Spring naar inhoud

- - - - -

Help !!! kat en vliegenvanger

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
Simsham
Simsham
  • 583 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 23 augustus 2016 - 16:39

Bekijk berichtkattenfluisteraar, op 01 september 2012 - 19:11, zei:

Wie kan mij helpen aub ? Een van mijn katten is er in geslaagd om vanop de kast in de badkamer naar de vliegenvanger te springen die daar aan het plafond hing.
Ze is er in geslaagd die vliegenvanger af te trekken en die plakt nu aan haar buik.
De strip zelf heb ik al van haar buik kunnen trekken, maar haar buikje hangt nu nog volledig vol met van dat plaksel van de vliegenvanger.
Heeft er iemand een idee hoe ik haar buikje weer proper krijg. Thaïs is geen katje om in bad te steken, als ze al maar een pilletje moet slikken wordt ze al hysterisch. Heeft dit nog al iemand voorgehad en hoe dan opgelost ? Weet iemand of die kleefstof giftig is ? Alle tips zijn welkom. :paw

hoe heb je dit dan uiteindelijk opgelost? is het gelukt om alles eruit te krijgen?

Kaprice
Kaprice

Grootste luiaard 2016

• 4.222 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 23 augustus 2016 - 17:41

TS is hier al sinds juni 2013 niet meer actief online geweest! Dus kdenk niet dat je nog een antwoord gaat krijgen Simsham…

Simsham
Simsham
  • 583 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 26 augustus 2016 - 16:08

Bekijk berichtKaprice, op 23 augustus 2016 - 17:41, zei:

TS is hier al sinds juni 2013 niet meer actief online geweest! Dus kdenk niet dat je nog een antwoord gaat krijgen Simsham…

ah oei :d was wat aan het rondneuzen en was benieuwd :d haha