Spring naar inhoud

- - - - -

spelen met duivenpluim!!!!!!!

• Log in om te reageren
14 reacties op dit onderwerp
tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 03 augustus 2009 - 11:42

vanmorgen kwam ik bij een patient aan die een hele grote voortuin heeft. dus eer ik aan de voordeur ben, moet ik een eindje tussen het groen lopen.
zie ik daar een duivenpluim liggen (zo een hele grote)
K dacht : k neem ze es mee en geef ze aan de poezels
:lachen: :lachen: :lachen: onze mayro heeft zich er zot mee gespeeld!!!!!!!!!!!!!!!!!
en snuffelen :trance: :trance: :trance: :trance: :trance: de anderen amai!!!!!!!!!!!!
spijtig dat ik geen foto's kon nemen, hij was zo rap met die pluim dat de foto's op niks trokken!!!!!!!! was allemaal waas!!!!!!!!!

dus leuk speelgoed en heeeeeeeeel goedkoop!!!!
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

janallem2
janallem2
  • 5.027 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 03 augustus 2009 - 11:46

:ha :ha
Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#3 Geplaatst 03 augustus 2009 - 11:49

Zo'n pluimen zijn altijd een succes. Als ik er hier eentje in de tuin zie liggen, dan krijgen ze die ook. Ben overlaatst nog langs de Vaart gefietst in Leuven en heb daar langs de kant een hoop grote pluimen gaan oprapen van die eenden.

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#4 Geplaatst 03 augustus 2009 - 14:37

Phoebe kan daar ook uren mee spelen!! :LOL:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 03 augustus 2009 - 14:57

Oeh, een leuk idee. Zal dat ook eens uittesten. :LOL:
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 03 augustus 2009 - 16:32

Jaro is er hier ook fan van :) . De eksters en kraaien hier in de tuin laten ook grote pluimen achter. Te kleine pluimen eet hij op en dan moet hij soms overgeven.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 03 augustus 2009 - 17:06

Hier spelen ze er ook graag mee :LOL: :LOL: , ze grommen zelfs als een ander in de buurt komt :ha
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#8 Geplaatst 03 augustus 2009 - 18:27

mag je zo een pluim zomaar geven of moet je die afwassen ofzo tegen weet ik veel wat , misschien iets van ziektes van vogels ... of is dat een stomme vraag :LOL:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 03 augustus 2009 - 18:35

Ik geef het zo hoor, als ze vrij buiten zouden lopen gaan ze die duif ook niet wassen alvorens ze ze verorberen hé O:)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

BlackRose
BlackRose
  • 534 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 03 augustus 2009 - 19:00

Ik gaf Maia ook af en toe een pluimpje. Maar toen ze die allemaal gewoon begon op te eten, ben ik er mee gestopt :p Als ze een vogel vangen en opeten doen ze dat waarschijnlijk ook met pluim en al, maar ik wou niet dat zo'n pluimpje vast kwam te zitten ofzo. Maar ze houdt wel veel van pluimpjes. Dan laat ik die uit de lucht vallen en vangt ze die met haar pootjes. Laat ze de pluim vallen en kijkt ze weer omhoog in de hoop nog een pluim uit de lucht te zien vallen. Ik denk niet dat ze doorheeft dat ik ze laat vallen ;)

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#11 Geplaatst 03 augustus 2009 - 19:04

Wat een idee ,zal een bij mij oom in zijn duivenhok gaan snuffelen..
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#12 Geplaatst 03 augustus 2009 - 19:08

:LOL: :LOL:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#13 Geplaatst 03 augustus 2009 - 19:09

Da's inderdaad geen slecht idee..volgende keer als ik er eentje zie liggen, neem ik hem ook mee! :LOL: :d

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#14 Geplaatst 03 augustus 2009 - 20:10

Pixel zei:

Zo'n pluimen zijn altijd een succes. Als ik er hier eentje in de tuin zie liggen, dan krijgen ze die ook. Ben overlaatst nog langs de Vaart gefietst in Leuven en heb daar langs de kant een hoop grote pluimen gaan oprapen van die eenden.

och ja natuurlijk!!!! al die eenden die daar zitten!!!!! mama ne keer efkes warm maken om wa pluimen daar mee te pikken als ze met de hond gaat wandelen

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#15 Geplaatst 03 augustus 2009 - 20:15

't Liefste waar ze nog mee spelen zijn inderdaad soms nog de simpelste dingetjes hé.  Dat vind ik ook zo leuk.  Onze Chopin kan uuuuuren zoet zijn met een propje papier...  
Wel tof idee van die pluim...  eens zien waar ik er eentje kan versieren om aan mijn poezeltjes te geven.

Geplaatste afbeelding