Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenbakvullingtopic: wat, hoe en waar?

• Log in om te reageren
308 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#226 Geplaatst 12 mei 2011 - 19:09

:ha Ik was al aan het denken "plasjes die uit elkaar vallen????" dat heb ik met Okoplus nu echt NOOIT! (uitloop dat dan weer wel, maar met zo'n matje met rooster ervoor heeeel wat minder!)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#227 Geplaatst 12 mei 2011 - 19:13

Zeg trouwens Anja, die okoplus kan je ook gebruiken voor kittens he ;) Aangenamer aan die kleine pootjes dan van die pellets (neem aan dat je zo van die houten staafjes hebt?)

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#228 Geplaatst 12 mei 2011 - 19:18

Solotje zei:

:slach: :slach: :slach: :vlag: :vlag: :vlag: Ik ben het kieken van de week!!! :oops:

Nu was ik dat zo beu dat kattenzand dat ik vandaag al mijn kattenbakken ging leeg maken om er terug classic in te doen en wat zie ik, ik zag mijn grote zak houtkorrels niet meer staan :oops: die ik normaal alleen gebruik als ik kittens heb.
Ik kijk naar de andere kant en daar staat die zak Cat's Best Eco Plus :oops: :lachen: , dus ik ga deze nu pas testen. :lachen:

Sarah, nu begrijp jij het ook he? :lachen:

:slach: :slach: :slach: :slach: :slach: :slach: :slach: :slach: :slach: Anja toch!! Ik lig hier in een deuk van het lachen. Ik kom bijna niet meer bij :ha . En jij dan nog een foto doorsturen om te tonen en te vragen of het wel degelijk zo eruit ziet. En ikke dan een foto van de onze getrokken en teruggestuurd om duidelijk te maken dat dit wel degelijk niet hetzelfde is :ha .

En dan waren wij allebei zo dom om te denken dat het misschien lag aan het feit dat dat zand via uk besteld was ipv via nl.  

Ben nog altijd aan het schuddebuiken!!

Ge gaat er echt hééééél content van zijn hoor. Ik wil nooit niets anders meer. Wij hebben ook zo'n bakje met rooster op ervoor staan, waar Hanne van spreekt (ook besteld bij zooplus) en echt, de uitloop is minimaal :eDance: . Hier ligt er tot max. een meter (en dat is al ver) voor de bak wat uitloop.
En volgens mij kan je uitloop nooit volledig vermijden.

Heel veel succes!! En laat weten hoe je het vindt hé, die nieuwe soort houtkorrels :slach:
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#229 Geplaatst 12 mei 2011 - 19:19

saparapah zei:

En dan waren wij allebei zo dom om te denken dat het misschien lag aan het feit dat dat zand via uk besteld was ipv via nl.  

:gek: :tong: :gek:
Ladies, you made my day :ha :slach:

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#230 Geplaatst 12 mei 2011 - 19:21

merel zei:

wij gebruiken momenteel de dozen van spinner = huismerk colruyt , de klonters zijn er makkelijk uit te halen en het ruikt niet
vroeger hebben we dat van lidl gehad , klontert ook wel goed maar stuiven dat dat doet , de poezen moesten telkens niezen , en het halve huis zag wit van 'tstof .

wij zweren bij spinner (wel de dozen , de zakken zijn niet zo goed)

Awel, ik was daar vroeger ook wel tevreden van. Maar dat gewicht zeg!! Wij moesten onze vuilniszak al halfvol buitenzetten omdat hij te zwaar werd! Dus op aanraden van enkelen hier op het forum, de cat's best okoplus geprobeerd en wij willen nooit nog iets anders. En naar kostprijs valt dat héééél goed mee (via zooplus) want het gaat echt veel langer mee dan die spinner vind ik.
Geplaatste afbeelding

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#231 Geplaatst 12 mei 2011 - 19:23

Smitten Kitten zei:

:p :p :p
Ja zeg, hoe zou jij anders kunnenverklaren dat in haar zak houtkorrels zaten?? :ha
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#232 Geplaatst 12 mei 2011 - 19:25

Smitten Kitten zei:

:ha Ik was al aan het denken "plasjes die uit elkaar vallen????" dat heb ik met Okoplus nu echt NOOIT! (uitloop dat dan weer wel, maar met zo'n matje met rooster ervoor heeeel wat minder!)
Alé nu ben ik echt wel heel benieuwd, ik hou je op de hoogte. :)

