Spring naar inhoud

- - - - -

Kaylee, gedumpt in een doos langs de weg KAYLEE HEEFT EEN THUIS

• Log in om te reageren
161 reacties op dit onderwerp
DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#106 Geplaatst 30 oktober 2012 - 17:11

Niet te geloven dat ze Whitie wou en er eigenlijk niet voor zorgt.Het is je schuld niet.Maar ja,ik zou er ook hartpijn van hebben.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#107 Geplaatst 30 oktober 2012 - 20:26

Net thuis van het werk.Kaylee was heel moe.Ze heeft op mijn schoot geslapen in de auto.Nu is ze aan't ravotten.Bokkesprongen maken en verder schuiven.Ze is niet te houden.
Opruimen doet ze ook heel graag.Ik leg altijd mijn pyjama en een handdoek op het tafeltje naast het bad.Na een tiental minuten ontspannen in bad kom ik eruit en geen pyjama of handdoek te bespeuren.Wel Kaylee met een dweil.Stond ik daar mooi.Ze pikt alles wat te pikken valt.Ze is super.

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#108 Geplaatst 30 oktober 2012 - 21:02

:ha :ha  Gekke woef, had het willen zien.
Geplaatste afbeelding

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#109 Geplaatst 30 oktober 2012 - 21:23

Na het begin van je zin wou ik gelijk zeggen : Kaylee moe ??  Dat kan niet :)
En ja , als ik dan verder lees, zo ken ik haar weer :) haha  Doris , je weet weer wat doen :)

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#110 Geplaatst 30 oktober 2012 - 22:56

Bekijk berichtDORIS, op 30 oktober 2012 - 20:26, zei:

Net thuis van het werk.Kaylee was heel moe.Ze heeft op mijn schoot geslapen in de auto.Nu is ze aan't ravotten.Bokkesprongen maken en verder schuiven.Ze is niet te houden.
Opruimen doet ze ook heel graag.Ik leg altijd mijn pyjama en een handdoek op het tafeltje naast het bad.Na een tiental minuten ontspannen in bad kom ik eruit en geen pyjama of handdoek te bespeuren.Wel Kaylee met een dweil.Stond ik daar mooi.Ze pikt alles wat te pikken valt.Ze is super.

Oh Doris .......ik val hier bijna van mijn stoel van het lachen....die Kaylee toch :d  maar je weet voor de volgende keer dat je alles veel hoger gaat moeten leggen, hé.

gr.

Veerle

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#111 Geplaatst 01 november 2012 - 11:56

De echtgenoot is gaan wandelen met ons klein droppeke.Ze heeft flink gestapt maar is helemaal niet moe.Ik heb een poging gedaan om een filmpje te maken maar dat is totaal mislukt.Dan maar foto's.De catwalk is uitgesteld,ze moet eerst leren lopen.Ze is zo enthousiast dat ze langs alle kanten springt.Haar staartje gaat weg en weer in versnelde tempo.Dus zijn er ook niet veel foto's.Heb haar nieuw pulletje en regenjasje ook gefotografeerd.Een andere keer beter.

Bijgevoegde thumbnails

• DSC04735.JPG
  • DSC04736.JPG
  • DSC04749.JPG
  • DSC04766.JPG
  • DSC04763.JPG

Bijgevoegde bestanden

Bewerkt door DORIS, 01 november 2012 - 11:59.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#112 Geplaatst 01 november 2012 - 12:40

:thumb: :thumb: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#113 Geplaatst 01 november 2012 - 13:44

Hihihi "hot dog" ;)  Wat ziet ze er stralend uit ;)

Snap je nu waarom ik haar een springkonijn noem :) haha

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#114 Geplaatst 01 november 2012 - 14:30

Ze blijft gene minuut stil.Enkel als ze alleen is gaat ze in de draagbare box slapen.Met de deur open natuurlijk.Ze kan niet verdragen dat het deurtje gesloten is.

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#115 Geplaatst 03 november 2012 - 05:39

Vandaar Kaylee gewogen:3,415kg.
De wekker liep af deze morgen en ik had het niet gehoord.Ineens voel ik een pootje op mijn arm en een likske erbij.Zo lief.
Mijn hartediefje steelt de show overal.

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#116 Geplaatst 03 november 2012 - 06:40

Wat een klein deugnietje. :lachen:  En zo gemakkelijk dat de poesjes hem aanvaarden. Dat moet een geweldig goed gevoel geven. :eDance:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#117 Geplaatst 03 november 2012 - 08:51

Een warm gevoel krijg ik van dit topic :)
Fijn dat je haar zo'n mooi thuis hebt gegeven.. Doris en voor Bonnie een dikke knuffel

Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#118 Geplaatst 03 november 2012 - 09:55

Dat is pas ontwaken, heerlijk gevoel dat dit woefke zo gelukkig is....en dankbaar!
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#119 Geplaatst 03 november 2012 - 13:10

Dit is een topic dat ik altijd met zoveel plezier bekijk! En ze ziet er zooooo goed uit!!!! Dat verhaal met die dweil is hilarisch :d

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#120 Geplaatst 04 november 2012 - 15:36

Een wandeling gedaan met Kaylee.Al de nodige toebehoren meegenomen:plastiek zakje en snoepje.Het is ons gelukt;Zal een foto'ke plaatsen van haar eerste kakje buiten(in een plastiek zakje uiteraard)Ze stapt flink door.Ze wil ook alles ontdekken.Haar pulletje met veel moeite aangekregen.Ze wil het altijd uittrekken.
Het regenjasje is ze al gewoon.Ze is geen goed fotomodel omdat ze altijd beweegt.We hebben ons best gedaan.
De eerste foto moest er niet op maar kan hem niet verwijderen.

Bijgevoegde thumbnails

• DSC04716.JPG
  • DSC04840.JPG
  • DSC04845.JPG
  • DSC04850.JPG
  • DSC04851.JPG

Bewerkt door DORIS, 04 november 2012 - 15:38.