Spring naar inhoud

- - - - -

Loki word zwaar :O

• Log in om te reageren
656 reacties op dit onderwerp
Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#646 Geplaatst 07 maart 2013 - 16:25

Bekijk berichtEvyke81, op 07 maart 2013 - 14:25, zei:

Klinkt gezond.
Ik heb nen opvanger van dezelfde leeftijd en hij weegt sinds vandaag 2,5 kg.  (zondag 2,1 kg)
Heel mooie gewichtjes dus :)

Ah ben blij dat te lezen. Die moet dan nog een kilotje inhalen om die van mij in te halen. Het zijn dan ook goede etertjes.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#647 Geplaatst 29 maart 2013 - 11:30

Hmmm... Ik was mn 2 sloebers effe kwijt, ging ik gaan kijken waar die konden zijn en wat vond ik? Lagen ze lekker gezellig met zn tweetjes op mn vers gewassen handdoeken. Daarvoor staan er hier dan in elke hoek van de kamer mandjes he. :p
Geplaatste afbeelding

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#648 Geplaatst 29 maart 2013 - 13:34

:ha :ha wat een mooie sloebers zijn het geworden !

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#649 Geplaatst 18 april 2013 - 11:44

Ik heb een vraagje over mijn lieve Loki. Het is echt een enorme knuffelbeer, geniet zo veel van aaikes en knuffels, ligt uuuuren bij mij op schoot. Alleen... bij mijn vriend wil hij dus niet zitten, absoluut niet. Zelfs al legt hij een kussen op zn schoot of een dekentje dat het er gezellig uit ziet, hem al aaien als hij daar zit, nopes. Toen ik weg was heeft hij ook niet 1 keer aandacht gezocht bij hem, hij lag nog liever alleen. :s

Ik vraag me dus nu toch echt af waarom een kat wel bij de ene persoon wil en niet bij een ander. Hij kent ons beiden al zn hele leventje.

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#650 Geplaatst 18 april 2013 - 11:49

ik wil je nu geen schrik aanjagen hé... maar animals smell evil ;)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#651 Geplaatst 18 april 2013 - 11:58

Bekijk berichtStijn_Poezenpaleis:-), op 18 april 2013 - 11:49, zei:

ik wil je nu geen schrik aanjagen hé... maar animals smell evil ;)
Haha, evil boyfriend. Nja kweet niet maar Loki die hangt echt enorm aan mij. Die volgt mij ganse dagen door het huis, ik kan niet in de zetel zitten zonder hem er bij en als ik ga slapen steekt hij een gans concert af aan mijn deur. Lijkt me toch ook niet gezond dat hij zo hard aan mij hangt?

#652 Geplaatst 18 april 2013 - 13:48

Seabert hangt ook redelijk aan mij. Maar hij zat als kitten altijd opgesloten in een bench. Toen ik hem zag zitten, haalde ik hem eruit en wou hem niet meer loslaten. Hij mij ook niet :x . En dus is hij meegekomen naar hier. Hij komt alleen bij mij op schoot, hoewel hij voor een snoepje zijn principes wel opzij zet, efkes dan toch ;) .
Zijn aanhankelijkheid staken wij dus altijd op zijn slechte baby-tijd.

Maar Axie plakt echt nog véééél feller aan mij, die stalkt mij echt. En die had wél een perfecte start.

Heel vreemd dus. Maar heb er geen verklaring voor...

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#653 Geplaatst 18 april 2013 - 13:56

Hier zou je het kunnen steken op het feit dat ik ze groot gebracht heb met de papfles. Maar dat gaat dan niet op voor Finn want die gaat wel bij hem op schoot liggen. Gelukkig hebben we dus beide wel een katje die op de schoot komt. Kvond het wel vrij zielig dat hij gisteren zo een moeite deed en Loki hem bleef afwijzen.

Hier kan je ook wel echt van stalken spreken. Ga ik naar boven dan gaat hij mee, zit ik in de zetel, is hij daar. Hij volgt mij zelfs tot op de wc! Ik moet daar de hele tijd moeite doen hem weg te houden of hij springt op mn schoot en dat is niet meteen handig.

Misschien beetje zoals bij kinderen die een favoriete grootouder hebben zeker? Of die liever de mama dan de papa hebben. :d

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#654 Geplaatst 18 mei 2013 - 17:23

Mijn lieve schatten zijn nu ruim al 9 maand! Loki heeft ondertussen fluffy met kop en schouders voorbij gestoken, letterlijk! Ik heb ze net eens gewogen en Loki weegt al 4,5 kg, Finn die altijd de kleinste zal blijven volgens mij weegt 3,9kg en onze fluf is knap afgevallen en weegt 5,4kg, jeeeeej.

Ze zijn beiden uitgegroeid tot wel heeeeel verschillende karaktertjes. Loki is erg terughoudend, onderzoekend en een echte knuffelbeer geworden maar houd echt niet van vreemden. Finn daarentegen is enorm nieuwsgierig, gaat op alles en iedereen af. Echt een oversociale kat is hij. Hij vind echt iedereen leuk die de deur binnen komt en aangezien hij zo schattig is valt iedereen meteen ook op hem haha.

Kzal binnenkort nog eens een foto posten van de 3 samen als ik de kans krijg. :)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#655 Geplaatst 11 juni 2013 - 20:22

Mijn 2 knappe ventjes zaten zo mooi op de krabpaal :love3:  leek me toch een foto waard.

Geplaatste afbeelding

en toen vond finn het welletjes
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#656 Geplaatst 13 juni 2013 - 21:37

't zijn knappe mannen geworden :)
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#657 Geplaatst 17 juni 2013 - 20:01

Wow, Loki weegt 5kg!! Is dat niet veel voor een kat van 10,5 maand oud?? Straks steekt hij fluffy nog voorbij die op dieet is.