Spring naar inhoud

- - - - -

Dikke tranen en veel verdriet - Flyers

• Log in om te reageren
110 reacties op dit onderwerp
grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#31 Geplaatst 05 september 2012 - 08:41

Engeltje
De kans dat Tom meegenomen is in de auto is zeer klein...
Dus de kans is vele male groter dat hij nog buiten ronddwaalt..

Natuurlijk kunnen we niet in je beurs kijken, maar probeer dat creatief te zijn..
Leeg vel, erop schrijven en een foto van Tom erop plakken en kopieëren?
Kost dan misschien 5€ voor een groot aantal vellen, maar misschien kun je dat lenen.

Misschien vind je het onbegrijpelijk dat mensen niet snappen dat je al naar een kitten aan't kijken bent, maar 3 dagen is niks..
Is Tom geholpen? een open kater kan namelijk wel langer dan 1 week weg blijven..

Concentreer je eerst eens op Tom, je hebt altijd veel verhalen over hem vertelt, en als jij niet lekker in je vel zat, was Tommie daar om mee te knuffelen... Laat hem dan nu niet vallen , nu heeft hij jou nodig!

Heel veel succes
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#32 Geplaatst 05 september 2012 - 09:01

engeltje zei:

Ik heb al veel gedaan.Ik heb wel een computer,maar geen geld om een flyer te maken omdat ik hem niet kan afdrukken,ik heb geen inkt meer in mijn printer,mijn geld is bijna op.Ik kan geen inkt gaan kopen.

Dan zou ik dat gratis kitten toch ook niet gaan halen, want daar moet je nog minstens 2 keer mee om inentingen bij de dierenarts en dat kost een pak meer dan wat inkt.

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#33 Geplaatst 05 september 2012 - 09:46

Ik zou toch ook eerder mijn tijd en geld steken in het zoeken naar Tom dan in het zoeken van een nieuw kitten! Hij is echt nog niet zo lang weg dat de kans onbestaande is dat hij niet terugkomt!

Guest_engeltje_*
Guest_engeltje_*

#34 Geplaatst 05 september 2012 - 11:18

grumpje zei:

Engeltje
De kans dat Tom meegenomen is in de auto is zeer klein...
Dus de kans is vele male groter dat hij nog buiten ronddwaalt..

Natuurlijk kunnen we niet in je beurs kijken, maar probeer dat creatief te zijn..
Leeg vel, erop schrijven en een foto van Tom erop plakken en kopieëren?
Kost dan misschien 5€ voor een groot aantal vellen, maar misschien kun je dat lenen.

Misschien vind je het onbegrijpelijk dat mensen niet snappen dat je al naar een kitten aan't kijken bent, maar 3 dagen is niks..
Is Tom geholpen? een open kater kan namelijk wel langer dan 1 week weg blijven..

Concentreer je eerst eens op Tom, je hebt altijd veel verhalen over hem vertelt, en als jij niet lekker in je vel zat, was Tommie daar om mee te knuffelen... Laat hem dan nu niet vallen , nu heeft hij jou nodig!

Heel veel succes

Ik doe mijn plichten,al wat voor mij mogelijk is.Echt waar !!!!!Natuurlijk hou ik nog van mijn Tom.

Bewerkt door engeltje, 05 september 2012 - 11:23.

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 05 september 2012 - 11:19

Engeltje, ik vind dit zeer beschuldigend naar een hele bevolkingsgroep toe..
Waarschijnlijk is Tommie gewoon los gekomen en zwerft hij zielig en alleen over de straten.. I.p.v over je buren te vertellen kun je beter hem gaan zoeken..

Daarbij gaat dit topic over de verdwijning van Tommie en niet over je buren.. Laten we dit ook zo houden..
Geplaatste afbeelding

Guest_engeltje_*
Guest_engeltje_*

#36 Geplaatst 05 september 2012 - 11:30

grumpje zei:

Engeltje, ik vind dit zeer beschuldigend naar een hele bevolkingsgroep toe..
Waarschijnlijk is Tommie gewoon los gekomen en zwerft hij zielig en alleen over de straten.. I.p.v over je buren te vertellen kun je beter hem gaan zoeken..

Daarbij gaat dit topic over de verdwijning van Tommie en niet over je buren.. Laten we dit ook zo houden..

vreemd volk heb ik gezegd,ik duid hier nationaliteiten aan,daar moet ik mee oppassen,dat is waar.Maar zo zijn sommige wel hoor,ik scheer niet iedereen over dezelfde kam.Ik heb allang een kameraad die van spaanse afkomst en zelfs 3 jongens allemaal van Morokaanse origine,dat zijn mijn beste vrienden.En mijn vriend heeft een kameraad van Turkse afkomst,een heel goede jongen,een schoolkameraad,wij zijn niet rasisitisch,maar ze moeten hun wel naar de Belgische regels schikken en hun aanpassen hier.n als mijn Tom daar iets mee te maken heeft,tja dan kan ik mijn verhaal niet wijzigen.

