Spring naar inhoud

- - - - -

Loki word zwaar :O

• Log in om te reageren
656 reacties op dit onderwerp
Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#631 Geplaatst 14 februari 2013 - 17:09

Bekijk berichtprittje, op 14 februari 2013 - 16:44, zei:

:ha  ik kan er eigenlijk niet goed aan uit :catscratchhead  waar heeft hij zijn hoofd dan verstopt? :lachen:
Na effe zoeken bleek zn hoofdje zo beetje half in de rand van die mand te zitten, als je van de andere kant keek zag je er nog net een klein roze neusje uit piepen tussen zn pootjes :)

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#632 Geplaatst 14 februari 2013 - 18:08

:lachen: :lachen: :loveshower:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#633 Geplaatst 28 februari 2013 - 08:23

Iemand enig idee hoe lang een kat het zo vol houd met elke ochtend een concert aan mijn slaapkamerdeur af te steken? Finn gaat echt ELKE ochtend aan mijn deur zitten, krabben, janken, tegen die plexiglas plaat aan springen. Hij probeert daar dan op te klimmen denk ik aan de herrie te horen. Als het me kotsbeu is pak ik hem, zet hem beneden en ga weer mn kamer in zonder hem aandacht te geven. Echter soms kan ik dat gewoon blijven doen, die blijft maar de trap op komen.... Kheb nu behoorlijke hoofdpijn er van gekregen om zo elke 5 minuten sinds 7u deze morgen mij daar mee bezig te mogen houden :evil:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#634 Geplaatst 28 februari 2013 - 09:05

Zo zeg, zelfs Fluffy heeft er blijkbaar genoeg van. Hij is eindelijk gestopt met vervelend doen om mijn kamer binnen te komen. Fluffy is er heen gespurt en heeft hem enkele klappen uitgedeeld zo te horen. :o

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#635 Geplaatst 28 februari 2013 - 09:42

Ik wil je niet ontmoedigen, maar de mijne hebben dat een paar maand elke avond en nacht gedaan. Tot Joe te weten is gekomen hoe hij de deur kon opendoen om precies te zijn. Sindsdan komen ze gewoon binnen :lachen:
Ik denk dat hem oppakken en beneden zetten ook een vorm van beloning is, aangezien hij je dan ziet en aandacht krijgt.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#636 Geplaatst 28 februari 2013 - 09:47

Bekijk berichtkate2, op 28 februari 2013 - 09:42, zei:

Ik wil je niet ontmoedigen, maar de mijne hebben dat een paar maand elke avond en nacht gedaan. Tot Joe te weten is gekomen hoe hij de deur kon opendoen om precies te zijn. Sindsdan komen ze gewoon binnen :lachen:
Ik denk dat hem oppakken en beneden zetten ook een vorm van beloning is, aangezien hij je dan ziet en aandacht krijgt.
Ja ik dacht er ook al aan, hij hing te knorren in mn handen. Hier is er gelukkig nog geen enkele achter hoe een klink werkt, ik hoop dat er er niet achter komen ook.

Op zich heb ik er geen probleem mee dat er katten in mijn kamer zijn. Fluffy mag altijd wel binnen maar die 2 beginnen dan achter elkaar aan te zitten, jutten fluffy ook op. Gevolg is dan dat er 3 katten de hele tijd door mijn kamer crossen, over mij heen springen en een enorme herrie maken op die laminaat.

Ik doe hem naar beneden omdat ik niet precies weet wat hij daar juist doet aan dat plexiglas. Het staat er om te voorkomen dat ze beneden donderen aan de trap maar als hij er op klimt ben ik dan bang dat hij er over zou kunnen vallen als hij er in slaagt.

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#637 Geplaatst 28 februari 2013 - 09:58

Bekijk berichtEibhlin, op 28 februari 2013 - 09:47, zei:

Ja ik dacht er ook al aan, hij hing te knorren in mn handen. Hier is er gelukkig nog geen enkele achter hoe een klink werkt, ik hoop dat er er niet achter komen ook.

Op zich heb ik er geen probleem mee dat er katten in mijn kamer zijn. Fluffy mag altijd wel binnen maar die 2 beginnen dan achter elkaar aan te zitten, jutten fluffy ook op. Gevolg is dan dat er 3 katten de hele tijd door mijn kamer crossen, over mij heen springen en een enorme herrie maken op die laminaat.

Ik doe hem naar beneden omdat ik niet precies weet wat hij daar juist doet aan dat plexiglas. Het staat er om te voorkomen dat ze beneden donderen aan de trap maar als hij er op klimt ben ik dan bang dat hij er over zou kunnen vallen als hij er in slaagt.

