Spring naar inhoud

- - - - -

Dikke tranen en veel verdriet - Flyers

• Log in om te reageren
110 reacties op dit onderwerp
Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 05 september 2012 - 20:28

Evyke81 zei:

Dan zou ik dat gratis kitten toch ook niet gaan halen, want daar moet je nog minstens 2 keer mee om inentingen bij de dierenarts en dat kost een pak meer dan wat inkt.

Mee eens.

icebabe
icebabe
  • 299 berichten
  • 7 katten

#47 Geplaatst 05 september 2012 - 22:18

-Indertijd woonde ik op een apparement op de 2de verdieping,dus mijn poezels konden niet weg,dacht ik....ik had een plat dak dat van onze onderbuur,en de poezels mochten daar van mij opgaan,tot dat onze Vladimier 'goesting' had en naar beneden sprong! hij is 1 week weggebleven,wij zagen hem altijd 'savonds maar hij kon niet meer terug,maar ik heb hem dan toch bij een buurvrouw mogen gaan halen,hij zat daar in de tuin!
-Spanky van het zelfde,hij wilde erop uit trekken,wij hoorden hem janken,het was mijn dochter haar poes,dus veeeeel geween en roepen tot 22.00 'savonds :trance: tot op een namiddag hij plotst op het platte dak zat!!!!Ik deed de raam open en hij "vluchte" naar binnen,hij had een schrik opgedaan,ons vermoeden is :d at hij gans dien tijd bij de onderbuur gezeten heeft en daarom jankte,ik had de onderbuur ook 'snoepjes' gegeven dat Spanky wel lustte mocht hij hem vertonen;ik heb die nooit terug gehad! O:)
-Tigris was een lieverik,hij liep op het dak en Pluche had het niet met hem,Klutske viel hem aan en....pardoes hij viel naar beneden(van 3 verdieping hoog,hij had een gebroken heup,maar hij is er door gekomen en de lieverd heeft dat beseft,hij zag ons graag en liet het maar al te graag zien!!! :love3:
-Ik wil maar zeggen de moed niet opgeven,en goed luisteren,na 4 dagen zal hij wel honger hebben en zijn 'ding' wel aan gedaan hebben,zijn 'goesting' zal wel bekoelen :trance: ,weet je of er iemand een kattin heeft,kan zijn dat hij daar bij zit he?
Sterkte nog en ik hoop dat hij snel terug is bij jou!

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#48 Geplaatst 05 september 2012 - 22:31

engeltje
nog eens: aub blijven zoeken!!
op alle manieren !
je Tom heeft nog zoveel kansen om terug gevonden te worden

en aub even om een nieuw kitten te kopen anders wordt de zoektocht naar Tom verloren, omdat alle aandacht naar het nieuwe kitten gaat
geef Tom de tijd
geef de tijd een kans

en met de tijd zie je het wel

wil je dan alsnog een kitten? kittens kan je steeds vinden
maar geen  enkel kan Tom vervangen

zoek aub eerst je lieverd , volg je hart en luister niet wat je omgeving zegt
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

Guest_engeltje_*
Guest_engeltje_*

#49 Geplaatst 11 september 2012 - 01:26

carooootje zei:

engeltje
nog eens: aub blijven zoeken!!
op alle manieren !
je Tom heeft nog zoveel kansen om terug gevonden te worden

en aub even om een nieuw kitten te kopen anders wordt de zoektocht naar Tom verloren, omdat alle aandacht naar het nieuwe kitten gaat
geef Tom de tijd
geef de tijd een kans

en met de tijd zie je het wel

wil je dan alsnog een kitten? kittens kan je steeds vinden
maar geen enkel kan Tom vervangen

