Spring naar inhoud

- - - - -

Misschien worden ze toch nog vriendjes

• Log in om te reageren
200 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#61 Geplaatst 13 september 2012 - 15:31

:LOL: :heart: :heart: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#62 Geplaatst 13 september 2012 - 21:04

Fluffy speelt toch erg wild hoor, ze gaat zo erg in het spel op dat ze nogal hard gaat meppen. Finn is daarnet tegen haar beginnen blazen. Als ze te wild gaat doen lopen de kleintjes weg. Best zielig zicht eigenlijk want fluf kijkt dan zo van heeee ze lopen weg. En dan gaan ze wat verderop met elkaar verder spelen. Geen idee met wie van de 2 ik het meest medelijden moet hebben ocharm.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#63 Geplaatst 16 september 2012 - 11:50

Daarnet kwam fluf achter finn aan afgestoven, die arme kleine compleet bang. Kdenk dat ze het toch niet zo leuk meer vinden om met haar te spelen. Van het moment dat ze af komt lopen ze weg of gaan plat op de grond liggen. Daarnet liep fluf met haar staart omhoog en dik rond op de toppen van haar tenen, oren plat en nogal gemeen kijkend. Ze sprong boven op fin en leek hem te bijten maar dat deed ze gelukkig niet hard want ze piepten niet en kzag haar mond niet toe gaan ook. Iemand een uitleg hier voor, welk gedrag is dat?

Karianne
Karianne
  • 4.655 berichten
  • 2 katten

#64 Geplaatst 16 september 2012 - 12:20

Wat schattig! :heart: Hier krijgt de kleine ook regelmatig wa lappen van Poker..
Ik laat ze maar doen, komt ervan als ze haar uitdagen, Maar als ik zie dat het te erg word grijp ik ook snel in hoor :heart:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#65 Geplaatst 16 september 2012 - 12:24

Karianne zei:

Wat schattig! :heart: Hier krijgt de kleine ook regelmatig wa lappen van Poker..
Ik laat ze maar doen, komt ervan als ze haar uitdagen, Maar als ik zie dat het te erg word grijp ik ook snel in hoor :heart:

Ja als ze haar uitdagen is het inderdaad wel verdiend. Vaak komen ze hier aangestoven en knallen gewoon tegen fluf. Baf gaat dat dan en dan loopt ze gewoon weg.

Ik vermoed dat ze wil mee doen met dat speelvechten van de kleintjes maar ze overdrijft beetje met haar kracht. Boven op zo een kleintje springen met je 5 kg, dat is zowat iets meer dan 4 kg verschil nog steeds. De kleintjes doen ook zo naar elkaar soms, die oortjes naar achter en zo zijwaarts op elkaar af komen gelopen.

Zou het niet kunnen dat vreemd genoeg niet de kittens fluf na doen maar omgekeerd? Bedoel, zij wijzen haar soms zelfs terrecht tijdens spel als ze te hevig word. Ze gaan dan blazen en dan kijkt ze helemaal verward en gaat weg.

Enkel daarnet dus bleef ze achter finn aan lopen en op hem springen. Geen idee of hij het wel zo leuk vond. Zag er vrij gemeen uit haar gedrag :onzeker: ofwel lijkt het zo omdat ze groter is.

Bewerkt door Eibhlin, 16 september 2012 - 12:26.

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#66 Geplaatst 16 september 2012 - 13:19

Het is normaal spelgedrag hoor. En logisch dat ze elkaar laten weten wanneer het er te wild aan toe gaat. Dat is niets om je zorgen over te maken.
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#67 Geplaatst 16 september 2012 - 13:30

Tinne zei:

Het is normaal spelgedrag hoor. En logisch dat ze elkaar laten weten wanneer het er te wild aan toe gaat. Dat is niets om je zorgen over te maken.

Ok oef, ze kan wel enorm gemeen kijken zeg. Nog nooit fluf zo gezien, beetje onbekend gedrag voor mij. Normaal is ze niet zo een enorme speelvogel maar sinds de kleintjes hier zijn is ze merkelijk veel actiever geworden.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#68 Geplaatst 17 september 2012 - 10:16

Kheb ze gistere eens laten doen en vandaag spelen ze vrij mooi samen eigenlijk. Daarnet ging flufje zelfs vlak naast finn zitten en zo zacht met haar pootje op hem tikken, verder niets. Ze heeft nog nooit zo dichtbij gaan zitten. :LOL: nu zijn ze alle 3 in de kattentunnel aan het springen :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#69 Geplaatst 17 september 2012 - 10:56

:dance: :dance: :dance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#70 Geplaatst 17 september 2012 - 16:09

Amai denk echt dat fluffy het licht zag deze nacht. Ze is zo lief vandaag zeg. Zachtjes op de kleintjes tikken ipv meppen. Daarnet waren ze zelfs haar staart aan het terroriseren en ze reageerde amper. Hopelijk gaat het zo door in deze lijn en is het niet gewoon een topdag :d

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#71 Geplaatst 17 september 2012 - 16:10

Ik denk dat jij je gewoon te snel zorgen maakt :)
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#72 Geplaatst 17 september 2012 - 16:17

Tinne zei:

Ik denk dat jij je gewoon te snel zorgen maakt :)

Dat ook ja :)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#73 Geplaatst 21 september 2012 - 10:10

Hahaha tword hier met de dag grappiger, die arme fluffy. Ze zat in de kattentunnel, begint Finn haar uit te dagen door de hele tijd in en uit die tunnel te springen en naar haar te meppen waardoor ze dus terug mepte. Draait fluf zich rond en gaat hij tegen haar kont aan gaan meppen hahaha.

Effe later beslist Fluf rustig buiten te kijken, beginnen ze met haar staart te spelen. Ze heeft haar dan maar op haar eigen staart gezet :d

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#74 Geplaatst 21 september 2012 - 17:55

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#75 Geplaatst 23 september 2012 - 11:32

Ik trof net nu toch iets mooi aan :) foto niet zo super kwaliteit jammer genoeg. Mn 3 schatten liggen samen op de krabpaal te slapen :heart:
Geplaatste afbeelding