Spring naar inhoud

- - - - -

Wat kan het zijn?

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Guest_Mies_*
Guest_Mies_*

#1 Geplaatst 02 augustus 2009 - 13:30

Vandaag ontdekte ik dat Nera rond haar mond druppels water/kwijl had hangen. Aangezien haar neusje ook erg nat is, vermoed ik dat ze gekwijld heeft terwijl ze wat sliep. Maar ze kwijlt anders nooit, dus heb ik gekeken naar haar mond.
Naar mijn mening niets abnormaal te zien, maar ik weet dan ook niet goed hoe roze of hoe bleek dat tandvlees kan/moet zijn.
Ik ben bang dat ze wat ziekjes aant worden is... Maar zelf heb ik daar niet veel verstand van.
Dus wil ik jullie mening hierover vragen.
Ik ga zowieso haar drinkpatroon in het oog houden. Vanmorgen heeft ze wel nog goed gegeten.

Alvast bedankt!

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#2 Geplaatst 02 augustus 2009 - 13:33

Hier kwijlen ze ook wel eens hoor..Chippie 'drupt' echt als het ware als hij komt frullen..
Om eerlijk te zijn weet ik niet of het een medische oorzaak kan hebben..
Tandvlees moet wel mooi roos zijn..als het wat roodachtig kleurt dan is het beetje geïrriteerd of zelfs ontstoken..

Misschien weten hier andere KS'ers wel wat meer over eventuele medische oorzaken?

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 02 augustus 2009 - 14:40

Hier hangt er ook soms water aan hun kin of neus, maar dat is omdat ze net hebben gedronken :)
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 02 augustus 2009 - 16:10

Mieke zei:

Hier hangt er ook soms water aan hun kin of neus, maar dat is omdat ze net hebben gedronken :)

Dat wou ik ook net zeggen. Het lijkt alsof ze net van het drinkebakje kwam :d
Hou het even in de gaten maar volgens mij kan het geen kwaad :d

Guest_Mies_*
Guest_Mies_*

#5 Geplaatst 02 augustus 2009 - 16:29

poezemannen zei:

Hier kwijlen ze ook wel eens hoor..Chippie 'drupt' echt als het ware als hij komt frullen..
Om eerlijk te zijn weet ik niet of het een medische oorzaak kan hebben..
Tandvlees moet wel mooi roos zijn..als het wat roodachtig kleurt dan is het beetje geïrriteerd of zelfs ontstoken..

Misschien weten hier andere KS'ers wel wat meer over eventuele medische oorzaken?

Ik heb nog eens gekeken en rond de bovenste hoektanden is het wel wat rood. Ik wacht nog eventjes af en zal wss morgen een bezoekje aan de DA brengen.