zoek aub eerst je lieverd , volg je hart en luister niet wat je omgeving zegt

Een tjecheens buurmeisje van het appartement heeft 's avonds een grijze tijgerkat zien rondwandelen tegenover het appartement,zij zal gaan kijken of het onze kat zou kunnen zijn,maar ik heb ook een grijze getijgerde kat daar in de buurt zien rondlopen,met een roze belletje of steentje aan,die is niet van ons.Tom had niets aan en was ook niet gechipt,ik denk dat dat dezelfde kat is die ik ook heb gezien.Het was duidelijk onze Tom niet.Iemand schreef,na 4 dagen zal Tom wel honger hebben,hij is vermist op 1 september,we zijn hem al 11 dagen kwijt,de kans word als maar kleiner.Doch heb ik voor jullie positief en negatief nieuws:negatieve is(wat voor mij positief is maar voor jullie niet)We zijn gaan kijken voor een nieuwe kitten(kater),9 oktober mogen we hem gaan halen,Positieve dan,mijn aandacht voor Tom trekt helemaal niet weg,integendeel zelfs.Ik was toch zowiezo van plan om 2 katten aan te nemen.Mijn Tom kan zeker de plaats van de nieuwe kitten niet innemen,ik hou van hen alle twee,daarom heb ik 20 kleine blaadjes laten drukken bij de drukker voor in de brievenbussen te steken bij de mensen thuis en nog 10 grote A4 bladen voor in de winkels laten op te hangen.Dat hebben mijn partner en ik samen uitgedeeld.Mijn zus heeft nog eens 20 A4 grote bladen zelf afgedrukt en die deel ik morgen ook nog uit.Luister goed mensen,ik geef de moed niet op voor onze Tom,maar ik was zowiezo toch van plan om 2 katten in huis te halen.Ik hou van hen alle twee.Zoals mijn moeder van mijn zus houdt en van mij,zelfs nog van haar sterrenkindje.Wees maar niet bang ,zolang ik geen platte kat of een doodsbericht ontvang,is Tom nog steeds welkom en zal ik evenveel houden dan van die andere kat.Er zijn hier toch nog meer mensen met meer dan 1 kat in huis.Nogmaals,mijn aandacht van de verdwenen Tom zal in mijn hart niet afzwakken en al de aandacht naar die nieuwe gaan.Tom blijft welkom en,ik blijf in actie,ik hou van hen alletwee evenveel.Echt waar.Tom blijft in mijn hart en ik wil Tom zeker nog houden.Als hij terug komt,ook al is dat binnen de twee maanden.Het dierenasiel in Genk,België kent al onze informatie van Tom,ik heb nog 4foto's erbij ingevoegd,ook hier op de site stond nog een website waar ik verloren dieren kon vermelden dat heb ik ook gedaan.Ik ben hem in de avondval gaan zoeken met een pillamp,heel de buren wakker gemaakt,overal riep ik op Tom,of Tommeke,ik keek dan dikwijls achter mij.Niets,helemaal niets,2 uur gaan roepen,ik was pothees de volgende dag.Dus kom me nu niet zeggen,dat ik Tom in de steek laat,zelfs zijn playcircuit en zijn Tunnel,kattenbak en etensbak hebben we gewoon laten staan,ook zijn krabpaal en dit noem ik een teken van hoop.Ik ben christelijk protestants en ik heb zelf een 3-D kaart gemaakt met een kat op en erboven een gebed geschreven voor Onze Vader in de hemel,dat Hij onze Tom wilt terug brengen.Dat heb ik op het appartement opgehangen en dat blijft daar hangen,Tot Tom terug komt of als we of iemand anders hem terug vindt.Als ik een doodsbericht binnen krijg,zal ik jullie dat wel laten weten in de rubriek "regenboogbrug",maar zover is het nog niet en ik wil er zelfs nog niet aan denken !!! Tom hopen we terug te krijgen en Tom blijft bij ons even welkom.

engeltje

Bewerkt door engeltje, 11 september 2012 - 01:44.

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#50 Geplaatst 11 september 2012 - 10:26

Zo moet dat! Goed dat je er zo over denkt...
Elke dag naar Tom gaan zoeken! Telkens opnieuw, ook en vooral als het donker begint te worden... lees de tips nog eens allemaal na en probeer er nog zoveel mogelijk uit te voeren...