Smitten Kitten zei:

Zeg trouwens Anja, die okoplus kan je ook gebruiken voor kittens he ;) Aangenamer aan die kleine pootjes dan van die pellets (neem aan dat je zo van die houten staafjes hebt?)
Ja het waren inderdaad zo'n grote houten staafjes, als ik dit heb goed gekeurd dan zal ik deze ook gebruiken voor de kittens, bedankt voor de tip. :)

saparapah zei:

:slach: :slach: :slach: :slach: :slach: :slach: :slach: :slach: :slach: Anja toch!! Ik lig hier in een deuk van het lachen. Ik kom bijna niet meer bij :ha . En jij dan nog een foto doorsturen om te tonen en te vragen of het wel degelijk zo eruit ziet. En ikke dan een foto van de onze getrokken en teruggestuurd om duidelijk te maken dat dit wel degelijk niet hetzelfde is :ha .

Ben nog altijd aan het schuddebuiken!!

Ge gaat er echt hééééél content van zijn hoor. Ik wil nooit niets anders meer. Wij hebben ook zo'n bakje met rooster op ervoor staan, waar Hanne van spreekt (ook besteld bij zooplus) en echt, de uitloop is minimaal :eDance: . Hier ligt er tot max. een meter (en dat is al ver) voor de bak wat uitloop.
En volgens mij kan je uitloop nooit volledig vermijden.

Heel veel succes!! En laat weten hoe je het vindt hé, die nieuwe soort houtkorrels :slach:

:ha Zo grappig, ik zit hier ook nog steeds te lachen hihi..., zelfs den Dave vraagt waarom dat ik zo aan het lachen ben. :lachen: :lachen:
En wij dan met onze foto's :slach: , speciaal foto's gaan trekken :slach: we zijn inderdaad dom :slach: maar wel leuk dom. :lachen: Amai ik kom hier gewoon niet meer bij. :slach:

Ik hou jullie zeker op de hoogte! :thumb:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#233 Geplaatst 12 mei 2011 - 19:27

Smitten Kitten zei:

:ha T'is nikske :slach: , mijne dag is nu ook goed. O:)
Het is echt lang geleden dat ik nog goed heb gelachen. :lachen:
Ik zou meer domme dinges moeten doen maar nu ben jij aan de beurt Hanne? :x

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#234 Geplaatst 12 mei 2011 - 19:30

Solotje zei:

:ha T'is nikske :slach: , mijne dag is nu ook goed. O:)
Het is echt lang geleden dat ik nog goed heb gelachen. :lachen:
Ik zou meer domme dinges moeten doen maar nu ben jij aan de beurt Hanne? :x

:ha Ik zal mijn best doen! :ha

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#235 Geplaatst 12 mei 2011 - 20:29

:ha :ha :ha

Dat rooster waar jullie het over hebben, kan je daarvan een naam of foto plaatsen? Mss dat ik dat ook eens aanschaf dan.
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#236 Geplaatst 12 mei 2011 - 20:35

Maranweke zei:

Dat rooster waar jullie het over hebben, kan je daarvan een naam of foto plaatsen? Mss dat ik dat ook eens aanschaf dan.

Eerst iets dom doen en dan krijg je de naam! :x :lachen:

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#237 Geplaatst 12 mei 2011 - 20:48

Solotje zei:

Eerst iets dom doen en dan krijg je de naam! :x :lachen:
Stoute, nu mag je nog vele langer wachten op foto's :x :x

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#238 Geplaatst 12 mei 2011 - 20:53

Maranweke zei:

Kattenbakmat goedkoop bij zooplus: Kattenbakmat Soft Touch Track Mat
ik heb er hier ook 2. Ik vind het wel jammer dat ze iets te klein zijn (niet van breedte maar van lengte: Finn springt er gewoon over O:) ).

Geplaatste afbeelding

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#239 Geplaatst 12 mei 2011 - 20:54

Joloka zei:

ik heb er hier ook 2. Ik vind het wel jammer dat ze iets te klein zijn (niet van breedte maar van lengte: Finn springt er gewoon over O:) ).
Dank u wel Lutjeeee ! :hug: Mss de matjes een klein beetje verder leggen dat hij er niet zo gemakkelijk overspringt.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#240 Geplaatst 12 mei 2011 - 21:08

Joloka zei:

Zeg spelbreker! :zweep: