Spring naar inhoud

- - - - -

problemen met cattery desperado uit Veerle-Laakdal

• Log in om te reageren
81 reacties op dit onderwerp
feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#61 Geplaatst 08 oktober 2009 - 16:44

Vind ik ook !!
Positief commentaar over een cattery wordt weinig gegeven.
Maar dat is meestal wel zo. Moet je maar eens reisbeoordelingen bekijken, altijd veel negatieve. Als mensen tevreden zijn zetten ze dat meestal er niet bij. Negatieve commenateren plaatsen is blijkbaar gemakkelijker dan eens echt tevreden te zijn. Als mensen tevreden zijn doen ze meestal geen moeite om dat te vermelden.
Maar bij cattery's loopt het vaak net heel goed door mond en mond reclame. Veel mensen komen hier toch zo terecht of kopen een tweede of derde kitten bij ons. Dat is pas de mooiste reclame die je kan wensen !!

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#62 Geplaatst 08 oktober 2009 - 18:05

Off topic. Vorig jaar had ik eten besteld bij Renmans met kerst en nieuw. Juist maar in de oven te zetten en hopa klaar was kees, daar ik alleen was en geen zin had om te koken. Wel dat was zo lekker dat ik een mailtje gedaan heb naar Renmans om hun te feliciteren.

En idd als het slecht is wordt het vlug gezegd maar als het goed is mag het zeker en vast ook gezegd worden.

Guest_kim p_*
Guest_kim p_*

#63 Geplaatst 09 oktober 2009 - 09:28

Naar aanleiding van een gerechtelijk onderzoek werd de inhoud van dit bericht verwijderd.

Bewerkt door akke, 11 oktober 2010 - 11:05.

Guest_tamara78_*
Guest_tamara78_*

#64 Geplaatst 19 februari 2010 - 18:58

hallo,

ik heb ook een poesje van daar . Ik heb ook enorm veel problemen gehad in het begin . Ik mocht mijn poesje gaan halen en het was een beetje verkouden. In het dier zat echter geen leven en ban de dag na dien naar mijn veearts gegaan. het was een schat van een poesje kei lief en aanhankelijk maar was volgens mijn veearts ten dode op geschreven , hij heeft ze antibiotica gegeven en ik moets haar terug doen van hem. Volgens hen veearts was het zwaar overdreven maar toch moest ze een week daar blijven om de antibiotica verder te krijgen, na een week ben ik ze terug gaan halen en nu si de poes zeer bang ik kan ze niet aanraken, ze spurt gewoon direct weg. Ik heb haar hier ook al terug voor gebeld geen antwoord gekregen aan de tel, een bericht ingesproken niets een sms gestuurt of ze tips had dat ik ze terug kalmer kon maken en aanhankelijker niets en ook niet via mail.
Als er iemand is die weet hoe ik ze terug aanhankelijk kan maken zodat we er iest aan hebben zeg het dan alsjelief, het is een heel mooie poes maar we hebben er niets aan, wat ik heel jammer vind voor mijn kids, voor hen heb ik haar gekocht maar ze hebben er dus niets aan.

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#65 Geplaatst 20 februari 2010 - 00:05

een veel gebruikte tip bij angstige poezen is hen mee in de slaapkamer laten slapen.
Dan lijk je minder bedreigend.
Geplaatste afbeelding

Guest_tamara78_*
Guest_tamara78_*

#66 Geplaatst 20 februari 2010 - 17:24

dan ga ik geen oog dicht doen denk ik want het is wel een heel speelse. Ik heb nog een britje en die is heel aanhankelijk en daar kan ze heel goed mee overweg. Ik heb ook een beagle en bij deze slaapt ze in de mand. Het grootste probleem zijn dus mensen, we hebben geprobeert om ze te vangen als het ware en ze zo te dwingen om op onze schoot te blijven zitten maar als ze ene kans ziet is ze zo weg. met snoepjes lukt het ook niet als we weg zijn ja dan eet ze de snoepjes op maar zo uit onze handen niets. Ik weet echt niet wat te doen maar slapen in de slaap bij in de slaapkamer is geen optie, ik doe dan geen oog dicht. Toch bedankt voor de reactie.