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#51 Geplaatst 17 september 2012 - 19:30

En is er al nieuws over Tom Engeltje ?
Ik hoop van harte dat je nog steeds bezig bent met zoeken naar Tom,dat je zeker niet opgeeft nu er een ander katje komt .
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_Lilou_*
Guest_Lilou_*

#52 Geplaatst 19 september 2012 - 14:35

Beste Engeltje,

Eén vanmijn katten heeft 21 dagen vastgezeten op een plek 3 meter hoog op 30 meter van mijn deur en hij is toch heelhuids thuisgeraakt !
Ik zou zeker de moed nog niet opgeven, en ZELF (want van andere mensenzal hij veel banger zijn dan van u) tegen valavond,als het donker begint te worden), hem gaan roepen. Als het stil en donker genoeg is zal hij misschien durven antwoorden !!!! Of hij nu in een garage, ander huis, tuinhuis zit. Veel meer kans op reactie dan overdag.
Ik heb ook 3 weken lang s avonds gaan rondfietsen ,en buren gaan vragen of ik in hun tuin of tuinhuis mocht kijken. Mijn kat zat uiteindelijk vast in een grote garage waar mobilhomes staan bij mij in de straat.
Ik was daar al eens geweest in de eerste week dat ik hem zocht,maar had niets gehoord. De derde week nog eens langsgeweest (toen begon ik ook al wanhopiger te worden) en héél stil heb ik één miauwke gehoord, meer niet. Gaan kijken op een hoog soort tussenverdiep waar afval lag. Geen reactie meer. Daarna nog eens geprobeerd,niets meer. Koekjes achtergelaten : ja hoor, weg volgende dag. Eigenaar van loods heeft volgende dag veel lawaai gemaakt op die plaats, zodat mijn kat uiteindelijk toch van 3 m hoge plank durfde springen. Enzo is hij die ochtend heel mager en heel vuil terug thuis gekomen !
Waarschijnlijk is hij daar om te beginnen op gevlucht uit schrik voor een grote hond die daar ook soms in die loods loopt, en durfde of kon hij niet meer naar beneden (en die poort van die loods gaat ook niet elke dag open).

Dus het heeft bloed, zweet , veel tranen gekost, en wanhoop doorbijten, maar het heeft wel geholpen want als hij niet had kunnen terugmiauwen was hij daar mss nooit afgekomen en buitengeraakt!

Veel buren verwittigen , helpt ook , ook die die je niet goed kent (straat achter je en zo) En flyers uithangen. Toen mijn kat eindelijk terug thuis was - en hij kan buiten in de tuinen als hij wil - heb ik paar telefoontjes gekregen van mensen die van hem gehoord hadden, hem zagen lopen en wilden helpen - maar nogniet wisten dat hij al terug thuis was

Veel moed !! Veel succes !! Veel zoeken !!
Niet opgeven ! Vecht voor je Tom !

Groetjes
Lilou

Guest_engeltje_*
Guest_engeltje_*

#53 Geplaatst 03 oktober 2012 - 03:29

De flyers hebben op 1 maand tijd niets uitgehaald :catwalk

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#54 Geplaatst 03 oktober 2012 - 07:55

Spijtig Engeltje! Ik zie dat je ondertussen 1 poes hebt op je profiel, het kleintje... Ik hoop dat je Tommeke nog niet vergeten bent!
banner

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#55 Geplaatst 03 oktober 2012 - 08:43

Liz zei:

Spijtig Engeltje! Ik zie dat je ondertussen 1 poes hebt op je profiel, het kleintje... Ik hoop dat je Tommeke nog niet vergeten bent!

O, Tom zijn profieltje is zelfs al verwijderd :8
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#56 Geplaatst 03 oktober 2012 - 08:56

Heb het ook gezien.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#57 Geplaatst 03 oktober 2012 - 10:35

Is het kleine katje er al?

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#58 Geplaatst 03 oktober 2012 - 10:41

Staat al op haar profiel.

meitepeit
meitepeit
  • 1.710 berichten
  • 1 katten

#59 Geplaatst 03 oktober 2012 - 16:20

O, Tom zijn profieltje is zelfs al verwijderd Geplaatste afbeelding
Triest :(

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#60 Geplaatst 03 oktober 2012 - 23:14

dat doet pijn ...arm Tommeke ....hoop dat hij toch ergens goed terecht komt
hij verdiende beter
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.