Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenbakvullingtopic: wat, hoe en waar?

• Log in om te reageren
308 reacties op dit onderwerp
Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#181 Geplaatst 24 oktober 2010 - 20:01

erna jacobs zei:

Hoi, ik gebruik nu een week de kattenbak van peewee, amai wat een verschil met alles wat ik al heb geprobeerd. Geen geuren niet meer in huis van een kattenbak. Veel minder afval en je kan het tussen je planten in de tuin gooien. En ik heb 5 katten in huis rond lopen. Ik ga mij er nog eentje bij bestellen, zo tevreden ben ik er van.
GRTj.

Wat gek dat vooral nieuwe leden allemaal zo gek zijn van die peewee-kattenbak-vulling O:) . In het andere topic was me dat ook al opgevallen. Alsof er een legertje 'promotors' op de kattensites worden afgestuurd :louche: .

PeeWee kattenbak vulling, wie kent het..

Bewerkt door papaver, 24 oktober 2010 - 20:02.

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#182 Geplaatst 24 oktober 2010 - 21:41

papaver zei:

Wat gek dat vooral nieuwe leden allemaal zo gek zijn van die peewee-kattenbak-vulling O:) . In het andere topic was me dat ook al opgevallen. Alsof er een legertje 'promotors' op de kattensites worden afgestuurd :louche: .

PeeWee kattenbak vulling, wie kent het..

Papaver waarom je zo tegen Peewee bent snap ik niet,zelf heb je 2 katten en je bent ook nog niet zo vreselijk lang hier op het forum,dus ervaring heb je al helemaal niet.
Nogmaals er wordt niets gepromoot op geen enkel forum.
De mensen staan op de shows en iedereen is vrij om het te proberen,als je na 2 maanden niet tevreden bent,krijg je de aanschaf van het aantal bakken,die je hebt aangeschaft terug.
Kun je me een andere leverancier aanwijzen,die dit ook doet,ik niet!!
Mijn goede kattenbakken die ik had zijn daardoor naar het asiel gegaan,zo heb ik die ook weer kunnen helpen.
Geen ervaring met iets,ga het dan ook niet afbreken.

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#183 Geplaatst 24 oktober 2010 - 22:08

Karwendel zei:

Papaver waarom je zo tegen Peewee bent snap ik niet,zelf heb je 2 katten en je bent ook nog niet zo vreselijk lang hier op het forum,dus ervaring heb je al helemaal niet.
Laat me niet lachen, Karwendel. Sorry hoor, maar het aantal berichten dat je op een forum plaatst, zegt écht niets over je ervaring met katten.

Guest_Bren_*
Guest_Bren_*

#184 Geplaatst 24 oktober 2010 - 22:57

Zijn "Felino kattenzand met babypoedergeur 15kg"
en "Classy Cat met babypoeder 15kg" identiek ?
Ze zouden althans dezelfde EAN barcode op de (gelijkaardige) verpakking hebben ?

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#185 Geplaatst 24 oktober 2010 - 23:08

papaver zei:

Laat me niet lachen, Karwendel. Sorry hoor, maar het aantal berichten dat je op een forum plaatst, zegt écht niets over je ervaring met katten.

Mijn ervaring met katten is al meer dan 40 jaar en momenteel heb ik 15 raskatten en fok met de Brits Korthaar 18 jaar,nog meer ervaring nodig?
Mijn berichten zijn zelfs minder als die van jou,ik reageer niet op alles!
Het valt me op Papaver,dat je iedere keer met erg negatieve berichten komt. :catscratchhead

Bewerkt door Karwendel, 24 oktober 2010 - 23:13.

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#186 Geplaatst 24 oktober 2010 - 23:21

Karwendel zei:

Mijn ervaring met katten is al meer dan 40 jaar en momenteel heb ik 15 raskatten en fok met de Brits Korthaar 18 jaar,nog meer ervaring nodig?
Mijn berichten zijn zelfs minder als die van jou,ik reageer niet op alles!
:catscratchhead
Flink van je, hoor, als dat al iets over jou zegt. Maar ik stop hier na vandaag dus ga je gang maar.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#187 Geplaatst 24 oktober 2010 - 23:23

Woooow dat is dat hier seg! :trance:
Eerlijk gezegd, en Karwendel, neem dat niet persoonlijk he, maar ik snap niet wat er mis is met je post, Papaver.

Blijf alsjeblieft Papaver!!! :8 ik ben gek van je poezekes!

Waarom moet dat hier weer zo gaan seg!?!

