Spring naar inhoud

- - - - -

Misschien worden ze toch nog vriendjes

• Log in om te reageren
200 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 03 september 2012 - 13:34

:heart: :heart: :heart: , ik heb de filmpjes gezien, Fluffy ligt er in mijn ogen heel ontspannen bij hoor ;) , daar zou ik me geen zorgen om maken. Er zullen altijd wel momenten zijn dat ze met rustgelaten wil worden, en dit maakt ze dan duidelijk door de kleintjes een tik te geven, is heel normaal gedrag hoor.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 03 september 2012 - 13:45

PeggyJ zei:

:heart: :heart: :heart: , ik heb de filmpjes gezien, Fluffy ligt er in mijn ogen heel ontspannen bij hoor ;) , daar zou ik me geen zorgen om maken. Er zullen altijd wel momenten zijn dat ze met rustgelaten wil worden, en dit maakt ze dan duidelijk door de kleintjes een tik te geven, is heel normaal gedrag hoor.

Het verwonderde me wel dat ze zo relax er bij ging liggen. Was de eerste keer dat ze dat plots deed. Vandaag ook geen problemen gehad. Maar 1 keer geblazen toen finn over haar heen kroop.

En een tik, goh ja :) ze mept wel hard en zo enkele keren na elkaar. Maar ik zie dat de kleintjes elkaar nu ook meppen in hun spel. We zullen zien zeker :) zolang er geen gewonden vallen :)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 04 september 2012 - 19:54

Kheb net effe fluffy haar gedrag nog wat verder vast gelegd :) jammer dat je hier geen filmpjes in kan posten :( voor wie ze graag eens analyseert ik zet ze bij mn video's, enkel van het meppen heb ik dus geen filmpje maar meestal is dat het vervolg van wat je in de filmpjes zit. Er zit maar 1 vredevol bij :onzeker:

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#19 Geplaatst 04 september 2012 - 20:13

gewoon de link van het fotoalbum kopieren, dan verschijnt het filmpje hier (alé, denk toch dat het zo moest ;) )
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 04 september 2012 - 20:21

aaah :) eens checken

Kattensite-forum - - Snuffel :)
Kattensite-forum - - aah kitten..ruuuun
Kattensite-forum - - Fluffy blaast weer

deze dus, en als ze niet werken is er toch een handige link :)

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#21 Geplaatst 04 september 2012 - 21:29

filmpjes komen er niet op, maar is wel handig om op de link te kunnen klikken. bedankt!
ze zijn echt superschattig,en als ik jou was zou ik er zeker niet meer mee inzitten, vind dat fluffy behoorlij normaal reageert, en het komt vast en zeker helemaal goed!
Geplaatste afbeelding

icebabe
icebabe
  • 299 berichten
  • 7 katten

#22 Geplaatst 04 september 2012 - 21:32

Als Pablo bij Mieke aan haar poep gaat rieken dan krijgt hij soms een tik van haar of ze blaast.
Ik denk dat ze dat doet omdat ze zijn mama niet is!

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 04 september 2012 - 22:25

@idebabe: Hier gaat ze inderdaad ook aan hun poep ruiken, soms hun kopje. Maar ze reageert bij de ene feller dan de andere.

@Nele: het is beetje moeilijk soms om te onderscheiden of ze nu normaal doet of niet :) kben blij dat het goed gaat :) op een dag zullen ze misschien wel samen spelen. Soms heb ik de indruk dat ze wil spelen maar niet goed weet hoe? Voorbeeld ze zit dan naar hun te kijken als ze zo aan het vechten zijn. Dan gaan ze hun rugje soms recht zetten en meppen naar elkaar. En vandaag deed ze dat plots ook.

In elk geval was ze daarnet behoorlijk gechoqueerd want ze ging naar Finn, die verwachtte vast dat die kleine weer bang in elkaar ging duiken en dat zij dan kon blazen en meppen. Maar ik hoorde plots een andere blaas... blijkbaar volgens mn vriend die het zag gebeuren heeft Finn naar Fluf geblazen waarna ze de aftocht nam.

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 04 september 2012 - 22:26

ik denk ook dat het volledig normaal gedrag is. Je mag natuurlijk niet vergeten dat de kleine wezens voor fluff nieuw zijn en voor hun is zo een grote poes ook zeer intressant. Ik heb thuis een mama en zoon ook zij zijn niet altijd lief en zacht met elkaar. Jouw katten lijken vooral hun grenzen af te tasten :)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 04 september 2012 - 22:34

Haha ja soms kijkt ze zo van "wat zijn die kleine dingetjes hier die hier rond lopen". En dan zit ze hoog en veilig op de kast ze gade te slaan, lopen ze onder de tafel door, springt ze snel naar daar om te kijken wat ze doen. Soms kijkt ze er naar zoals ze naar haar speelgoed kijkt :o

Ik denk dat fluf nu ook wel enkele nieuwe grenzen leert kennen. En misschien is deze ervaring ook wel een verrijking voor haar.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 06 september 2012 - 11:51

Ze hebben zowaar gespeeld vandaag! Al is ze soms echt beetje te hardhandig naar mn zin maar ach. Het ging er hier vrij goed aan toe :) Ik ben zo blij deze vooruitgang te zien :) en ik denk dat fluf er eerlijk gezegd wel van geniet. Daarnet zaten ze alle 3 voor de ruit naar buiten te kijken hoe mn buurvrouw haar terras aan het kuisen was. Schoon zicht ze :d

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 06 september 2012 - 12:22

:dance: :dance: :dance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#28 Geplaatst 06 september 2012 - 12:36

http://www.kattensit...l.html#bekijken
http://www.kattensit...n.html#bekijken

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 06 september 2012 - 12:36

Hah gelukt deze keer :) hier dus hun speelmomentjes

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 06 september 2012 - 12:43

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding