Deze ochtend liet ik mijn bad lopen met lekker veel badschuim. Waarom ik juist op dat moment hier op de Kattensite moest zitten neuzen, ik weet het niet, maar alleszins.. ik ben dus uit de badkamer gelopen, en hier in de living komen zitten om alles nog snel eens bij te lezen van wat ik alweer gemist heb.
Nu moeten jullie weten.. Bo is een echte "badwatcher"!. Ik kan me de laatste keer dat ik een ontspannen bad genomen heb al niet meer herinneren. Hij slaagt er steeds in om me te terroriseren door op de rand van het bad te walsen, en onhandig als hij is, mag hij dat dus niet van mij en ben ik steeds genoodzaakt hem er weer af te zetten/duwen. (het badrandje is echt een dun randje!)
Om dus nu verder te gaan met mijn verhaal, maar jullie zullen het waarschijnlijk al kunnen voorspellen, zat ik hier op de Kattensite en hoorde ik plots PLONS... Mijn badkamer volléééédig nat (er zijn zelf spatten op het plafond!), loopt hij zo de gang door, om dan rondjes in de living te lopen...

Wonder boven wonder is alles nat behalve zijn hoofd.. Bo heeft zich dus een badje genomen

Ik hoop wel dat hij het nu eindelijk geleerd heeft!