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#37 Geplaatst 05 september 2012 - 11:31

Ten eerste wil ik zeggen dat ik dit allemaal verschrikkelijk zielig vind voor Tom.
Ga hem aub zoeken, blijven zoeken en roepen... mijn tips staan nu toch al een beetje op elke pagina bij de verloren dieren... lees ze en blijf ze lezen tot je de meeste gedaan hebt;.. deze week heb ik al drie meldingen teruggekregen van poezen die na maanden of weken terugkomen (hoop dat dit tevens een moedgever is voor de mensen die ook hun dier kwijt zijn!!!)
Tom heeft je nodig, loop rond het appartementsblok, zoek tussen struiken, overal onder en tussen en zoek vooral ook goed binnen in kasten en overal op en onder..
laat zien dat je van Tom houdt, denk even niet na over een ander poesje, het is nu Tom die je nodig heeft! Als hij ergens opgesloten zit of zich uit angst ergens verstopt, dan kan hij zichzelf niet redden, dan moet JIJ dat doen!!!!! Wat je buren zeggen moet je je niet aantrekken, die hebben misschien zelfs nog nooit een poes van dichtbij gezien... dus laat hun "wijze raad" voor wat het is en ga hem nu zoeken!!!! Doe het voor Tommeke...

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#38 Geplaatst 05 september 2012 - 11:56

engeltje zei:

Ofwel is hij uit het kleine badkamer venstertje gesprongen en dwaalt Tom nu rond,of is hij meegenomen met een auto.

.

Ik wil echt niet kritisch doen he, maar als je gewoon stuurt, klopt je zinsbouw en schrijfwijze niet heel vaak. Absoluut geen probleem,!!!

En nu komen daar ineens zinnen en woorden kijken, die toch niet zo eenvouding zijn. En nog eens correct geschreven...
De inhoud doet me inderdaad al twijfelen, maar als je dan nog eens jouw schrijfwijze gaat vergelijken..... Eerste stuk is nog van jou, maar daarna niet meer. Sorry Engeltje.

Nu ontopic.

Hoe kan je in godsnaam na 3 dagen al Tom vervangen? Je schreeuwt het hier bijna uit hoe belangrijk hij voor je is, maar dat laat je nu toch niet merken.

En waarom geen flyers? Omdat je op een app. woont? Nogal een zwak excuus. Mocht hier een kat 'verdwenen' zijn, zou iemand anders mij niet moeten zeggen wat ik wel of niet moet doen.
Rosje was mijn kat niet meer (in ons hart is ze dat nog steeds), maar wij zijn 's avonds naar ginder gereden met eten/draagbakje. We hebben een hele lange tijd rondgereden ed.

Het kan inderdaad zijn dat Tom niet 2 hoog kan springen (logisch), maar hij zal beneden wachten en kan je hem alsnog mee naar boven nemen.

Je geeft toch wel heel vlug op hoor.

Bewerkt door Randa, 05 september 2012 - 15:05.
Reden van bewerken: verwijderd wegens mogelijke rasitische inhoud

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#39 Geplaatst 05 september 2012 - 12:12

Vind het hele verhaal  toch maar raar.
Hem zo snel vervangen, kan er bij mij niet in.
Hup de ene weg tja kom er zijn er andere die gratis zijn maakt niet uit. :evil:
Begin heel hard te twijfelen aan je verhaal, is tommeke wel echt weg of is dit weer zo een schreeuw voor aandacht.

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#40 Geplaatst 05 september 2012 - 12:17

catherine zei:

Vind het hele verhaal  toch maar raar.
Hem zo snel vervangen, kan er bij mij niet in.
Hup de ene weg tja kom er zijn er andere die gratis zijn maakt niet uit. :evil:
Begin heel hard te twijfelen aan je verhaal, is tommeke wel echt weg of is dit weer zo een schreeuw voor aandacht.

Ik wou eerst niets zeggen, omdat je natuurlijk nooit weet. Misschien is het wel waar en dan is dat heel erg.
Maar dit kwam toch ook in mij op...

Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#41 Geplaatst 05 september 2012 - 15:07

Gelieve enkel ontopic te reageren!
alle reacties die eventueel een racistische inhoud hebben of het vermoeden van racisme doet ontstaan worden sowieso geschrapt

Bewerkt door Randa, 05 september 2012 - 15:07.

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

kattenfluisteraar
kattenfluisteraar
  • 433 berichten
  • 31 katten

#42 Geplaatst 05 september 2012 - 15:53

Niet zo vlug opgeven hé engeltje en blijven zoeken. Je poesje kan waarschijnlijk niet op eigen kracht op de tweede verdieping komen, maar hij zal dan beneden wel in de buurt blijven, mocht hij zijn weg kwijt zijn geweest. Nu al een ander katje nemen zou ik niet doen, eerst en vooral schrijf je dat je geen geld hebt om flyers te drukken, maar een nieuw katje brengt nog heel wat meer kosten met zich mee. Mijn kleine Yenko is nu al een maand vermist, maar toch blijf ik diep in mijn hart hopen dat hij nog terug zal komen en ja..... hij was wel gechipt, dus dat is ook niet altijd de oplossing, al mijn katten zijn trouwens gechipt en dat zou ik ook iedereen aanraden. :paw

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 05 september 2012 - 16:20

sterkte !!
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#44 Geplaatst 05 september 2012 - 16:57

Engeltje zeker niet opgeven je hebt hier altijd laten blijken dat je zo blij was met Tom en hem nu al direkt vervangen door een kittten ,dat begrijp ik niet .
En natuurlijk begrijp ik wel je verdriet dat Tom er niet meer is ,maar de gouden regel is nu eenmaal blijven zoeken . :hug:
Tom mist even hard  zijn thuis en dwaalt mischien ergens zo verloren rond ,dus als ik jou was zou ik alles doen wat ik kon om hem terug te vinden .
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 05 september 2012 - 17:20

Hopelijk vind je hem snel. De moed niet opgeven. :geluk:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk