Spring naar inhoud

- - - - -

Misschien worden ze toch nog vriendjes

• Log in om te reageren
200 reacties op dit onderwerp
Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#121 Geplaatst 05 november 2012 - 12:15

Fluffy heeft nu alvast besloten gewoon altijd naar Finn te grommen als hij nog maar in de buurt komt. Ik hoor hier nu ganse dagen "grrrrrrrrrrrrr". Loki geeft geen probleem, die weet zn plaats wel. Als ze maar even haar poot opheft of effe gromt, zelfs nog maar eens boos kijkt legt die zich neer of gaat weg. Het zal blijkbaar een lange leerschool worden met die kleine. Soms springt ze er boven op en ziet het er niet echt gezellig uit, als ze hem los laat komt hij gewoon gezellig terug flossen tegen haar en word ze dus nog kwader :zweep:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#122 Geplaatst 05 november 2012 - 12:25

Effe ter demonstratie gefilmd hoe het er dus ganse dagen aan toe gaat tussen die 2.

Finn ambeteerd fluffy

(geen idee hoe ik het filmpje hier krijg)

Bewerkt door Eibhlin, 05 november 2012 - 12:27.

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#123 Geplaatst 05 november 2012 - 12:47

Ik herken in je verhaal en het filmpje heel veel. Balou en Taco zijn ook zo. Balou gaat ook grommen als ik Taco ziet, of als ie langsloopt. Taco gaat ook altijd op de grond liggen als Balou gaat grommen of wilt uithalen met haar pootje...maar Taco is geen opgever en op een onbewaakt moment probeert hij altijd weer op Balou te springen...Maar ik zie bij jou dat Fluffy wel naast die kleine blijft zitten, dat gebeurt hier niet hoor...Balou loopt altijd meteen weg van Taco.
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#124 Geplaatst 05 november 2012 - 14:40

Ja en dat vind ik dus zo verwarrend aan haar gedrag. Ze blijft dan zitten en dan denk ik van, vind ze het nu vervelend zoals ze laat uitschijnen of vind ze het stiekem leuk. Maar meestal blijft ze zitten, wacht tot hij weer wat doet em er dan weer met het nodige gegrom op te springen. Lijkt hun dag dagelijkse bezigheid geworden. En loki zit de boel dan gade te slaan of loopt er in een boog omheen. Die mengt er zich absoluut niet tussen zoals je zag, geen loki te bespeuren :)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#125 Geplaatst 09 november 2012 - 15:03

Ooooh kijk wat ik in de zetel vind :d zo lief alle 3 samen. Kijk hier word ik nu eens blij van :)

Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#126 Geplaatst 09 november 2012 - 16:59

leuk zeg :duim:

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#127 Geplaatst 09 november 2012 - 17:07

leuke foto :love4:
geen plaats meer voor jou in de zetel :neen: :lachen:

:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#128 Geplaatst 09 november 2012 - 17:33

Haha nee, kon al niet meer op de laptop :) kheb me dan maar zielig op de hoek gezet. :d
Hopelijk tref ik dit morgen ochtend ook aan en word het een lekker rustige nacht.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#129 Geplaatst 12 november 2012 - 21:01

:) :) :)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#130 Geplaatst 13 november 2012 - 09:51

ooh, zo leuk zeg, alledrie samen :thumb:
banner

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#131 Geplaatst 16 november 2012 - 11:20

Effe een vraagje, de katjes zijn nu 3,5 maand oud en sinds enkele weken gromt fluffy meer naar ze. Altijd als ze in haar buurt komen begint ze te grommen. Kan dat zijn dat ze beginnen hormonen aan te maken en dat ze dat ruikt? Het duurt nog zeker 2 maand eer ze zouden gecastreerd worden, als ze dan zo nog gans die tijd loopt te klagen en grommen naar ze, amai...

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#132 Geplaatst 17 november 2012 - 16:11

Iemand een ideetje of het dat kan zijn? :) Enkel als het om eten gaat zitten ze hier alle 3 te schooien naast elkaar voor mn neus. :louche:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#133 Geplaatst 17 november 2012 - 16:13

Het is altijd mogelijk dat ze vroeg geslachtsrijp zijn. Kan je hen niet vroeger laten castreren ?
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#134 Geplaatst 17 november 2012 - 16:18

Bekijk berichtPeggyJ, op 17 november 2012 - 16:13, zei:

Het is altijd mogelijk dat ze vroeg geslachtsrijp zijn. Kan je hen niet vroeger laten castreren ?
Misschien wel als ik de da eens bel. Kzie ze nog niet op fluf kruipen gelukkig, wel miauwen ze soms anders dan anders. Klinkt dieper dan hun normale piepje. Fluffy was ook vroeger geslachtsrijp dan die 6 maanden. Het kan dus zijn dat ze ze op afstand wil omdat ze ruikt dat ze echte mannetjes worden? :d

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#135 Geplaatst 14 december 2012 - 16:05

Study buddiiieeees! jeeeej

Hier was ik gezellig aan het samenvatten:
Geplaatste afbeelding

En hier vond fluffy het tijd voor een pauze:
Geplaatste afbeelding