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#188 Geplaatst 24 oktober 2010 - 23:33

Frances zei:

Woooow dat is dat hier seg! :trance:
Eerlijk gezegd, en Karwendel, neem dat niet persoonlijk he, maar ik snap niet wat er mis is met je post, Papaver.

Blijf alsjeblieft Papaver!!! :8 ik ben gek van je poezekes!

Waarom moet dat hier weer zo gaan seg!?!

Ik wordt er behoorlijk kriegel van,dat Papaver maar blijft doordrammen dat er reclame wordt gemaakt voor Peewee,maar reclame wordt overal gemaakt,alleen kan ik op het forum er niets over vinden.
Mensen die hier een enthousiast bericht over Peewee plaatsen,krijgen te horen,dat het allemaal gepromoot wordt.
Als je met een product geen ervaring hebt,houdt dan je mond en laat het aan de mensen over,die er wel ervaring mee hebben.
Als Papaver zich op deze manier aangesproken voelt is dat  jammer,maar ze lokt dit zelf uit.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#189 Geplaatst 25 oktober 2010 - 01:01

Ik word inmiddels wel erg nieuwsgierig naar peewee en de bijbehorende bak(ken) Tis wel een uitgave maar als het echt zo zuinig is dan betaalt het spul zichzelf terug :d

Heb bakken met een filter, zouden die korrels daar ook goed in functioneren?

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#190 Geplaatst 25 oktober 2010 - 08:25

Karwendel zei:

Ik wordt er behoorlijk kriegel van,dat Papaver maar blijft doordrammen dat er reclame wordt gemaakt voor Peewee,maar reclame wordt overal gemaakt,alleen kan ik op het forum er niets over vinden.
Mensen die hier een enthousiast bericht over Peewee plaatsen,krijgen te horen,dat het allemaal gepromoot wordt.
Als je met een product geen ervaring hebt,houdt dan je mond en laat het aan de mensen over,die er wel ervaring mee hebben.
Als Papaver zich op deze manier aangesproken voelt is dat  jammer,maar ze lokt dit zelf uit.

Wow maar blijven doordrammen? Neem dat alles toch eens met een korrel zout. Waarom moet er over zoiets onbenulligs de sfeer weer is verpest worden?! En ik wil daarmee niemand viseren, maar alsjeblieft... Door PeeWee kattenbakvulling :catscratchhead Ieder heeft hier het recht zijn of haar mening te zeggen. Respecteer dat van elkaar. Anders tja dan krijg je zo'n nare sfeer hé...

Ik hoop dat dit geen reden is voor één van beiden hier te vertrekken...

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#191 Geplaatst 25 oktober 2010 - 09:18

Graag vanaf nu terug ontopic! Andere reacties zullen verwijderd worden!
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#192 Geplaatst 26 oktober 2010 - 21:16

dolfjeweerwolfje zei:

Hoeveel kost de OKO plus?
Gewoon in de buurt verkrijgbaar dacht ik he?

Ik haal die bij de zoomart in Turnhout, maar ik denk dat ze het bij Happy zoo in Geel ook wel hebben. Ik betaal hem rond de 20€ voor een zak van 40 liter.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Gwen_W_*
Guest_Gwen_W_*

#193 Geplaatst 26 oktober 2010 - 21:56

Ik gebruik Catsan en ben daar heel tevreden van :)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#194 Geplaatst 27 oktober 2010 - 22:48

Gwen_W zei:

Ik gebruik Catsan en ben daar heel tevreden van :)

Mijn schoonzus ook. Ik dus niet...
Ik heb het nu gebruikt om te testen. En pfff... niets voor ons.
Korrels zijn ook zo groot he?
en de drolletjes worden maar half 'omringd' door korrel en geeft dan meer geur lijkt me.

Guest_livada_*
Guest_livada_*

#195 Geplaatst 02 november 2010 - 11:46

Sihirci zei:

Ik word inmiddels wel erg nieuwsgierig naar peewee en de bijbehorende bak(ken) Tis wel een uitgave maar als het echt zo zuinig is dan betaalt het spul zichzelf terug :d

Heb bakken met een filter, zouden die korrels daar ook goed in functioneren?

De peewee bakken werken met een speciale bodem, met een gewone bak lukt het dus niet.... En zuinig is het inderdaad, als je vergelijkt met de hoeveelheid normaal kattenzand dat je anders verbruikt... Meer informatie over de werking vindt je op [Knip]

Bewerkt door Pixel, 02 november 2010 - 20:33.
Reden van bewerken: Zie forumregel 8.