Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenbakvullingtopic: wat, hoe en waar?

• Log in om te reageren
308 reacties op dit onderwerp
Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#76 Geplaatst 04 juni 2009 - 14:26

Je bent me voor... Dit wou ik jullie ook vragen :)
Wij doen het tot nu toe ook altijd in de vuilzak en tot nu toe nog geen opmerking over gekregen...
Er is ook wel kattenbakvulling die je in het toilet kan doen, dacht ik?
Maar hoe het nu hoort, weet ik eigenlijk niet :catscratchhead

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#77 Geplaatst 04 juni 2009 - 14:52

Wij hebben kattenbakvulling die je in de groenecontainer mag doen. Super handig en goed voor het milieu.

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#78 Geplaatst 04 juni 2009 - 14:55

Hier moet het in de witte zak , zolang ik het kan dragen zal er geen probleem zijn :LOL: :LOL: :LOL:

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#79 Geplaatst 04 juni 2009 - 14:57

Ditzou de oplossing kunnen zijn. Ziet er wel iets goed uit.

Van Porta heb je ook "zand" dat in het toilet mag . Porta Pine kattenbakvulling goedkoop bij zooplus: Porta Pine Pijnboomhout Kattenbakvulling

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#80 Geplaatst 04 juni 2009 - 15:00

lizke zei:

Je bent me voor... Dit wou ik jullie ook vragen :)
Wij doen het tot nu toe ook altijd in de vuilzak en tot nu toe nog geen opmerking over gekregen...
Er is ook wel kattenbakvulling die je in het toilet kan doen, dacht ik?
Maar hoe het nu hoort, weet ik eigenlijk niet :catscratchhead

Wij kregen vandaag de opmerking dat de zak te zwaar was, dat het goed was voor 1 keer, maar dat ze hem de volgende keer niet meer meepakken :oops: . Ze waren niet bepaald vriendelijk. Dus zullen er best es iets anders op vinden.

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#81 Geplaatst 04 juni 2009 - 16:08

Ik vroeg me dat gisteren ook plots af. Had 2 loodzware zakken en heb ook nog wat zakjes staan waarin het zand van de volledige kattebak zit. Heb gebeld naar het containerpark maar daar kan je het niet naartoe brengen. Dat PeeWee gedoe lijkt me wel super maar met 6 poezels zou ik wel meer van die bakskes nodig hebben.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#82 Geplaatst 04 juni 2009 - 16:18

Mijn man gooide het tot nu toe in de gracht achter ons huis :censored: . Ik had hem al verschillende keren gezegd dat dat geen goed idee is, maar nu heeft hij het eindelijk zelf door OEF!
Dit weekend gaat hij naar het containerpark en proberen om het bij het bouwafval te gooien. Het is inderdaad wel een probleem. Gelukkig moet ik het maar ongeveer om de maand volledig verversen.

Geplaatste afbeelding

chatje80
chatje80
  • 2.750 berichten
  • 2 katten

#83 Geplaatst 04 juni 2009 - 18:54

Hier is dat in de restafval bak dat het moet, dus geen vuilzakken meer sleuren
Geplaatste afbeelding

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#84 Geplaatst 04 juni 2009 - 19:07

Ons kattengrint mag ook in de groene container , dus dat is wel heel handig.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#85 Geplaatst 04 juni 2009 - 19:27

Fleterna zei:

Ons kattengrint mag ook in de groene container , dus dat is wel heel handig.

Hier is dat in de restafval bak dat het moet, dus geen vuilzakken meer sleuren
En wat gebruiken jullie dan? Want als het in de groene container mag, zie ik dat wel zitten.

Groetjes en bedankt,
Joloka

Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#86 Geplaatst 04 juni 2009 - 19:32

Hier gaat het naar het containerpark bij het steen- en bouwafval.
In de vuilzak mag hier ook niet vawege het gewicht. En in de groene rolcontainer betalen we overgewicht ervoor.

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#87 Geplaatst 04 juni 2009 - 19:42

Kattenbakzand en kattenaccessoires goedkoop bij zooplus: Cat's Best Eco Plus
Deze hebben wij voor in de groene container.

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#88 Geplaatst 04 juni 2009 - 20:15

ik doe het ook in de groene container.
Geplaatste afbeelding

Guest_Kristel_*
Guest_Kristel_*

#89 Geplaatst 04 juni 2009 - 20:52

Wij gebruiken oko plus,mag ik de groencontainer,maar wij betalen per kg en dat kwam het eerste jaar uit op 250 € extra te betalen.Vroeger gebruikten we kleikorrels en ging het in de grijze zakken.Maar ondertussen is hier alle afval per kg en jullie weten dus ook allemaal dat 10 kg grit na gebruik makkelijk het dubbele weegt,dus tel maar uit.
Die oko plus is gewoon fantastisch,gaat gewoon door de wc,het klontert in de bak maar in de wc valt het mooi uit elkeer en spoelt prima door.Wel geen  hopen in 1 keer hoor!!!!En als ok een plasje moet,kijk ik eerst of er wat in de bak ligt,dat gaat nadien samen met mijn plasje weg :LOL: kwestie van weer geen liters water teveel door te spoelen,want dit is ook zooooooo kostbaar.
Ziezo ons kattenbakvullingverhaal ;)

Bewerkt door Kristel, 04 juni 2009 - 20:52.
Reden van bewerken: Cats best eco plus hé,ik noem het oko plus

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#90 Geplaatst 04 juni 2009 - 20:57

Kristel zei:

Wij gebruiken oko plus,mag ik de groencontainer,maar wij betalen per kg en dat kwam het eerste jaar uit op 250 € extra te betalen.Vroeger gebruikten we kleikorrels en ging het in de grijze zakken.Maar ondertussen is hier alle afval per kg en jullie weten dus ook allemaal dat 10 kg grit na gebruik makkelijk het dubbele weegt,dus tel maar uit.
Die oko plus is gewoon fantastisch,gaat gewoon door de wc,het klontert in de bak maar in de wc valt het mooi uit elkeer en spoelt prima door.Wel geen hopen in 1 keer hoor!!!!En als ok een plasje moet,kijk ik eerst of er wat in de bak ligt,dat gaat nadien samen met mijn plasje weg :LOL: kwestie van weer geen liters water teveel door te spoelen,want dit is ook zooooooo kostbaar.
Ziezo ons kattenbakvullingverhaal ;)

Jij doet het dus echt door het toilet.... heb er al heel vaak aan gedacht om het toch eens te doen en dan loop ik uiteindelijk toch weer naar de container :LOL: .
Hoe vaak ververs je eigenlijk de volledige bak??