Spring naar inhoud

- - - - -

Deze ochtend was het zover...

• Log in om te reageren
43 reacties op dit onderwerp
Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 20 februari 2009 - 10:47

Al weken zit ik te wachten op dit moment... Al weken had ik het voorspeld..

Deze ochtend liet ik mijn bad lopen met lekker veel badschuim. Waarom ik juist op dat moment hier op de Kattensite moest zitten neuzen, ik weet het niet, maar alleszins.. ik ben dus uit de badkamer gelopen, en hier in de living komen zitten om alles nog snel eens bij te lezen van wat ik alweer gemist heb.

Nu moeten jullie weten.. Bo is een echte "badwatcher"!. Ik kan me de laatste keer dat ik een ontspannen bad genomen heb al niet meer herinneren. Hij slaagt er steeds in om me te terroriseren door op de rand van het bad te walsen, en onhandig als hij is, mag hij dat dus niet van mij en ben ik steeds genoodzaakt hem er weer af te zetten/duwen. (het badrandje is echt een dun randje!)

Om dus nu verder te gaan met mijn verhaal, maar jullie zullen het waarschijnlijk al kunnen voorspellen, zat ik hier op de Kattensite en hoorde ik plots PLONS... Mijn badkamer volléééédig nat (er zijn zelf spatten op het plafond!), loopt hij zo de gang door, om dan rondjes in de living te lopen... :louche: . ... en ik erachter met een handdoek... :louche:

Wonder boven wonder is alles nat behalve zijn hoofd.. Bo heeft zich dus een badje genomen :ba en ik mag beginnen :cle ... Daar gaat mijn rustige ochtend!

Ik hoop wel dat hij het nu eindelijk geleerd heeft!

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 20 februari 2009 - 10:48

:LOL: :LOL: :LOL: Veel kuisplezier

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#3 Geplaatst 20 februari 2009 - 10:51

haha :LOL: :LOL:

Guest_Asrael_*
Guest_Asrael_*

#4 Geplaatst 20 februari 2009 - 11:04

:ha :ha :ha
Hoop je dat hij zal geleerd zijn...?!? Misschien vond hij het ZO leuk dat hij nu elke keer met jou een badje zal nemen :LOL: :p

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#5 Geplaatst 20 februari 2009 - 11:08

:LOL: :LOL: :LOL:
Mona heeft hier hetzelfde meegemaakt en die is er wel iets voorzichtiger door geworden ;)

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#6 Geplaatst 20 februari 2009 - 11:11

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#7 Geplaatst 20 februari 2009 - 11:34

Bwah, hij ziet er nog niet zoooo nat uit, dus geleerd zal hij wel niets ;)

Hier ging Zwartje vroeger graag op het randje van de lavabo zitten om dan in bad te kijken. Tot hij uitschoof, en bovenop mij terecht kwam. Ik zat dus compleet onder de schrammen (maar echt compleet), Zwartje was door en door nat. hij heeft wel een week zaaaalig naar nivea geroken :ha

Guest_Asrael_*
Guest_Asrael_*

#8 Geplaatst 20 februari 2009 - 11:41

Vosse zei:

Bwah, hij ziet er nog niet zoooo nat uit, dus geleerd zal hij wel niets ;)

Hier ging Zwartje vroeger graag op het randje van de lavabo zitten om dan in bad te kijken. Tot hij uitschoof, en bovenop mij terecht kwam. Ik zat dus compleet onder de schrammen (maar echt compleet), Zwartje was door en door nat. hij heeft wel een week zaaaalig naar nivea geroken :ha

Ja, dat zal wel zijn dat je vol met krabbels stond :trance: K kan mij inbeelden hoe groot de paniek moet geweest zijn voor Zwartje :LOL:

Ik denk dat Bo al een beetje afgedroogd was voor de foto...

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 20 februari 2009 - 11:53

Asrael zei:

Ja, dat zal wel zijn dat je vol met krabbels stond :trance: K kan mij inbeelden hoe groot de paniek moet geweest zijn voor Zwartje :LOL:

Ik denk dat Bo al een beetje afgedroogd was voor de foto...

:) inderdaad! ik had hem al grotendeels afgedroogd.. hij bleef maar rondrennen in het appartement, kon hem moeilijk eerst alles laten nat maken om dan een foto te nemen hé :LOL: Momenteel is hij al wat gerecupereerd hoor! En na alles te dweilen heb ik nog mijn badje kunnen nemen... Alleen!... Bo was nergens te bespeuren :p

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 20 februari 2009 - 11:54

:LOL:

Supergrappig! Fantastisch dat je er ook een foto van gemaakt hebt!
Geplaatste afbeelding

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#11 Geplaatst 20 februari 2009 - 12:21

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#12 Geplaatst 20 februari 2009 - 12:27

hahahaa, wat een leuk verhaal. :ha
Leuke foto's van een natte Bo.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 20 februari 2009 - 12:32

:LOL: :LOL: :LOL: ik weet niet of ze dan geleerd zijn hoor, want bij mij komt dit ook veel voor, ik heb dit ook zojuist meegemaakt met Sala :)
Ik vind het wel altijd heel grappig :)

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 20 februari 2009 - 12:42

MissKitty zei:

Mona heeft hier hetzelfde meegemaakt en die is er wel iets voorzichtiger door geworden ;)

Het is eraan te zien dat ze familie zijn ! :)

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#15 Geplaatst 20 februari 2009 - 13:12

:ha :ha ..keigrappig! Ik vrees dat ik dat onze Mellon dat ook nog eens gaat tegenkomen! Prachtige foto's!!