Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenbakvullingtopic: wat, hoe en waar?

• Log in om te reageren
308 reacties op dit onderwerp
Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 20 februari 2009 - 18:02

Hier ook Extreme Classic met babypoeder, en ben er ook héél tevreden van..
1 nadeeltje, als Bo wat met zijn Drinkwell gespeeld heeft en dan gaat 'ie in de kattenbak, dan ben ik minstens 20 minuten bezig met al die korrels uit zijn poten te trekken.

Bij mij ligt voor de kattenbak een matje. Er valt soms wel nog eens iets over het matje, maar het valt echt nog best mee. Dat matje heeft er eens 1 dag niet gelegen (mijn vriend had gedweild en hij had het bovenop de kattenbak gelegd - en niet meer teruggelegd O:) )  en toen lag er overal veel meer zand! Dat matje is de moeite waard.

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#17 Geplaatst 20 februari 2009 - 19:35

Wij gebruiken Pet Plus met babypoeder. Ik heb wel nog geen ervaring met de nieuwe zakken die blijkbaar minder goed zouden zijn. Wij hadden een hele tijd geleden (toen het nog de oude zakken waren) een heel pallet besteld. Dus we komen nog wel even toe. ;)

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#18 Geplaatst 20 februari 2009 - 19:36

Ik gebruik Pet Plus met babypoeder ;)

Guest_Hobayni_*
Guest_Hobayni_*

#19 Geplaatst 20 februari 2009 - 19:45

Wij gebruiken Golden Master Grey. Het is niet het goedkoopste zand in aanschaf maar wij doen er heel lang mee. met een zak doen we iets langer dan een maand mee, met twee poezels. Nu met Nino erbij en een tweede kattenbak zal het misschien iets rapper op zijn. Maar het is proper, ruikt niet, maakt stevige klonters, ... Een tevreden gebruikster :)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 20 februari 2009 - 19:59

Ik gebruik Extreme Classic met babypoeder. Heel tevreden van. Klontert en stinkt niet.