Spring naar inhoud

- - - - -

Welke drinkfontein?

• Log in om te reageren
66 reacties op dit onderwerp
Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#31 Geplaatst 12 oktober 2012 - 08:19

Ik heb nu nog de Cat Mate, in het begin heel tevreden maar net zoals Catherine heb ik nu de indruk dat ik die niet echt proper meer krijg.
Onlangs heb ik de Raindrop Fountain besteld, maar die is nog niet in gebruik (pas na de verhuis).
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#32 Geplaatst 12 oktober 2012 - 09:03

Denk dat het de Platinum zal worden :) Maar moet nog wachten tot volgende week om hem te bestellen :( HOpelijk geldt de korting dan nog!

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 21 oktober 2012 - 16:08

Nu zijn er enkele in afslag bij zooplus:Speciale aanbiedingen katten

Welke daarvan is echt een aanrader??

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#34 Geplaatst 21 oktober 2012 - 16:25

Laatste heb ik hier een topic over geopend.
http://www.kattensit...inkfontein.html

Bewerkt door chanatas, 21 oktober 2012 - 16:26.

Geplaatste afbeelding

Christel70
Christel70
  • 1.515 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 21 oktober 2012 - 16:45

Ik heb de catmate. Heel tevreden van, hoor je niet. Pompje werkt nog steeds zelfs na 1,5 jaar (hangt ook een beetje af van de hoeveelheid kalk in het water denk ik). Heel gemakkelijk in onderhoud, ik steek de bak gewoon mee in de afwasmachine.
Geplaatste afbeelding

moranya
moranya
  • 131 berichten

#36 Geplaatst 21 oktober 2012 - 16:50

Ik heb ook de catmate en ben hier ook heel content van. Hij is ook erg stil en gemakkelijk te kuisen. onze kat drinkt veel meer sinds we een drinkfonteintje hebben.

kika
kika
  • 3.844 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 21 oktober 2012 - 17:01

Hier ook een catmate en heel tevreden :)
Geplaatste afbeelding

Guest_Savanne_*
Guest_Savanne_*

#38 Geplaatst 21 oktober 2012 - 17:27

Hier ook een cat mate en heel tevreden. Tot hij 3 weken terug stuk ging :( het motortje was tijdelijk uitverkocht bij Zooplus en de data dat het weer beschikbaar zou zijn werd steeds verschoven :( dus ik van de week eens rond gebeld of het ergens leverbaar was, tot ik een man trof die mij vertelde dat mijn motortje waarschijnlijk niet stuk zou zijn, maar vies :trance:
hij heeft me verteld hoe ik het motortje uit elkaar kon halen en kon schoonmaken en ja hoor het ding was vies (nog niet eens kalk, maar meer soort slijm), dus binnen 5 minuten deed de cat mate het weer :LOL:

Guest_Thushari&Johan_*
Guest_Thushari&Johan_*

#39 Geplaatst 21 oktober 2012 - 19:56

Ik ben heel tevreden van de Catit Fresh & Clear.

Toen Ziva en Bald bij ons kwamen, dronk Bald niet van stilstaand water. Toen de Catit Fresh & Clear nog maar net op stond, dronk hij gelijk zot. :)

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#40 Geplaatst 25 oktober 2012 - 17:54

Ik heb een catit maar ze kijken er eigenlijk nauwelijks meer naar om en ik zie ze vaker drinken uit een gewone waterbak.
Zucchero heeft soms zo zijn momenten dat hij het nodig vindt om met dat ding te lopen zeulen, een grote vijver ligt er dan naast. :onzeker:

Bekijk berichtSavanne, op 21 oktober 2012 - 17:27, zei:

Hier ook een cat mate en heel tevreden. Tot hij 3 weken terug stuk ging :( het motortje was tijdelijk uitverkocht bij Zooplus en de data dat het weer beschikbaar zou zijn werd steeds verschoven :( dus ik van de week eens rond gebeld of het ergens leverbaar was, tot ik een man trof die mij vertelde dat mijn motortje waarschijnlijk niet stuk zou zijn, maar vies :trance:
hij heeft me verteld hoe ik het motortje uit elkaar kon halen en kon schoonmaken en ja hoor het ding was vies (nog niet eens kalk, maar meer soort slijm), dus binnen 5 minuten deed de cat mate het weer :LOL:

Haha, nou dat is mooi opgelost!!

"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Célien
Célien
  • 94 berichten
  • 4 katten

#41 Geplaatst 12 november 2012 - 17:07

Ik ben ook aan het twijfelen om een drinkfontein te kopen. Het probleem met de bakjes/schalen/potjes die ik nu gebruik is dat de 3 katertjes ze altijd omver stoten, het van de grond likken en dan zonder drinken zitten, waar ze gemorst hebben is het dan ook altijd vug vuil. Ik vraag me af of ze zo'n drinkfontein ook kunnen omver duwen en dan gaat ie wellicht vlug kapot. Heeft iemand hier ervaring mee?

Guest_Lilien_*
Guest_Lilien_*

#42 Geplaatst 12 november 2012 - 17:22

Wij hebben de cat it fresh en clear 3 l en zijn er super tevreden over!!
Hij gaat niet te snel leeg en is gemakkelijk te reinigen.
Na een tweetal maandjes begon er wat kalk aanslag te zijn, maar heb hem mooi helemaal uit
elkaar kunnen halen, alle stukjes laten weken in kokend water met wat azijn en alle kalk is weer weg.
We mogen deze wel niet meer afleggen van onze poezels, anders prutsen ze eraan en trekken ze aan die trechter
vormige tube die het water naar boven brengt. Sindsdien drinken onze twee veel beter.

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 12 november 2012 - 18:21

Chinou 6-11-2012.jpg Wij hebben deze fontein en zijn daar zeer tevreden mee (en de poeskes ook :lachen: )
deze kunnen ze niet omgooien ook al gaan ze met de voorpoten op de rand staan (aardewerk) ik heb de wijde bak genomen er is er ook een die meer taps toeloopt naar onderen toe, deze komt van Keramikwerstatt IM HOF ze zijn niet goedkoop zal ik er maar gelijk bijzetten, ik geloof dat wij zo'n 65 euro met verzendkosten hebben betaald, en nog geen seconde spijt van gehad :d

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_*Joke*_*
Guest_*Joke*_*

#44 Geplaatst 15 november 2012 - 12:52

We hebben inmiddels laatst op de kattenshow een keramieken fontein gekocht en ik ben echt helemaal om. Je hoort hem niet, het systeem is übersimpel (bovenkant, onderkant, pompje en slangetje, dat was het) en hij is supermakkelijk schoon te houden. Mag zelfs in de vaatwasser! hij is vrij zwaar, waardoor zelfs mijn coons hem niet van de plek krijgen en er zit geen waterreservoir in waar de katten bij kunnen, dus ik heb eindelijk een droge hal. Op de show was hij 49 euro, dat vonden we een stuk goedkoper dan in de dierenzaak.

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#45 Geplaatst 19 maart 2013 - 22:15

Ik heb eindelijk mijn drinkfontein :dancer: Hij was bedoeld voor Lilly, maar uiteraard heeft zij er schrik van en is Joe er zot van O:)  Maar laten jullie die voortdurend in het stopcontact? Ook als jullie gaan slapen of een dag uit werken zijn vb? Of trekken jullie hem dan uit?