Spring naar inhoud

- - - - -

problemen met cattery desperado uit Veerle-Laakdal

• Log in om te reageren
81 reacties op dit onderwerp
Randa
Randa
  • 6.205 berichten
  • 7 katten

#16 Geplaatst 04 augustus 2009 - 14:34

Ik zou ook terug bellen, desnoods met iemands anders GSM of van een andere telefoon.

Laat iemand anders mailen in jouw plaats die interesse toont voor kittens, laat eventueel een afspraak maken en ga dan met die persoon samen op kittenbezoek !
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Guest_chriske_*
Guest_chriske_*

#17 Geplaatst 07 augustus 2009 - 19:54

catterynaam volledig onbekend, maar tja in de britten beginnen er zo veel waar je na een tijdje niks meer van hoort, dachten waarschijnlijk een goudmijn ontdekt te hebben!!

Zeker navraag doen of er heen gaan , hopelijk heb je een voorschot bewijs.

chriske en de poezels

tash
tash
  • 7 katten

#18 Geplaatst 07 augustus 2009 - 19:57

is er nog nieuws?
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#19 Geplaatst 07 augustus 2009 - 23:59

tash zei:

is er nog nieuws?

Ik ben ook erg benieuwd.

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#20 Geplaatst 08 augustus 2009 - 11:59

Ik ook wel..

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 08 augustus 2009 - 22:55

Randa zei:

Ik zou ook terug bellen, desnoods met iemands anders GSM of van een andere telefoon.

Laat iemand anders mailen in jouw plaats die interesse toont voor kittens, laat eventueel een afspraak maken en ga dan met die persoon samen op kittenbezoek !

heb ik gedaan...op 4 augustus en heb antwoord gekregen van hen op 6 augustus.. dus op reis zijn ze zekers niet.Ik wilde gewoon weten of ik antwoord zou krijgen.

"
Hallo Miranda,

Wij hebben nog kittens beschikbaar in de kleur blauw en lilac-creme.
De prijs is 450 euro met stamboom eigendomscertificaat en kittenpakket.

mvg
erika

"

tash
tash
  • 7 katten

#22 Geplaatst 09 augustus 2009 - 06:43

heel vreemd hé
ben nieuwsgierig naar nieuws
??????????????
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#23 Geplaatst 09 augustus 2009 - 07:27

Klinkt heel raar, dit verhaal... Ben ook erg benieuwd naar nieuws.

Geplaatste afbeelding

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#24 Geplaatst 09 augustus 2009 - 07:29

zou ze eens gaan bezoeken

ze hebben geen slechte zilvertabby kater daar hupsen heb ze slechter gezien.

maar als jij aanbetaald hebt ( en ik kan me niet indenken dat iemand voor 50 euro iemand gaat oplichten) dan moeten ze toch ook weten wie jij bent en dat je dus een kitten gereserveeerd hebt

ben je langsgeweest?

enza
enza
  • 158 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 12 augustus 2009 - 10:15

hoi
mijn britje komt vandaar. ik betwijfel of je je echt zorgen moet maken. ik weet dat erika vaak last had met haar computer. waarom ze haar telefoon niet opneemt dat weet ik niet.
ik heb ook soms lang moeten op een antwoord, maar uiteindelijk is de kitten zelfs een paar dagen vroeger mogen komen dan verwacht. ik ben super blij met mijn bentley. echt een super kat. maar ik zou je aanraden eens tot daar de rijden dan? heb je geen papier ondertekend dat je die 50 euro betaald hebt , ik heb dat gedaan.
je mag me altijd nog iets vragen

groetjes enza

Guest_raggedy cats_*
Guest_raggedy cats_*

#26 Geplaatst 12 augustus 2009 - 12:00

Ik vind dat toch eigenlijk niet kunnen. Als je je voorschot al gegeven hebt vind ik dat het kitten vn jou is en dat je heel vaak mag komen kijken. Ik vind (maar wie ben ik?) dat de fokker vanaf dan een beetje ten dienste staat van de nieuwe eigenaar voor het beantwoorden van vragen en het openstellen van zijn "voordeur". :o Ik vind dit echt een bizar verhaal!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#27 Geplaatst 12 augustus 2009 - 12:09

Ik lees dit nu pas, ik vind dit persoonlijk niet kunnen, dit klopt niet :evil: .
Al nieuws?

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#28 Geplaatst 12 augustus 2009 - 12:12

Die persoon dat het topic geopend heeft, heeft hier niet meer opgereageerd, misschien is hij/zij op vakantie.

Guest_kim p_*
Guest_kim p_*

#29 Geplaatst 16 augustus 2009 - 11:42

mijn kater is geboren 21 april ben hem gaan halen 10 juli ken ze al even mag niet klagen
wat ik wel moet zeggen is ze zijn rond april verhuisd er waren nog veel werken aan het huis en problemen op haar werk dus dit kan ermee temaken hebben
ikzelf ben blij met mijn silver tabby en mag niet klagen
2 jaar terug kocht ik ook een silver tabby bij een cattery from cadagi te schriek en na 8 maand was hij dood die mensen reageerden direkt met te zeggen dat zij geen aansprakelijkheid haden en weg was hij het is altijd een gok maar ik hoop dat ik deze keer goed gegokt heb en heb zelf 4 britse kortharen

Bewerkt door kim p, 16 augustus 2009 - 11:45.

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#30 Geplaatst 16 augustus 2009 - 18:30

het topic starter is niet meer online gekomen zo te zien.komen ze ff een cattery zwartmaken.en dan hoord ge der niks meer van :louche: :s