Spring naar inhoud

- - - - -

gezwollen poot

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 04 september 2012 - 19:48

Ik ben vandaag bij de dierenarts geweest met ons teddy. Sedert deze middag zag ik dat haar voorpoot (been en voet) heel erg dik stonden en kon het niet aanzien dat ze steeds haar pootje ophief dus moet ze wel pijn gehad hebben... nu ik keen naar de kussentjes en zag eigenlijk niks... ben dan voor t zekerste bij de DA langs geweest en ze had een serieuze zwelling bovenop haar poot... konden dit pas zien na het afscheren van haar pels. De dierenarts vermoed een bijensteek maar dat kon helemaal niet .. teddy loopt niet buiten en we hadden geen bij noch wesp in huis.. de nagels zijn allezins geknip en zelfs heel kort.. ze heeft bij mijn weten geen beet van timmie gehad ik denk eerder een knauw van indy ofwel heeft ze weer te geweldig op de krabpaal gesprongen en haar pijn gedaan.. de da zei ze heeft er mss iets opgekregen maar moest daar op tegenspreken want ik heb niks op de grond gevonden wat haar kan verwonde hebben.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 04 september 2012 - 19:53

Ocharme Teddy hopelijk is het snel beter . :hug: :hug: :hug:
Spoedige beterschap Teddy. :hug:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 04 september 2012 - 20:07

Veel beterschap voor Teddy :geluk:
banner

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 05 september 2012 - 13:32

Spoedig herstel :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 05 september 2012 - 13:40

kan er geen RX worden gemaakt van Teddy's pootje om een breuk of ontwrichting uit te sluiten?

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 05 september 2012 - 15:27

Kaprice zei:

kan er geen RX worden gemaakt van Teddy's pootje om een breuk of ontwrichting uit te sluiten?

een breuk is het niet ze loopt erop.. als het donderdag niet beter was of erger moest ik terug voor radiologie.. disndag wou ze dit nog niet doen.
De zwelling is na de inspuiting iets minder geworden.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#7 Geplaatst 06 september 2012 - 00:01

Mss verkeerd afgesprongen van de krabpaal of tafel. Tigri heeft ook zo iets gehad, dikke poot en manken. Heeft 2x een ab moeten volgen en daarna moest het eruit groeien. Wat ook gebeurd is.
Wat het ook is geweest veel beterschap voor lieve Teddy. :rub:

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 13 februari 2013 - 20:29

Teddy haar poot staat weer heel dik (tweemaal zo dik dan haar andere voorpoot) grrrrrrr en tis zekers geen insectenbeet deze keer.... euhm denk dat e met een nagel aan de krabpaal is blijven hangen... zou anders niet kunnen denken wat......ga effe afwachten tot morgen is het niet beter word dat een afspraakje richting DA....

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#9 Geplaatst 14 februari 2013 - 12:05

Hoe gaat het met Teddy haar pootje vandaag?

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 14 februari 2013 - 12:30

Bekijk berichtcatherine, op 14 februari 2013 - 12:05, zei:

Hoe gaat het met Teddy haar pootje vandaag?

het staat nog altijd dik maar ze loopt er goed op.... is iets minder dik dan gisteren dus ga het wat aanzien denk ik.

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#11 Geplaatst 14 februari 2013 - 14:07

Maar wat heeft Teddieke maar altijd last van haar pootjes, de arme drommel.
Ik hoop dat ze dit keer opknapt zonder dierenartsbezoek, al die stress voor haar is ook niet goed natuurlijk.
Beterschap en lief knuffelke. :hug:

Geplaatste afbeelding

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#12 Geplaatst 14 februari 2013 - 14:12

Wat doet Teddy toch altijd met haar pootjes?? Ocharme, hopelijk is ze er snel vanaf.
  Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 14 februari 2013 - 19:16

heb toch maar vanavond naar DA gebeld want ze heeft echt een klompvoetje.... het nagelbed van twee stond rood en opgezwollen ... vocht zat tot bovenaan voetje .. ze heeft een inspuiting AB gehad en moet nu 5 dagen metacam nemen tegen ontsteking..... das ne keer een gemakkelijk kat amai...tegen haar zin in kattenbak beetje aan de poep moeten duwen geen enkel miaauwke in de auto.... bij de DA netjes eruit gekomen en mooi blijven zitten das toch zon brave ons teddeke

Dawn
Dawn
  • 105 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 14 februari 2013 - 19:48

Nu nog leren dat ze zich kan pijn doen, met haar wild springen altijd... Zotte doos!