Spring naar inhoud

- - - - -

Lokdruppels

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Guest_DebbieThijssen_*
Guest_DebbieThijssen_*

#1 Geplaatst 20 februari 2009 - 09:02

Hallo,
ik heb een vraagje... Ik heb nog niet zolang mijn poes en ik heb nooit eerder een poes gehad, maar nu vroeg ik me af... Hoe moet ik dat nu doen met die lokdruppels?? Een paar druppels op de krabpaal spuiten, of de krabpaal helemaal onderspuiten, etc?
Groetjes en alvast bedankt Debbie

Guest_Asrael_*
Guest_Asrael_*

#2 Geplaatst 20 februari 2009 - 09:05

Een paar keer op een bepaalde plaats spuiten volstaat hoor. Bedoel je Catnip met lokdruppels?

Guest_DebbieThijssen_*
Guest_DebbieThijssen_*

#3 Geplaatst 20 februari 2009 - 09:21

Ja dat bedoelde ik inderdaad, ja 8) Moet ik dan wel de poes er steeds eventjes op zetten of is dat niet nodig? Ze ligt nu vaker gewoon onder de bank....

Guest_Asrael_*
Guest_Asrael_*

#4 Geplaatst 20 februari 2009 - 09:41

Als ik dat op de krabpaal of op een speeltje spuit, dan laat ik het een minuutje verdampen ( want de eerste minuut ruikt het nogal overdreven) en daarna zet ik inderdaad één van de katten bij de krabpaal, of breng ik het speeltje.
T gebeurt dat ze uit hun eigen ook komen hoor als ze zien dat ik catnip aan het spuiten ben, want ze zijn er gek van!! :trance:
T zou kunnen gebeuren als het de eerste keer is dat je dat gebruikt dat je poezel er niet veel moet van weten, dat was hier ook zo in het begin.
Ik vind ook dat de geur snel vervliegt, na een uur of twee ruik je er al niets meer van...maar tegen dan zijn de katten al volledig in trance :trance: :p 8)

Guest_DebbieThijssen_*
Guest_DebbieThijssen_*

#5 Geplaatst 20 februari 2009 - 10:03

Okee, `k ga het proberen! Thenks voor de tip

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#6 Geplaatst 20 februari 2009 - 11:45

Veel succes ;)

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#7 Geplaatst 20 februari 2009 - 18:53

Hier ruiken ze het ook direct! :trance:

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#8 Geplaatst 20 februari 2009 - 20:04

Veel succes :)

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#9 Geplaatst 21 februari 2009 - 08:48

Veel succes

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 21 februari 2009 - 10:12

veel succes ;)
Geplaatste afbeelding

Guest_Britt_*
Guest_Britt_*

#11 Geplaatst 22 februari 2009 - 18:20

ja, wij ruiken het niet, maar de poezel wel :) ik heb int begin Zeepje haar garnaal ondergespoten (zo'n 4 drukjes op het verstuivertje) en ze werd helemaal gek, ze likte de hele mand af, wreef haar kopje en haar lijf eraan en haar pupillen verwijden zicht enorm (zoals ze iets gaan aanvallen) echt maf om te zien.. en truikt niet slecht..