Spring naar inhoud

- - - - -

terug van vakantie

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
Guest_nikkia_*
Guest_nikkia_*

#1 Geplaatst 03 augustus 2009 - 14:34

ben terug.... heb nieuwflitsen gevonden ... heel goed initiatief hoor echt! ik wist anders niet waar te beginnen

heb ook gemerkt dat ik blijkbaar 14 dagen geleden mij vergeten uitloggen was...

onze vakantie is heel goed verlopen, onze shadow heeft last gehad van het verhuizen ( hij heeft een aantal dagen daar achter de wasmachine geleeft en heeft zich dan naar een stoel verplaats waar hij de rest van de vakantie heeft gelegen heel erg zielig voor hem), maar onze coontjes niet hoor, ze hebben heel erg genoten van het zeetje en van de verandering van omgeving, weer lekker nieuwe dingen ontdekken enzo... twas leuk en zeker voor herhaling vatbaar!

we hebben ook eindelijk beslist hoe we de verbouwingen gaan doen, dus mag ik ( als ik het hier terug vind) mailen naar diene voor een kattenren ( ik had toch gezegt dat het niet meer voor deze zomer zou zijn)
en.... ik mag nog een kitten :dance: :loveshower: :cheer: :cheer:
het wordt een wit odd eyed katertje ( main coon uiteraard). als ik foto's krijg via mail, dan kan ik ze plaatsen.
het is nog niet helemaal zeker of we hem nemen, ik heb nl moeten een deal sluiten met mijnen husband... als ik een katertje neem, dan moet hij geschikt zijn voor het eventuele dekken van onze poezen... nu mystic mag em zowiso niet dekken want ze hebben dezelfde vader...
het probleem zou hem gewoon voordoen, als zijn gehoortest niet goed is...
maar voorlopig wordt hij dus van ons, en we gaan ervan uit dat hij helemaal in orde is he

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 03 augustus 2009 - 15:05

:dancer: Superfijn dat het leuk was.
Heel goed nieuws dat je misschien een nieuwkomertje mag verwachten. Hopelijk zijn de resultaten met de beartest ok :thumb:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 03 augustus 2009 - 17:12

fijn dat je een prettige vakantie hebt gehad, en :geluk: met de verbouwingen en de nieuwkomer
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#4 Geplaatst 03 augustus 2009 - 19:41

Welkom terug! Veel succes met de verbouwingen en met het nieuwkomertje! :dance: