Spring naar inhoud

- - - - -

gezwollen poot

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 04 september 2012 - 19:48

Ik ben vandaag bij de dierenarts geweest met ons teddy. Sedert deze middag zag ik dat haar voorpoot (been en voet) heel erg dik stonden en kon het niet aanzien dat ze steeds haar pootje ophief dus moet ze wel pijn gehad hebben... nu ik keen naar de kussentjes en zag eigenlijk niks... ben dan voor t zekerste bij de DA langs geweest en ze had een serieuze zwelling bovenop haar poot... konden dit pas zien na het afscheren van haar pels. De dierenarts vermoed een bijensteek maar dat kon helemaal niet .. teddy loopt niet buiten en we hadden geen bij noch wesp in huis.. de nagels zijn allezins geknip en zelfs heel kort.. ze heeft bij mijn weten geen beet van timmie gehad ik denk eerder een knauw van indy ofwel heeft ze weer te geweldig op de krabpaal gesprongen en haar pijn gedaan.. de da zei ze heeft er mss iets opgekregen maar moest daar op tegenspreken want ik heb niks op de grond gevonden wat haar kan verwonde hebben.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 04 september 2012 - 19:53

Ocharme Teddy hopelijk is het snel beter . :hug: :hug: :hug:
Spoedige beterschap Teddy. :hug:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 04 september 2012 - 20:07

Veel beterschap voor Teddy :geluk:
banner

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 05 september 2012 - 13:32

Spoedig herstel :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 05 september 2012 - 13:40

kan er geen RX worden gemaakt van Teddy's pootje om een breuk of ontwrichting uit te sluiten?

miranda
miranda