Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenbakvullingtopic: wat, hoe en waar?

• Log in om te reageren
308 reacties op dit onderwerp
lilymaya
lilymaya
  • 8.010 berichten

#301 Geplaatst 29 december 2013 - 15:52

als je bij zooplus een  bestelling plaatst weet je dan wanneer het geleverd wordt?
ik gebruik nu sivo white van tom en co, niet slecht.
maar die leveren niet aan huis !

Bewerkt door lilymaya, 29 december 2013 - 15:58.

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#302 Geplaatst 29 december 2013 - 15:59

Bekijk berichtlilymaya, op 29 december 2013 - 15:52, zei:

als je bij zooplus bestelt bestelling plaatst weet je dan wanneer het geleverd wordt?
Als ik voor 12 uur op zooplus.nl bestel en met VISA betaal, dan heb ik dat doorgaans de volgende dag thuis geleverd. Ik spreek hier wel over weekdagen.
Als je het via PostNL laat leveren, geven zij meestal de dag aan dat ze zullen leveren. GLS is veel onduidelijker vind ik. Daar weet je dat niet.

lilymaya
lilymaya
  • 8.010 berichten

#303 Geplaatst 29 december 2013 - 16:06

Is dat dan s morgens,  of weet je dan vanaf welk uur, of het exacte uur?
Nee zeker?

mijnbengaaltjes
mijnbengaaltjes
  • 811 berichten
  • 11 katten

#304 Geplaatst 29 december 2013 - 16:14

bij zooplus krijg je een bericht met daarin een code zodat je kunt zien tussen welke tijd je pakket bezorgd word.
Bijv. tussen 10 en 12 :) dat is dus afhankelijk van wanneer de post bij jou in de buurt bezorgd

cattery One in a Million www.cattery-oneinamillion.nl info@cattery-oneinamillion.nl

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#305 Geplaatst 29 december 2013 - 16:40

Heb maandag besteld en betaald met overschrijving en kreeg net mail dat ze het geld nog altijd niet ontvangen hadden en ze de bestelling maar 7 dagen houden. Dus tja met die feestdagen en fortis is zowiezo altijd heel traag met overschrijvingen naar buitenland.

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#306 Geplaatst 29 december 2013 - 16:41

Bekijk berichtmijnbengaaltjes, op 29 december 2013 - 16:14, zei:

bij zooplus krijg je een bericht met daarin een code zodat je kunt zien tussen welke tijd je pakket bezorgd word.
Bijv. tussen 10 en 12 :) dat is dus afhankelijk van wanneer de post bij jou in de buurt bezorgd

Euh, ik heb nog nooit die code gehad. Ik weet dat als ze met PostNL leveren dat dat doorgaans bij mij tussen 12 uur en 14 uur is. Omdat het altijd al zo geweest is, ga ik er gewoon van uit dat het de volgende keer ook rond dat uur zal zijn. Maar ze hebben me dat nog nooit op voorhand meegedeeld.
Via welke maatschappij laat je leveren? En waar vind je die code dan?

mijnbengaaltjes
mijnbengaaltjes
  • 811 berichten
  • 11 katten

#307 Geplaatst 29 december 2013 - 17:00

ik krijg altijd een mail met daarin zo'n bericht

de "status" van je pakket eigenlijk , daaronder staat nog wat je besteld had maar dat is nu niet van belang. Je ziet hier dat er een pakket code staat en een link.
zooplus.png

wanneer ik op de link klik kom ik op de site van post NL
daar vul ik dat nummer in en mijn postcode.
zooplus 2.1.png

vervolgens kan ik hier lezen wanneer het pakket verwacht word of bezorgd is (deze is gisteren bezorgd)
zooplus 2.png

deze komt zoals je ziet als het goed is morgen :)
zooplus 3.png

cattery One in a Million www.cattery-oneinamillion.nl info@cattery-oneinamillion.nl

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#308 Geplaatst 29 december 2013 - 17:09

Dank je voor de uitgebreide uitleg. :)
Ik ken het ook op deze manier, maar dan zeggen ze je toch niet tussen welke uren ze komen leveren?
Ze geven hooguit de dag mee, maar niets meer. Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat ze op deze site hadden vermeld dat ik mijn pakket die dag mocht verwachten en in de loop van de dag hebben ze dat naar de dag erna veranderd. Vreemd!

mijnbengaaltjes
mijnbengaaltjes
  • 811 berichten
  • 11 katten

#309 Geplaatst 29 december 2013 - 17:12

Bekijk berichtDorothea, op 29 december 2013 - 17:09, zei:

Dank je voor de uitgebreide uitleg. :)
Ik ken het ook op deze manier, maar dan zeggen ze je toch niet tussen welke uren ze komen leveren?
Ze geven hooguit de dag mee, maar niets meer. Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat ze op deze site hadden vermeld dat ik mijn pakket die dag mocht verwachten en in de loop van de dag hebben ze dat naar de dag erna veranderd. Vreemd!

Ja naja, bij mij wel zoals je ziet he , morgen tussen 11 .30 en 12.30 word er als het goed is een pakket bezorgd.
ik heb het ook al gehad hoor maar dat ligt aan post NL die dan ineens besluiten om het later te bezorgen... Zucht....