Kattenbakvullingtopic: wat, hoe en waar?
#46 Geplaatst 27 februari 2009 - 15:47

#47 Geplaatst 28 februari 2009 - 16:18
Picasso zei:
Ik was ook overgeschakeld naar extreme classic o.w.v. de slechtere kwaliteit van de Pet Plus. Maar een maand of 2 geleden was min man naar de dierenwinkel geweest, en hij had terug een zak Pet Plus bij, en de kwaliteit is inderdaad terug zoals voorheen, ben er heel tevreden over.

We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat

#48 Geplaatst 28 februari 2009 - 21:21
#49 Geplaatst 08 maart 2009 - 11:13
Maar ze maken nu enkel nog de dure versie... (fijnere korrels) Weer typisch om de goei dingen van het schap te halen...

Gezocht naar iets gelijkaardigs, Pet Plus geprobeerd - dat was zeer goed maar ik vond de prijs wel wat te hoog eigenlijk. Wel liep die nogal ver uit - ik vond korreltjes tot in de helft van die kamer, soms nog tot in de zetel (danku Raezir...)
Nu toch al eventjes op dat van de Lidl overgeschakeld. Is van structuur en klontervorming redelijk gelijk aan dat van Delhaize was, maar maakt ongelooflijk veel stof. Aangezien wij een kattenbak vlakbij de mac hebben staan, zal ik voor deze bak toch moeten overschakelen naar Pet Plus vrees ik.
Beter af en toe wat korreltjes van de vloer opkeren dan het stof uit m'n computer halen...

#50 Geplaatst 09 maart 2009 - 20:07

Vibeke maakt geen probleem van het nieuwe grid, maar ik wel

- Waar kan ik aan Felino geraken in de buurt van Sint-Niklaas? Niels gaat er anders morgen omrijden naar Het Witte Huis, maar de afstand Nieuwkerken-Waas - Brugge is behoorlijk

- Wat is het beste alternatief voor Felino?

#51 Geplaatst 09 maart 2009 - 20:45
Vroeger gebruikten we pet plus met babypoeder, maar inderdaad blijkbaar is plots de samenstelling verandert en gingen we op zoek naar iets anders.
De Bento extreme vind ik zeer handig in gebruik en ruikt zeer lekker. We mengen hem met de gewone klompjesvormende Bento. Die is wat grover en valt niet zo makkelijk naast de bak. Door te mengen wordt het ook betaalbaarder. Want de extreme is wel een stuk duurder. Veel extreme en een dun laagje gewone Bento eroverheen.
De gewone klompjesvormende kost 5.50 euro voor 15 kg en de extreme 7.50 euro voor 7,5 kilo. Alles wordt hier aan huis gebracht door 4adogz.
#52 Geplaatst 09 maart 2009 - 20:47
Niels + Evelyn zei:

Vibeke maakt geen probleem van het nieuwe grid, maar ik wel

- Waar kan ik aan Felino geraken in de buurt van Sint-Niklaas? Niels gaat er anders morgen omrijden naar Het Witte Huis, maar de afstand Nieuwkerken-Waas - Brugge is behoorlijk

- Wat is het beste alternatief voor Felino?
Jammer genoeg ken ik Felino niet dus ik kan je ook geen alternatief aanreiken..en ja, als het niet in de Zoomart te vinden is, dan zou ik zelf ook niet weten waar het te vinden is. Misschien Tom & Co op Boomsesteenweg?
#53 Geplaatst 09 maart 2009 - 20:56
#54 Geplaatst 10 maart 2009 - 17:01
Vosse zei:

Hoeveel betaal je voor 1 zak Vosse??
#55 Geplaatst 12 maart 2009 - 03:25
we zijn er zeer tevreden over. Geen vuil rond de bak, geen geur enz...
#56 Geplaatst 16 maart 2009 - 19:57
#57 Geplaatst 16 maart 2009 - 20:05

#58 Geplaatst 17 maart 2009 - 09:36
elixeryen zei:
(en 7 dagen na datum...)
Ik heb ze gekocht bij Zooplus. De eerste keer een zak van 10l voor 7,5 EUR. Nu hebben we een zak van 40l gekocht voor een 25 EUR. Zwartje heeft zijn nieuwe kattenbak en zand sinds eind januari, ik heb er de hele 10l in gedaan en sindsdien niets meer aan moeten doen. Hij gaat nu véél meer binnen op de bak en toch zit er nog behoorlijk wat in

@poezemannen: ik doe dus de plasjes etc. in de wc (met max 2 per keer

Bewerkt door Vosse, 17 maart 2009 - 09:45.
#59 Geplaatst 02 april 2009 - 18:47
Onze Poetin heeft sinds vorig jaar dan last gekregen van chronische idiopathische cystitis, blaasontsteking dus, heel erg. Hij plaste overal, wilde de hele tijd plassen, maar het ging niet, het beestje zag echt af.

Ik ben heel erg tevreden van dit grind, omdat het heel fijn is, en daardoor klontert het heel mooi (behalve verse plassen, die vallen nogal eens uit mekaar). Alleen: het is een heel gesleep, de vuilniszakken wegen een ton (arme vuilnismannen)...
Voorlopig breng ik het zelf mee van de winkel, maar normaal gezien bestelde ik alles bij Zooplus of Diertotaalservice, al naargelang.
#60 Geplaatst 02 april 2009 - 19:13