Spring naar inhoud

- - - - -

PDS - Crohn

• Log in om te reageren
453 reacties op dit onderwerp
grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#91 Geplaatst 30 oktober 2012 - 07:43

Dat klinkt super... soms heb je gewoon de reguliere medicatie nodig, maar vaak zijn er zoveel minder chemische producten te vinden die het ook prima doen..
Zelf ben ik een enorme voorstander van homeopathie en verbaas ik me elke keer weer wat het voor me kan betekenen zonder rotzooi je lijf in te pompen, naruurlijk moet je wel altijd verder kijken als dit niet zou werken...

Heel veel succes en bellen he... kan heel onschuldig zijn, maar het kan ook ernstig zijn.

Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#92 Geplaatst 30 oktober 2012 - 08:54

Net gebeld, vanavond mag ik naar de dokter gaan. :) Kben erg benieuwd of hij me verder kan helpen. Net effe de weegschaal van onder het stof gehaald en er is 4kilo foetsie. Kzit nu nog maar op 62,1 kg terwijl ik normaal 66kg weeg en daarbij nog eens rekening houd dat ik mn maandstonden moet hebben en normaal dan nog een kilo bij kom :o Ik eet nochtans normaal.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#93 Geplaatst 30 oktober 2012 - 16:32

Muh, over een uurtje ben ik bij de dokter. Begin wel al zenuwen te krijgen eigenlijk. :( En daar boven op nog eens hoofdpijn en een zere nek.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#94 Geplaatst 30 oktober 2012 - 19:46

Goed nieuws :) het bloed komt gewoon doordat ik een actieve ontsteking heb en ik dus zo vaak naar het toilet moest. Gewoon een scheurtje en is terug mooi aan het genezen. Voor de crohn heeft hij iets voorgeschreven dat op natuurlijke wijze werkt en dat immunsysteem wat ondersteunt + de ontstekingen onder controle houd. Kmoet nu een maandje dat nemen en kijken of het aanslaat. Na die maand mn bloed laten testen of alle waarden goed zijn en dan als dit helpt mag ik dit dus gebruiken. Verder ook iets gekregen om mij wat te kalmeren aangezien stress een grote factor is en ik altijd wel iets tegen kom om me in op te winden.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#95 Geplaatst 30 oktober 2012 - 22:45

Hopelijk helpt het je, dat je terug een normaal leven krijgt en kan gaan genieten. Ik ben al 3 dagen diarree en krampvrij dankzij die nieuwe samenstelling.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#96 Geplaatst 31 oktober 2012 - 07:55

Bekijk berichtcatherine, op 30 oktober 2012 - 22:45, zei:

Hopelijk helpt het je, dat je terug een normaal leven krijgt en kan gaan genieten. Ik ben al 3 dagen diarree en krampvrij dankzij die nieuwe samenstelling.
Dankje, ik hoop het ook want voel me de laatste week vrij ellendig. Soms zit ik gewoon te huilen op het toilet. :onzeker: Kheb gelukkig wel erg goed geslapen, zelfs niet eens mn vriend horen opstaan en naar zn werk vertrekken. Kga straks naar de apotheek gaan en hopelijk moeten ze het niet weer bestellen. Nog effe wachten want die is pas rond 9u open :(

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#97 Geplaatst 31 oktober 2012 - 09:20

Ik duim dat je nieuwe medicatie aanslaat hoor. Eindelijk rust voor je dan. Chapeau dat je naar de dokter ging hoor! Nu weet je waar het bloed vandaan komt en dat geeft ook al meer rust hé.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#98 Geplaatst 31 oktober 2012 - 12:47

Bekijk berichtARIZONA, op 31 oktober 2012 - 09:20, zei:

Ik duim dat je nieuwe medicatie aanslaat hoor. Eindelijk rust voor je dan. Chapeau dat je naar de dokter ging hoor! Nu weet je waar het bloed vandaan komt en dat geeft ook al meer rust hé.
Khoop het ook, ben alleen er nog niet om kunnen gaan, ik voel me altijd in de voormiddag echt enorm mottig. Net wat geheten en voel me al wat beter dus straks de kou trotseren, al ziet het er zonnig uit? Voorlopig ook geen erge bloedingen meer gehad, oef want dat is best eng om zien. Wel gisteren heel ziek geworden toen ik thuis kwam.

Kmoet silicea nemen ofzo, is eigenlijk kiezelzuur, kheb het ook effe opgezocht wat het is en doet enzo. Blijkbaar geen bijwerkingen en het zou helpen tegen ontstekingen, ettervorming (njum) en bindweefsel integriteit.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#99 Geplaatst 31 oktober 2012 - 16:47

Ik hoop heel hard dat je medicatie gaat aanslaan en dat je snel aan je medicatie aangeraakt
Ga je dan morgen naar enen van wacht gaan?
Want morgen gaat alles ook toe zijn hé
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#100 Geplaatst 31 oktober 2012 - 16:54

Bekijk berichtlathyrus, op 31 oktober 2012 - 16:47, zei:

Ik hoop heel hard dat je medicatie gaat aanslaan en dat je snel aan je medicatie aangeraakt
Ga je dan morgen naar enen van wacht gaan?
Want morgen gaat alles ook toe zijn hé
Ah verdorie ja tis de 1ste, was ik dus al compleet vergeten! Typisch weer he :( Misschien dat mn vriend wat vroeger is en ergens nog kan gaan, kga hem es bellen.

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#101 Geplaatst 31 oktober 2012 - 17:43

En medicatie in huis?
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#102 Geplaatst 31 oktober 2012 - 18:03

Bekijk berichtgrumpje, op 31 oktober 2012 - 17:43, zei:

En medicatie in huis?
Mn vriend is naar de apotheek, zal hier straks wel zijn maar ik vrees er voor. De meeste hebben niets tot weinig homeopatisch in huis.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#103 Geplaatst 31 oktober 2012 - 21:29

Zoals gedacht, ze hebben het niet binnen, kan er pas vrijdag om :(

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#104 Geplaatst 01 november 2012 - 13:15

Meestal moet ik zo"n dingen ook bestellen, dan heb ik het de dag zelf nog of dag erna smorgens.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#105 Geplaatst 02 november 2012 - 18:51

Mn pilletjes zijn binnen, moet die 2u na de maaltijd nemen. Vanavond alvast met beginnen! Ik kijk wel niet echt uit naar volgende week. Khad nu een week vrijaf maar volgende week is het dus weer school en voel me nog niet super goed eigenlijk. :(