Spring naar inhoud

- - - - -

Misschien worden ze toch nog vriendjes

• Log in om te reageren
200 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#151 Geplaatst 06 januari 2013 - 16:54

Je kan niet verwachten dat ze mekaar allemaal graag zien. Hier in de groep heb ik er ook die pestkoppen zijn, en de andere die gepest worden gaan ze liever uit de weg. Ons Kitty is zo'n pestkop.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#152 Geplaatst 06 januari 2013 - 17:21

Bekijk berichtcatherine, op 06 januari 2013 - 16:54, zei:

Je kan niet verwachten dat ze mekaar allemaal graag zien. Hier in de groep heb ik er ook die pestkoppen zijn, en de andere die gepest worden gaan ze liever uit de weg. Ons Kitty is zo'n pestkop.
Nee dat is zo, is normaal ook. Het zijn 3 verschillende karakters die het lot eigenlijk zowat samen bracht. Toch vind ik het wel interessant te snappen waarom ze soms iets bepaald doen. Vandaag hebben ze vb de hele tijd achter elkaar gezeten, het leek gelukkig niet gemeen deze keer, eerder speels. Als is fluffy erg vocaal en maakt die wel soms geluid alsof er weet ik veel wat gebeurd. De ganse tijd was het finn achter fluffy, fluffy achter finn, loki achter finn en omgekeerd en dan weer fluffy achter loki en omgekeerd haha. Ze liggen nu uitgeteld te slapen :)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#153 Geplaatst 07 januari 2013 - 12:21

Volgens mij is het echt omdat ze gewoon te druk zijn. Vandaag hebben ze zelfs mij helemaal zot gekregen. Lijkt wel alsof hun energie alleen maar toe neemt. Maarja je kan er niet boos op blijven he als ze voor de zoveelste keer iets omver springen en dan zo snoezig zitten te kijken. Kprobeer ze wel zo veel mogelijk van fluffy weg te houden als ik zie dat haar kookwater serieus heet begint te worden. Ze wil ze precies niet echt pijn doen maar haar aanpak lijkt ook niet bepaald te werken eigenlijk. Ze zijn totaaaaal niet bang voor haar terwijl ik er toch mn hand soms niet tussen zou durven steken hoor. Ze lijken alles te zien als spelen. Fluffy heeft zich nu dan maar lekker dicht bij mij in de zetel gelegd en zij zitten op de krabpaal aan de andere kant van het huis. Die zal vast heeeeel blij zijn als we een half jaartje verder zijn en de (hopelijk) wat rustiger zijn.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#154 Geplaatst 10 januari 2013 - 08:47

Zouden ze mij duidelijk willen maken dat ze muis op het menu willen? :lachen:
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#155 Geplaatst 10 januari 2013 - 09:03

Volgens mij vinden ze dat Muisje er nogal pips uitziet en een beetje moet aansterken :)
Die mag effe mee-eten

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#156 Geplaatst 10 januari 2013 - 09:22

Bekijk berichtEvyke81, op 10 januari 2013 - 09:03, zei:

Volgens mij vinden ze dat Muisje er nogal pips uitziet en een beetje moet aansterken :)
Die mag effe mee-eten

Haha ja, mmmm kipje. Meestal proberen ze die te verzuipen in hun drinkbak dusja, geen wonder dat dat diertje er niet goed uit ziet. :d

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#157 Geplaatst 10 januari 2013 - 11:34

:lol2: :lol2:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

fieke0509
fieke0509
  • 1.122 berichten
  • 2 katten

#158 Geplaatst 10 januari 2013 - 11:49

Bij ons proberen ze ook vanalles te verzuipen in hun drinkfontein, maar nu hebben ze door dat dat keiplezant is als je van die rammelballetjes daarin keilt, want die blijven daar zo een beetje op sputteren en dan rammelt dat.  Das keiplezant blijkbaar ;-)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#159 Geplaatst 10 januari 2013 - 11:54

Bekijk berichtfieke0509, op 10 januari 2013 - 11:49, zei:

Bij ons proberen ze ook vanalles te verzuipen in hun drinkfontein, maar nu hebben ze door dat dat keiplezant is als je van die rammelballetjes daarin keilt, want die blijven daar zo een beetje op sputteren en dan rammelt dat.  Das keiplezant blijkbaar ;-)
Haha, goed gevonden, hier gelukkig geen fontein om dat te proberen. :d

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#160 Geplaatst 18 januari 2013 - 15:49

3 op een rij :d
Geplaatste afbeelding

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#161 Geplaatst 18 januari 2013 - 17:48

ooooh schattig!! :love:  zo'n brave poezekes
Fluffy ligt daar lekker warm :love4:

:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#162 Geplaatst 18 januari 2013 - 17:56

Bekijk berichtprittje, op 18 januari 2013 - 17:48, zei:

ooooh schattig!! :love:  zo'n brave poezekes
Fluffy ligt daar lekker warm :love4:

Dat is elke winter haar vast plekje :) tegen de verwarming lekker warm. Tis een echt prinsessenbedje met onderaan zo een mandje van kattenopvang waasland, een fleecedekentje en nog een fleecedeken waar ze onder ligt. :d

Als de kleintjes rustig zijn mogen ze in haar buurt liggen en liggen ze gezellig alle 3 lekker te slapen. :love3: Kben erg blij dat ze elkaar zo goed kunnen verdragen. Soms eens mindere momenten maar ze kunnen ook erg druk zijn en fluffy nogal op stang jagen.

Bewerkt door Eibhlin, 18 januari 2013 - 17:57.

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#163 Geplaatst 18 januari 2013 - 20:03

Hola zeg, die kleintjes zijn niet meer zo klein hè.
Ferm gegroeid. Ze zien er super goed uit. :loveshower:
En blij te lezen dat Fluffy wat toegangkelijker wordt.

Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#164 Geplaatst 05 februari 2013 - 10:33

:s  Dit snap ik effe niet he... Er zat hier 2 maand lang een stekker in van feliway. Nu was de vulling op, heb die uit het stopcontact gehaald vorige week en nog niet achter een nieuwe geweest. Nu is die stekker al een week weg en ik heb zo een idee dat de katten beter overeen komen? Kan die geur al uit het huis zijn op een week tijd? Ze zijn nu met zn 3 gewoon lekker aan het spelen, er word minder gekrijst van fluffy's kant en ze gaan gewoon gezellig bij elkaar zitten en liggen... Dat deden ze er voor ook wel al maar ik zie geen verschil met of zonder. Werkt dan dan toch niet zo geweldig als ze beweren of kan dit omgekeerd werken? Wel duur spul zo...

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#165 Geplaatst 05 februari 2013 - 10:47

Feliway is enkel van nut bij stress en spanning.
Bij een kattengroep waar geen problemen zijn, is het niet aan te raden feliway te gebruiken.
Het zal de feromonen eerder verstoren als er geen problemen zijn.

Dus ik zou het niet gebruiken als er geen stress of problemen zijn ze

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com