

Zeg wel, ze ruiken er nog steeds naar.
Fluffy is hier al echt compleet over de rooie gegaan. Ze heeft zelfs zitten knorren als een varken van nijdigheid omdat ze wou blazen en grollen tegelijk. Slecht voor haar tikkertje maar ze wind zich echt te veel op hier in. Uiteraard heeft Finn dat door en die gaat er nog een schep bovenop doen de pruts. Als ze al goed opgewonden is en heeft zitten blazen gaat hij zich gewoon vlak voor haar neus zetten, dan word ze echt helemaal zot! Eens ze dan echt helemaal dol geworden is draait hij zn kont naar haar en wandelt rustig weg. :o

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#604 Geplaatst 29 december 2012 - 14:43

whaha! Ik zie het helemaal voor me!
het is natuurlijk niet zo leuk dat er eentje zo over de rooie gaat, maar het gedrag van Finn kan ik me dan zooooooo goed voorstellen. 'talk to the hand baby'

Het zal wel wegtrekken hoor :) probeer anders om ze door middel van aaien (eerst de 'stinkerds' en dan de 'grollerd') een beetje dezelfde geur te geven. Dan hebben ze snel weer de groepsgeur en zal het grollen ook wel snel minderen ;)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#605 Geplaatst 29 december 2012 - 15:11

Bekijk berichtginnie, op 29 december 2012 - 14:43, zei:

whaha! Ik zie het helemaal voor me!
het is natuurlijk niet zo leuk dat er eentje zo over de rooie gaat, maar het gedrag van Finn kan ik me dan zooooooo goed voorstellen. 'talk to the hand baby'

Het zal wel wegtrekken hoor :) probeer anders om ze door middel van aaien (eerst de 'stinkerds' en dan de 'grollerd') een beetje dezelfde geur te geven. Dan hebben ze snel weer de groepsgeur en zal het grollen ook wel snel minderen ;)

Ja kheb dat al enkele keren gedaan maar fluffy is gewoon een drama queen eigenlijk. Veel lawaai maken maar gelukkig doet ze nooit wat. Ze liggen nu gelukkig allemaal rustig te slapen, effe geen geblaas en gegrom. Ik denk dat Finn er vreemd genoeg ergens lol in vind om haar op stang te gaan jagen. Daarnet zat ze vb op de krabpaal, gaat hij er ook op zitten en echt zo voor haar neus zich gaan placeren. Ze begint dan te blazen, hij laat haar gewoon doen en zit daar wat. Beetje rond kijken, eens naar haar kijken, nog wat rond kijken. Dan als ze heeeeeel boos is gaf hij ze een tik op haar kopje en was ook weer weg. Werd ze uiteraard helemaal gek, je zou die 2 eens moeten bezig zien. Loki is zo totaal niet, die heeft zoiets van pffff doen jullie maar, ik doe mn ding hier wel op mn gemakje. Die ligt dan die andere 2 gade te slaan vanuit zn luie mand. Gelukkig heeft hij normaal niet zo van die streken, hij durft ze wel beetje pesten maar nu is het toch wel meer dan anders alsof hij er op inspeelt.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#606 Geplaatst 04 januari 2013 - 18:59

Effe een dringend vraagje. Ze hadden vandaag een speeltje gehad, een fluffy ding met pluimpjes aan. Waren ze leuk met aan het spelen. Valt mn oog plots op dat speeltje en zie ik er rode vlekjes op! Lijkt wel bloed?? Kheb beiden helemaal onderzocht, mondjes open gedaan maar zie echt niets. Misschien gekwetst aan een afgebroken pluimpje? Kheb het speeltje alvast opzij gelegd want ik schrok me rot. Ik zie nochtans niets aan hun mondje dat gebloed kan hebben, ook hun pootjes zijn gewoon wit. Kvind het echt heel bizar, hopelijk moet ik me geen zorgen maken dat er vanbinnen ies gebeurd is?

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#607 Geplaatst 04 januari 2013 - 19:18

Ze eten ook gewoon normaal...

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#608 Geplaatst 04 januari 2013 - 19:28

Ok effe nieuw hersenspinsel... Kan het zijn dat ze een tandje uit getrokken hebben ivm wisselen van tanden?

En nog een bericht... never mind... kheb de tand gevonden, die stak plots in mn voet, deed pijn by the way...

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#609 Geplaatst 13 januari 2013 - 17:40

Jeej, de aanhouder wint. Loki is eindelijk aan het afleren om overal naar te springen en altijd te bijten en klauwen. :d Nu begint hij ook een leuke, lieve knuffelpoes te worden. Lucky me haha, 3 knuffelpoezen in huis :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#610 Geplaatst 14 januari 2013 - 15:22

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#611 Geplaatst 15 januari 2013 - 21:06

Tzijn toch zo lievertjes! Ik ben echt heel blij dat ik ze gevonden heb want het zijn echt enorme schatten geworden. Elke avond komen ze gezellig bij mij in de zetel liggen. Vooral Finnetje is een enorme knuffelaar. Misschien niet mn meest charmante foto maarja :) zo liggen wij dus elke avond gezellig in de zetel :loveshower:
Geplaatste afbeelding

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#612 Geplaatst 15 januari 2013 - 21:11

amai Finn is al groot geworden :love:  leuk dat ze zo komen knuffelen
mooie foto!

:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#613 Geplaatst 15 januari 2013 - 21:18

Bekijk berichtprittje, op 15 januari 2013 - 21:11, zei:

amai Finn is al groot geworden :love:  leuk dat ze zo komen knuffelen
mooie foto!

Ja ze groeien heel goed :) volgende maand zijn ze zelfs al een half jaar oud zeg! Gaat echt zo snel!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#614 Geplaatst 17 januari 2013 - 20:36

:) :) :)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#615 Geplaatst 18 januari 2013 - 14:46

Ja het gaat heel snel.