Spring naar inhoud

- - - - -

Ik mis Romeo..

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 02 augustus 2009 - 19:04

Zoals jullie weten (de meeste althans) woont Romeo van mij bij mij dochter ,omrede dat zei toen een poesje gekocht had en ik het zielig vond dat zij alleen was als mij dochter werkte ,heb ik Romeo gekocht en bij haar gezet,ik kwam daar heel vaak elke dag om bij hem te kijken en eten te geven enz.
Maar nu heb ik inmiddels Sheela thuis en ga ik niet meer elke dag naar Romeo,vanmiddag weer wel geweest een hele tijd en lekker met hem bezig geweest,ik merk ook dat hij het leuk vindt,als ik binnen komt dan komt hij gelijk naar mij toe en is niet meer weg te slaan bij me,ik mis hem gewoon wel,maar kan de tijd niet opbrengen om elke dag te gaan ,heb me paardje en me honden en nu ook Sheela hier,en ik liep er al een hele tijd mee dat ik Romeo mist (ik ga nog wel drie keer in de week hoor)nu heb ik vanmiddag met mij dochter erover gesproken ,en gevraagd of ze er over na wilde denken dat Romeo toch bij mij komt te wonen ,pfff was wel zenuachtig ,hoe reageert ze ,maar mij dochter zei ,mama ik merk zelf ook wel dat Romeo heel erg naar U trekt en U ben hele dagen thuis eigelijk zou het voor hun veel beter zijn en ik zie ze dan toch nog elke keer ,maar moet er wel even over nadenken want het is voor mij ook moeilijk even,maar goed ik ga niet over een nacht ijs ,het is dan toch zo dat we twee poezels erbij krijgen want als ik Romeo neemt dan moet mara mee,want die twee zijn heel erg gehecht aan elkaar ,komt hier heel wat bij kijken dan,want moeten meer katten bakken komen ,en hoe gaan dan die drie Sheela,Romeo en Mara tegen de honden doen pfffff best wel ff denkwerk hoor..
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 02 augustus 2009 - 19:06

Das inderdaad best wel wat denkwerk..

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 02 augustus 2009 - 19:07

:geluk: :geluk: :geluk: met je beslissing, lijkt me ook niet zo evident om ineens 2 poezen bij te nemen die niet gewoon zijn aan de honden
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 02 augustus 2009 - 19:12

Je zult het langzaam moeten opbouwen en ze laten wennen. Het gaat mss sneller dan je denkt want de geur die kennen ze denk ik wel al hoor.  

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 02 augustus 2009 - 19:18

Ja voor me honden ben ik niet bang zoals ik zie hoe ze sheela acepteerde he ,en denk dat sheela haar vader en moeder ook wel makkelijk acepteerd ,die zal ze vast nog wel kennen..
Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#6 Geplaatst 02 augustus 2009 - 19:36

Succes met je beslissing in ieder geval.
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 02 augustus 2009 - 19:44

oei oei. Dat is moeilijk.
Vind het wel jammer dat je je dochter eerst een kat geeft en dan terugneemt :s
Zit Romeo bij haar niet goed dan? het wordt toch voor iedereen weer stressen nu O:)

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#8 Geplaatst 02 augustus 2009 - 19:48

Ja hij zit daar goed hoor,en ik zou hem niet zomaar terug nemen,maar ik merk aan mij dochter wel dat ze het druk heb met de katten en haar kindje en haar huis ,en baan van 40 uur,dus ik laat ten eerste de beslissing aan haar over ,en ik zeg ik weet nog niks zekker ,zie hem uiteindelijk nog  minimaal 3 a 4 keer per week ,zat eigelijk mij gedachten hier hardop neer te zetten..
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 02 augustus 2009 - 19:55

Ja ok, ma jij zei net ook dat jij het ook zo druk had? :catnoknow

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 02 augustus 2009 - 20:00

Succes met je beslissing...
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#11 Geplaatst 02 augustus 2009 - 20:01

Succes met de beslissing. Het zal niet makkelijk zijn

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#12 Geplaatst 02 augustus 2009 - 20:03

:geluk: :geluk: Met je beslissing , de honden zal geen probleem zijn  ,het is meer werk en meer kattenbakken doen    :hug:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 02 augustus 2009 - 21:08

succes met jullie beslissing

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#14 Geplaatst 03 augustus 2009 - 00:33

ik wil helemaal niet grof doen hé. Maar als je zo'n lange uitleg post, kan je dan leestekens zoals punten gebruiken enzo? Want ik moet zoiets echt tien keer herlezen om half mee te zijn ;)

Wat die situatie betreft: ik snap eigenlijk niet waarom Romeo naar daar gehaald is in de eerste plaats? Maarja, gedane zaken, enz. Ik zou bedenken wat de katten het leukste gaan vinden. Want wat het personeel betreft, gaat er sowieso iemand hartenzeer hebben...