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#67 Geplaatst 20 februari 2010 - 17:29

Raar dat ze van mensen bang is. Waarschijnlijk een trauma opgelopen als ze klein was.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#68 Geplaatst 20 februari 2010 - 20:35

tamara78 zei:

Het grootste probleem zijn dus mensen, we hebben geprobeert om ze te vangen als het ware en ze zo te dwingen om op onze schoot te blijven zitten maar als ze ene kans ziet is ze zo weg.

Ik zou al zeker niet proberen om haar te pakken te krijgen en haar te dwingen op schoot te zitten. Volgens mij vererger je hiermee het probleem. Je moet haar tempo aannemen. Als ze ergens zit, kan je in haar buurt gaan zitten met een boekje ofzo, als ze komt, laat je haar gewoon rustig met je kennis maken, lees gewoon verder. Stilaan kan je dan proberen om eens een snoepje aan te bieden op je hand of op je been, maar niet te veel bewegen, zo win je haar vertrouwen en maak je haar niet angstiger. Je kan ook proberen om met een verenstokje of dergelijke met haar te spelen of eens een balletje te rollen zodat je op afstand met haar kan spelen, en ook weer stap voor stap dichterbij. Best is niets forceren, het kan een tijdje duren voor je haar vertrouwen wint hoor. :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Stef_*
Guest_Stef_*

#69 Geplaatst 21 februari 2010 - 20:02

Volgens mij is cattery desperado van naam veranderd want er is niets meer van te vinden op het net!
Zouden ze nu "Nice Cats" heten ??? :louche:
=> http://www.everyoneweb.be/nicecats

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#70 Geplaatst 22 februari 2010 - 14:28

Zou dat zo gemakelijk zijn om gewoon van naam te wijzigen.

Guest_Stef_*
Guest_Stef_*

#71 Geplaatst 22 februari 2010 - 15:37

Midas zei:

Zou dat zo gemakelijk zijn om gewoon van naam te wijzigen.

Blijkbaar wel...

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#72 Geplaatst 22 februari 2010 - 15:44

Amaai, zo durf je niemand meer te vertrouwen.

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#73 Geplaatst 22 februari 2010 - 15:48

Maar wat is er mis mee om van naam te veranderen?
Ik ben ook een paar jaar gelee van naam veranderd.
Vorige catterynaam was Xantano's Residence.
huidige catterynaam en tevens nieuwe vereniging is Jubikel Cats.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Guest_stientje46_*
Guest_stientje46_*

#74 Geplaatst 26 februari 2010 - 21:59

ja, ze is inderdaad van naam veranderd, en haar naam staat er ook niet meer op, het is haar man geworden.  Ik heb het idee dat er dan toch nog meer mensen problemen hadden met haar kittens, want ik heb nog wat dingetjes gehoord hier en daar...  dus van naam veranderen is dan de beste oplossing zodat ze met haar vuile zaakjes kan verder doen.

Guest_kim p_*
Guest_kim p_*

#75 Geplaatst 01 maart 2010 - 18:23

bij een bang kitten mag je ze zeker niet dwingen maar tijd en geduld hebben dan komt dit wel goed
het is idd cattery nice cats geworden.(aan stientje zou als ik u was de namen op de site nog eens goed nakijken want er staat klaar en duidelijk marc en erika dus uw uitleg klopt niet)
maar zoals voorheen vermeld ben ik er goed geweest met men kattin om te laten dekken en later met de aankoop van men tabby kater deze is van 21 april 2009 en een schat van een beest
ook wat bang in begin maar na een week of 3 geduld gaat hij nu niet meer van ons weg hij gaat zelfs mee in bad en als hij aandacht vraagt en krijgt dit niet vlug ,begint hij te klagen en als ge dan zegt kom hier venteke dan is hij er zenne en krijg hem maar terug weg
ik heb er 5 in totaal voor men hobby en moet geen ander ras meer hebben
kwestie van gezondheid zijn ze allemaal perfect in orde
spijtig voor de mensen die wat last ondervinden maar ik denk dat het wel overal iets is, waar en wat je ook koopt ik heb contact gehad met iemand van dezelfde nest die had ook problemen en heb haar aangeraden om erika te bellen en heb zelf ook gebeld met erika en deze mensen hebben nu een nog een katje vastgelegd van de nest dat nog moet komen,dus bij die problemen heeft ze zeker haar kat nie gestuurd :d

Bewerkt door kim p, 03 maart 2010 - 14:38.