Ja ik snap het wel hoor! Dat wakker liggen terwijl je katten zich in de jungle wanen en je bed als trampoline gebruiken als je de volgende dag vroeg moet opstaan is soms om de muren op te lopen:lachen: Bij mij is gelukkig enkel Lilly zo druk :d En indrdaad, veiligheid gaat echt wel voor. Ik hoop voor je dat ze het op een duur afleren :)

Hebben ze een lievelingsspeeltje? Anders misschien dat overdag weghalen en net voor je gaat slapen dat in de living leggen zodat ze wat afgeleid zijn? Wat ik deed toen Joe nog geen oplossing gevonden had was een lege kleenexdoos vullen met snoepjes en die in mijn living leggen en dan waren ze toch een tijdje zoet daarmee voor ze aan mijn deur kwamen krabben en zingen ;)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#638 Geplaatst 28 februari 2013 - 10:43

'S avonds heb ik er geen last van, ze spelen nog effe beneden en slapen dan. De ellende begint als ze de buren horen op staan. Ze horen dan lawaai, denken dat wij wakker zijn en willen dan percee kost wat kost de kamer binnen en dan begint het dus. Elke ochtend rond een uur of 6 beginnen ze mn zenuwen te slopen tot ik het opgeef en dan maar kwaad in de zetel ga zitten.

En als dat nog niet genoeg is mag ik straks mn huis gaan dweilen want Loki vond er niets beter op om effe zn sprong naar de chauffage te missen en recht in de waterkom te sukkelen. :r  Water overal, ook in hun brokkentoren die wat verder stond, muur zeiknat, gans de keuken onder water. Echt geweeeeeeldig, en nee ik heb geen foto voor het topic met dat soort foto's. :evil:  Ze zijn weer in hun element ze...

Net was ik een rail voor gordijn aan een kast aan het bevestigen, gaan ze aan die rail hangen en er vandoor lopen met mn zak vijzen. :trance:  En ik die dacht dat het echt niet erger kon dan hoe fluffy was als kitten, amai.

En dan nu rustig adem halen....

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#639 Geplaatst 28 februari 2013 - 10:51

Bij ons was Trixie er ook weer 's aan begonnen. Janken om 5 uur 's morgens, héél plezant. Maar ik zou vooral toch proberen om de deur niét open te doen, want zoals je zegt ligt ie dan te ronken en is het eigenlijk ook een beloning. En dan maakt het hun niet uit of ze daar nu 5 minuten staan klagen of een half uur.

Bij ons is het ondertussen wel voorlopig gedaan, onzen Bruce heeft zich ermee gemoeid :x

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#640 Geplaatst 28 februari 2013 - 11:00

Bekijk berichtMurron, op 28 februari 2013 - 10:51, zei:

Bij ons was Trixie er ook weer 's aan begonnen. Janken om 5 uur 's morgens, héél plezant. Maar ik zou vooral toch proberen om de deur niét open te doen, want zoals je zegt ligt ie dan te ronken en is het eigenlijk ook een beloning. En dan maakt het hun niet uit of ze daar nu 5 minuten staan klagen of een half uur.

Bij ons is het ondertussen wel voorlopig gedaan, onzen Bruce heeft zich ermee gemoeid :x
Het probleem is dat ik altijd naar de wc moet als ze me wakker maken en kan dat niet ophouden. Ik heb al zitten overwegen om zo een ouderwetse plasemmer aan te schaffen haha.

Hier heeft Fluf zich effe gemoeid maar ze zijn nog steeds heel erg druk aan het doen. :(

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#641 Geplaatst 28 februari 2013 - 13:11

Bekijk berichtMurron, op 28 februari 2013 - 10:51, zei:

'onzen Bruce' .... is dat de kat in huis? Of de 'kater' ?? ;) ;)

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#642 Geplaatst 28 februari 2013 - 13:15

Bekijk berichtmarieke v. Damme, op 28 februari 2013 - 13:11, zei:

'onzen Bruce' .... is dat de kat in huis? Of de 'kater' ?? ;) ;)

:slach: neenee, Bruce is onze (ex-)kater. Een klein ros duiveltje die meestal de baas speelt over onze andere twee. 'Mijne kater' lag nog goed te snurken want die hoort dat meestal niet :NoWhy:

Bewerkt door Murron, 28 februari 2013 - 13:15.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#643 Geplaatst 01 maart 2013 - 08:30

Ik denk dat hij mee gelezen heeft op het forum haha. Zo stout als hij gisteren was, zo lief en stil is hij vandaag.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#644 Geplaatst 07 maart 2013 - 13:12

Ik vroeg me af of mijn poezies beetje goed op gewicht zitten qua leeftijd. Ze zijn nu 7 maand geworden en Finn weegt ongeveer 3,5kg en Loki 3,8kg.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#645 Geplaatst 07 maart 2013 - 14:25

Klinkt gezond.
Ik heb nen opvanger van dezelfde leeftijd en hij weegt sinds vandaag 2,5 kg.  (zondag 2,1 kg)
Heel mooie gewichtjes dus :)

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com